[Orange] Złe naliczanie minut?
Post:26 lip 2009, 10:02
Przejdźmy od razu do tematu, w dniu wczorajszym o godz. 24 rozpoczął się kolejny okres rozliczeniowy w moim abonamencie Orange dla Firm 80.
Pod koniec okresu miałem 48 minut do wszystkich sieci oraz 80 minut do Orange, po 24 zadzwoniłem bo miałem pilną sprawę i wydzwoniłem te 48 minut, a więc dzisiaj powinienem ich mieć 80 (tyle dostaję miesięcznie), co ciekawe budzę się, a na koncie jest aż 116 min. 0 s.
Co się stało? Czy te 48 minuty zostały naliczone ponad saldo? Tylko jak to możliwe skoro w e-billingu nie ma o tym wzmianki.

Proszę pamiętać również, że w Orange niewykorzystane minuty przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy.
Proszę o pomoc.
Pod koniec okresu miałem 48 minut do wszystkich sieci oraz 80 minut do Orange, po 24 zadzwoniłem bo miałem pilną sprawę i wydzwoniłem te 48 minut, a więc dzisiaj powinienem ich mieć 80 (tyle dostaję miesięcznie), co ciekawe budzę się, a na koncie jest aż 116 min. 0 s.
Co się stało? Czy te 48 minuty zostały naliczone ponad saldo? Tylko jak to możliwe skoro w e-billingu nie ma o tym wzmianki.

Proszę pamiętać również, że w Orange niewykorzystane minuty przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy.
Proszę o pomoc.