Przejście z Orange Firmowego do Play Firma
Post:13 lip 2009, 18:22
Cześć,
Może ktoś z pracowników Playa, albo i nie będzie mi w stanie pomóc, bo ręce odpadają.
Zakładam nowy temat, ponieważ ciągle mam problem z przeniesieniem numeru z Orange (Firma) do Play (również firma).
Problem polega na tym, że dnia 16 czerwca podpisałem umowę przez doradcę firmowego - jedna wizyta, dostałem telefon, tymczasową kartę sim. Ogólnie mam czekać na przeniesienie numeru.
Play (podobno, albo i nie) dnia 23 czerwca wysłał do Orange wniosek o rozwiązanie umowy wraz z przeniesieniem numeru. Z ciekawości dzisiaj dzwonię do Orange, aby dowiedzieć się na kiedy wyznaczyli datę oddania numeru, dowiedziałem się, że nie otrzymali żadnego pisma od Playa, proponowali abym skontaktował się z P4 i to też uczyniłem. W Playu uświadomili mnie, że pismo na pewno zostało wysłane i mam kontaktować się z Orange.
Moje pytanie: Co teraz mam robić? Dzwonię do Orange to odsyłają mnie do Playa i vice versa, to jest takie odbijanie piłeczki, które nie ma końca.
Chciałbym szybko sprawę rozwiązać bo 26 lipca rozpoczyna się kolejny okres rozliczeniowy w Orange - już ostatni, a nie chciałbym jeszcze być w tej sieci przez miesiąc (wiadomo - miesięczny okres wypowiedzenia umowy).
Dzięki za pomoc.
Może ktoś z pracowników Playa, albo i nie będzie mi w stanie pomóc, bo ręce odpadają.

Zakładam nowy temat, ponieważ ciągle mam problem z przeniesieniem numeru z Orange (Firma) do Play (również firma).
Problem polega na tym, że dnia 16 czerwca podpisałem umowę przez doradcę firmowego - jedna wizyta, dostałem telefon, tymczasową kartę sim. Ogólnie mam czekać na przeniesienie numeru.
Play (podobno, albo i nie) dnia 23 czerwca wysłał do Orange wniosek o rozwiązanie umowy wraz z przeniesieniem numeru. Z ciekawości dzisiaj dzwonię do Orange, aby dowiedzieć się na kiedy wyznaczyli datę oddania numeru, dowiedziałem się, że nie otrzymali żadnego pisma od Playa, proponowali abym skontaktował się z P4 i to też uczyniłem. W Playu uświadomili mnie, że pismo na pewno zostało wysłane i mam kontaktować się z Orange.
Moje pytanie: Co teraz mam robić? Dzwonię do Orange to odsyłają mnie do Playa i vice versa, to jest takie odbijanie piłeczki, które nie ma końca.
Chciałbym szybko sprawę rozwiązać bo 26 lipca rozpoczyna się kolejny okres rozliczeniowy w Orange - już ostatni, a nie chciałbym jeszcze być w tej sieci przez miesiąc (wiadomo - miesięczny okres wypowiedzenia umowy).
Dzięki za pomoc.
