Strona 1 z 1

dlaczego Orange blokuje przedłużanie umów online

Post:23 cze 2009, 12:02
autor: rtoip10
Witam
Od kilku dni próbuję skorzystać z oferty przedłużenia umowy poprzez Wasza stronę internetową. Jest to nie możliwe gdyż w momencie chęci złożenia zamówienia pojawia się komunikat o będzie w połączeniu. Próbowałem z kilku komputerów z różnych łącz efekt jest ten sam. Jednocześnie zaobserwowałem, że nie ma takich problemów przy chęci zawarcia nowej umowy. Zgłosiłem problem telefonicznie do bok poinformowano mnie, że faktycznie występują problemy techniczne bo strona w przebudowie. Konsultant poinformował mnie, że przełączy mnie do osób przedłużających umowy i otrzymam taka samą a nawet lepszą ofertę niż ta dostępną dla mnie na stronie internetowej. Jednak tam pani Konsultant przedstawiła mi ofertę taka samą ..... a nawet gorszą gdyż wybrany aparat telefoniczny okazał się być o 100 złotych droższy niż ten sam przy ewentualnym zakupie przez internet.
Czy ktoś z Was wie coś na temat blokowania przedłużania umów online
Wystarcza mi to co w ofercie generuje mi automat nie chcę nic negocjować interesuje mnie nowy fon za taka cenę ja w ofercie online i tyle

Post:23 cze 2009, 12:08
autor: pff
no to poczekaj dzień dwa i powinno być po problemie. Jak przedłużałam umowę (też przez internet oczywiście) to też był jeden dzień problemów. Odczekałam i przedłużyłam bo sie bardziej opłaca :)

Post:23 cze 2009, 13:23
autor: Adamos88
no mi napisali ze do 1.07 powinno byc ok. i zamowilem umowe przez konsultanta. suma summarum wyszedłem na tym lepiej..albo gorzej :P zalezy jak patrzec. ale mam telefon taniej niz na orange.pl lecz za to nie mam minut tyle co na orange.pl (a i tak bym ich pewnie nie wyksoztał). no i telefon to czarna e63 a nie niebieska :)

Post:26 cze 2009, 11:07
autor: selko
Dlatego warto przedluzac telefonicznie bo telefonicznie sa najlepsze oferty w Orange. Konsultant ma duze mozliwosci rabatów jedyne co go ogranicza to ilosc klientow ktorym moze je dac wiec trzeba pogadac tak zeby wybrał własnie Ciebie :)

Post:01 lip 2009, 13:52
autor: dj krysta
ja przez net sporo załatwiłem przedłużając swoją umowę, te minuty wiecej, przyjaciela bez ograniczeń (to akurat dla każdego jest) no i wszystko kulturalnie kurierem do domu przyszło..

Post:02 lip 2009, 09:20
autor: rtoip10
Dzisiaj mamy już 2 dzień lipca a programiści ORANGA nadal wytężaja swoje umysły by dokonac jak sie wydaje niemożliwego czyli uruchomić poprawne działanie strony
Brawa dla tych Panów
Brawa dla Orange za skuteczność i troskę o klienta

Post:02 lip 2009, 09:51
autor: maniek
rtoip10 pisze:Brawa dla tych Panów
Daj im troche czasu, moze chlopaki nie wyrabiaja z robota :-D

Post:02 lip 2009, 13:44
autor: radeczko
Nic nowego. Strona Orangutana ma problemy od zawsze kiedy pamiętam. Błędy, nie działające linki, brak jakiejkolwiek logiki na stronie. Skoro nie możesz poprzez Internet to czemu nie zadzwonisz, a jeszcze lepiej zmień sieć jak najszybciej :)

Post:02 lip 2009, 15:09
autor: rtoip10
radeczko pisze: Skoro nie możesz poprzez Internet to czemu nie zadzwonisz
Ponieważ rozmowa z "miłym" i "kompetentnym" konsultantem kosztuje 100 zeta, bo o tyle droższy jest fon, który wybrałem w ofercie przez telefon.

Post:02 lip 2009, 15:37
autor: radeczko
Otóż myślisz się. Moja dziewczyna niedawno przedłużała umowę i dostała ofertę cenową dokładnie taką samą jak z neta. Dodatkowo dali jej jakiś tam pakiet.

Post:02 lip 2009, 20:23
autor: rtoip10
radeczko pisze:Otóż myślisz się. Moja dziewczyna niedawno przedłużała umowę i dostała ofertę cenową dokładnie taką samą jak z neta
Jak dla mnie na dzień wczorajszy 100 zeta wiecej

Post:03 lip 2009, 00:05
autor: konrad
Sporo sie pozmienialo od 1 lipca, brak rabatow na telefon, brak 3 poziomu dla kons. w biznesie skrocony czas na przedłużenie umowy (z 6 mc do 3,4 mc - zalezy od klasy kl). Trudno będzie kl. przekonać..