Strona 1 z 1

[Plus] Deaktywacja numeru

Post:04 cze 2009, 22:18
autor: xslimakx
Witam,

Mam takie pytanie, mój okres rozliczeniowy w Plus to od 5 do 4 każdego miesiąca. Dziś jest 4 godzina 22:00 a telefon mam już nieaktywny czy nie powinno być tak, że powinien działać do godziny 23:59? Wybierając mój numer z innego telefonu mam "nie ma takiego numeru" więc jest definitywnie nie aktywny.

Druga kwestia to przeniesienie tego numeru do simplusa. Narazie to czeski film. Jak wypowiadałem umowę to dzwonił do mnie ktoś z plusa i naciskał na pozostanie lub przerobienie na simplusa - odmówiłem. Po ok tygodniu dostałem pismo że przykro plusowi ze rezygnuję i telefon będzie aktywowany w simplusie nastepnego dnia po wyłączeniu.

Nic z tego nie rozumiem... to jak to w końcu jest/będzie? Narazie to mi się wydaje, że mnie wyłączyli za wcześnie :(

Pozdrawiam

Post:08 cze 2009, 00:11
autor: yagi
Numer czesto jest wylaczany zanim system billingowy zacznie zliczac dane do faktur. Plus i tak robi to pozno. W Erze mialbys nieaktywny numer przed poludniem ;)

Post:08 cze 2009, 00:40
autor: nemo2009
Ja w Plusie zrezygnowałem z abonamentu w styczniu 09 r..Nie chciałem simplusa,a oni i tak aktywowali.Interwencje w BOK na nic się zdały,numer jest aktywny do dzisiaj.Takie rzeczy tylko w Plusie,a może nie?

Post:08 cze 2009, 12:27
autor: xslimakx
Dzieki za informacje. Faktycznie mam simplusa - ciekawe kiedy go odlacza. Oczywiscie nie ma na nim kasy wiec nic nie dziala poza przychodzacymi.