Strona 1 z 1

[ERA] Umowa

Post:28 kwie 2009, 14:27
autor: szymon24
Witam, postaram się szybko opisać swoją skomplikowaną sytuacje :)

Przy przedłużeniu umowy wynegocjonowałem sobie zniżkę na abonament: miałem płacić 40złx12m-cy i 65x12m-cy (170min NE80) dostałem telefon kurierem ale nie spodobał mi się bo był źle spasowany.

Udałem się więc do sklepu firmowego ERY i oddałem telefon, przy czym od razu wziąłem inny model, Pani wypisała mi umowę na opcje "Telefoniczna okazja" skreśliła to i napisała 170min... przy czym w umowie pisało że 12x40zł a potem 12x65zł, powiedziała mi żebym podpisał teraz tą umowę (głupi byłem!) a ona wprowadzi mnie do systemu i bedzie NE80 ze zniżkami...

Po tygodniu dzwonie na BOA i dowiaduje się że mam NE80 170min ale bez zniżek tzn. 24x65zł. Interweniowałem już w sklepie firmowym tam gdzie mnie obsługiwano, ale czekam na odzew i cały czas echo, mam wrażenie że mnie olewają i liczą ze pogodze się z tym. Ale pomijając to czy taka umowa jest wogóle ważna??? (umowa na Telefoniczna Okazja i to jeszcze pokreślana) a mam teraz NE80. Nie wiem co robić, doradzcie jak dalej postąpić?
Myślałem o zeskanowaniu tej umowy i przesłaniu mailem do ERY z opisem sytuacji, czy to dobre wyjście???

Dzieki

Post:28 kwie 2009, 14:54
autor: tejerek
Na przyszłość należy czytać co się podpisuje. Zawsze możesz złożyć skargę na pracownika. W tym momencie pozostaje Ci poczekanie na odpowiedź salonu, a później ewentualnie pójście wyżej. Jaki czas temu interweniowałeś w sklepie? Co na to kierownik?

Post:28 kwie 2009, 15:05
autor: szymon24
Interweniowałem w piątek, rozmawialem tylko z tym pracownikiem co mnie załatwiał i czekam do dziś echo, z kierownikiem nie rozmawialem na razie, a do salonu mam 20km i nie mam zamiaru jezdzic co chwile :/

Post:28 kwie 2009, 15:11
autor: tejerek
Takie sprawy najlepiej załatwiać z kierownikiem. Możesz także opisać całą sprawę i wysłać do Ery.

Post:04 cze 2009, 20:43
autor: zdrojka
Z tego co wiem, Telefoniczna okazja nie jest dostępna przy ofertach specjalnych, które można otrzymać niestandardowo. Dodatkowo sprawdź, czy przypadkiem za 65 zł nie masz 170 minut w taryfie NE 80, tylko 120 minut w taryfie NE 60...

Post:08 cze 2009, 00:18
autor: yagi
szymon24, wskorales cos?

zdrojka, dobrze wiesz... ;)