PLAY - jak wygląda obsługa klienta biznesowego ?
Post:14 kwie 2009, 14:45
Zastanawiałem się nad przeniesieniem z Ery do Play 30 firmowych telefonów. Taryfy i stawki mają wręcz bezkonkurencyjne. Firma zaoszczędziłaby wiele tysięcy miesięcznie - tak wynika z moich obliczeń. Niepokoi mnie jednak fakt tragicznej obsługi klienta indywidualnego. Fizyczny brak firmowych salonów, gdzie można wiele spraw załatwić od ręki, BOK - to infolinia, nic więcej, zgłoszenia wysyłane przez internet wiszą niezałatwione tydzień, a jak już doczekam się odpowiedzi to nie na temat - takie są moje spostrzeżenia i doświadczenia.
Stąd moje pytanie. Czy jest tu jakiś klient firmowy, który posiada telefony w Play i ma na ten temat swoje spostrzeżenia, doświadczenia. Jak wygląda obsługa, bo jeśli aktywacja karty ma trwać jak w przypadku klienta indywidualnego 48h czy też są inne poważne mankamenty to nie zdecyduję się.
W Erze mam przydzielonych dwóch doradców, jeden od sprzedaży (również wymiany uszkodzonych kart itp..), drugi od zmiany taryf, ruchów na koncie (czyli aktywacji, dezaktywacji usług) - wszystko to robię przez maila lub telefonicznie i realizowane jest natychmiast
Stąd moje pytanie. Czy jest tu jakiś klient firmowy, który posiada telefony w Play i ma na ten temat swoje spostrzeżenia, doświadczenia. Jak wygląda obsługa, bo jeśli aktywacja karty ma trwać jak w przypadku klienta indywidualnego 48h czy też są inne poważne mankamenty to nie zdecyduję się.
W Erze mam przydzielonych dwóch doradców, jeden od sprzedaży (również wymiany uszkodzonych kart itp..), drugi od zmiany taryf, ruchów na koncie (czyli aktywacji, dezaktywacji usług) - wszystko to robię przez maila lub telefonicznie i realizowane jest natychmiast