Strona 1 z 1
Nowość w I-BOA era
Post:26 mar 2009, 21:26
autor: Rafael.dz
Dziś po wejściu na I-BOA ery, zauważyłem dość znaczące zmiany w zakładce "Bieżące połączenia" a mianowicie "Podsumowanie wybranego zakresu połączeń" . Tego od dawna brakowało mi w erze pięknie sumuje i zestawia bilans wykonanych i wybranych przez nasz usług. Pojawiła się też opcja wskazująca pozostały czas do zakończenia umowy.
Post:26 mar 2009, 23:58
autor: slawek72
Opcja wskazuje czas do końca umowy ale nie działa funkcja oferta przedłużeniowa-może z czasem to dopracują.
Post:27 mar 2009, 13:16
autor: Spiite
Dopracowali, dziś już działa. Jeszcze jedna przydatna opcja:
sirmark pisze:W ciągu dzisiejszego dnia była dostępna jeszcze jedna pozycja w menu, informująca o wykorzystaniu pakietów oraz bieżących kosztach. W tej chwili nie ma już tej zakładki w menu, ale można się do niej dostać wpisując ręcznie w linku jako stronę packages-summary.html
Post:27 mar 2009, 15:44
autor: slawek72
No tak już dziś działa ale co to za oferta-"przygotowaliśmy ofertę specjalnie dla ciebie,przyjdz do salonu lub zadzwoń na 602 900"tyle to ja wiedziałem bez ich wpisu na iBOA.
Post:27 mar 2009, 23:39
autor: Rafael.dz
niestety opcji packages-summary.html nie mogę jakoś wyświetlić, może za parę dni wejdzie komercyjnie, tej opcji brakowało,
Post:28 mar 2009, 14:37
autor: tejerek
Rafael.dz pisze:niestety opcji packages-summary.html nie mogę jakoś wyświetlić, może za parę dni wejdzie komercyjnie, tej opcji brakowało,
a mi działa, sprawdzałem przed chwilą.
Post:28 mar 2009, 16:58
autor: poko
Post:07 kwie 2009, 14:11
autor: Milon
Nie wiem czy to jest związane ze zmianami na stronie ale w tej chwili nie mam możliwości podglądu historii Era premia a także kontaktu z I-BOA poprzez mail?
Czy ktoś też ma takie problemy?
Post:07 kwie 2009, 16:13
autor: slawek72
Od czasu do czasu są różne problemy w iBOA Ery związane jest to z reorganizacją serwisu-tak powiedzieli w biurze obsługi.
Post:07 kwie 2009, 22:58
autor: Prometo
slawek72 pisze:Od czasu do czasu są różne problemy w iBOA Ery związane jest to z reorganizacją serwisu-tak powiedzieli w biurze obsługi.
Zwłaszcza z przeglądnięciem historii zmian w Erapremia. Taki problem występuje u mnie.
Post:07 kwie 2009, 23:11
autor: yanek
Zwłaszcza z przeglądnięciem historii zmian w Erapremia. Taki problem występuje u mnie.
U mnie też.
Post:07 kwie 2009, 23:16
autor: slawek72
Przed chwilą wchodziłem na iBOA i u mnie też jest problem z historią zmian w Era Premia.
Post:08 kwie 2009, 20:19
autor: Prometo
Musieli czytac nasze posty

bo dzisiaj już jest wszystko w porządku

Post:08 kwie 2009, 23:41
autor: slawek72
Prometo pisze:Musieli czytac nasze posty

bo dzisiaj już jest wszystko w porządku

Rzeczywiście już wszystko śmiga jak trzeba
