(ORANGE) Powód do rozwiązania umowy?
Post:22 mar 2009, 22:02
Witam! Mam pytanie odnośnie rozwiązania umowy. Od ok 2 tygodni mam problem z
dodzwonieniem się na nr. 986 w moim mieście. Nawet z kierunkowym nie mogę się
dodzwonić! Zgłosiłem ten problem do Orange i obiecali w ciągu 3 dni uporać się
z tym problemem! Biorąc telefon w tej firmie zwracałem uwagę czy i jak mogę
się połączyć! Na początku były to połączenia płatne potem nr. był bezpłatny a
teraz nie mam nic!!! I pytanie czy jest to podstawa do rozwiązania umowy? I
jak to zrobić dobrze? Dlaczego mam być poszkodowany? Dzięki za odpowiedzi
dodzwonieniem się na nr. 986 w moim mieście. Nawet z kierunkowym nie mogę się
dodzwonić! Zgłosiłem ten problem do Orange i obiecali w ciągu 3 dni uporać się
z tym problemem! Biorąc telefon w tej firmie zwracałem uwagę czy i jak mogę
się połączyć! Na początku były to połączenia płatne potem nr. był bezpłatny a
teraz nie mam nic!!! I pytanie czy jest to podstawa do rozwiązania umowy? I
jak to zrobić dobrze? Dlaczego mam być poszkodowany? Dzięki za odpowiedzi
