Strona 1 z 1

[Orange] Propozycja - problem z wymiana wadliwego telefonu..

Post:22 gru 2008, 19:45
autor: marciza
Witam,
Moze ktos mi tutaj pomoze jak ta sprawe rozwiazac. Wiec tak w listopadzie ok 15listopada zostala wyslana do mnie paczka z telefonem nokia 6210 navigator telefon dotarl ok 17-18 listopada. Na nastepny dzien zauwazylem ze jest wadliwy (niedzialajaca przednia kamera a i rowniez martwe piksele na wyswietlaczu). Wkurzony odeslalem telefon 21 i dotarl do orange 24 listopada i sie zaczelo... Do tej pory nie otrzymalem telefonu. Rzekomo w miniony czwartek zostaly wygenerowane dokumenty z wysylka nowego telefonu ale nic nie otrzymalem. Podobno sa jakies zakolejkowane maile w orange w dziale wysylki ale tez nic wiecej na ten temat. Sprawa juz trwa ponad miesiac. A osoba ktora sie tym zajmowala jest na urlopie do konca roku:( Co ja mam teraz zrobic zeby uzyskac ten telefon wymieniony? Nie ma na nich zadnej sily?

Re: [Orange] Propozycja - problem z wymiana wadliwego telefo

Post:01 sty 2009, 01:53
autor: Cubus1981
marciza pisze:Witam,
Moze ktos mi tutaj pomoze jak ta sprawe rozwiazac. Wiec tak w listopadzie ok 15listopada zostala wyslana do mnie paczka z telefonem nokia 6210 navigator telefon dotarl ok 17-18 listopada. Na nastepny dzien zauwazylem ze jest wadliwy (niedzialajaca przednia kamera a i rowniez martwe piksele na wyswietlaczu). Wkurzony odeslalem telefon 21 i dotarl do orange 24 listopada i sie zaczelo... Do tej pory nie otrzymalem telefonu. Rzekomo w miniony czwartek zostaly wygenerowane dokumenty z wysylka nowego telefonu ale nic nie otrzymalem. Podobno sa jakies zakolejkowane maile w orange w dziale wysylki ale tez nic wiecej na ten temat. Sprawa juz trwa ponad miesiac. A osoba ktora sie tym zajmowala jest na urlopie do konca roku:( Co ja mam teraz zrobic zeby uzyskac ten telefon wymieniony? Nie ma na nich zadnej sily?
Proponuję udać się do salonu sprzedaży z napisaną skargą w tej sytuacji. Jeśli to nie pomoże to proponuję wizytę u rzecznika praw konsumenta w twoim mieście. Ta osoba na pewno powinna udzielić Ci fachowej porady w jaki sposób możesz najszybciej załatwić sprawę lub w skrajnych przypadkach możesz poprosić i rzecznika praw konsumenta z twojego regionu aby i ona zainterweniował w tej sprawie.

Post:02 sty 2009, 21:20
autor: malika
a ja nierozumiem po co wysyłałes paczke nie łatwiej było udac sie do salonu złozyc reklamacje
wiesz moze sie myle ale gwarancje masz dowód zakupu masz wiec telefon idzie do naprawy

Post:03 sty 2009, 23:33
autor: marciza
sluchajcie jest jeszcze smieszniej niz bylo:) dzisiaj przyjechal kurier. Wszystko super ale otwieram paczke a kurier wyciaga nowy aneks do umowy na 24 miesiace nowe (gorsze warunki umowy) a ja umowe podpisalem dostajac wczesniej paczke wiec domagalem sie tylko wymiany telefonu. No i kurier poweidzial ze nie moze zostawic paczki bez podpisania tego aneksu. No i klops musialem oddac paczke. Wkurzony zadzwonilem do orange a Pani powiedziala ze osoba ktora zajmuje sie ta sprawa jest niedostepna i niewiadomo kiedy bedzie w pracy i dopiero jak ona sie pojawi to sie tym zajmie. od 24 listopada juz troche minelo. Powiedzccie mi co ja mam teraz zrobic? Mam czekac az ktos sie pojawi? Ile to znowu czasu potrwa? juz niewiem co robic...

[ Dodano: 2009-01-03, 23:37 ]
malika, moglem oddac telefon na gwarancji ale zauwaz jakie mial juz wady na starcie a co jesli cos jeszcze mial wadliwego i telefon siedzialby caly czas w serwisie a chce telefon wolny od wad

Post:04 sty 2009, 12:58
autor: Lukaszsz
sproboj skontaktowac sie z rzecznikiem praw konsumenta...
szczerze to ja tez wolałbym odniesc do salonu. powinni to zrobic na tych samych warunkach co na infolinii, a przynajmniej osobiscie to chyba wiecej bys zalatwil niz przez telefon.

Post:04 sty 2009, 13:27
autor: Orfi
Niestety standartowo Cię załatwili. Reklamowałeś telefon,bo niesprawny,to ugościli Cię zmianą warunków aneksu na gorsze. Sprawa będzie trudna do rozwiązania,bo Orange problemów jak widać nie zauważa.

Post:04 sty 2009, 13:34
autor: corner
Pewnie oni traktują to tak, jakbyś odstąpił od umowy (masz na to 10 dni). Teraz możesz ponownie sobie zamówić umowę i telefon (żądałbym tego samego, co miałeś wcześniej).

Post:04 sty 2009, 13:35
autor: Orfi
Tam pewnie nawet nikt się dokładnie nie zapoznał,z jakiej przyczyny telefon do nich wrócił. Może kurier strzelił dopisek typu"klient odmawia przyjęcia-niepełna zawartość" to Ci uzupełnili o nowy aneks.

Post:04 sty 2009, 13:43
autor: Senninho
Haha miałem ten sam problem z Idiotami(tak, nie boje się ich tak nazwać) z Orange. Przy przedłużeniu umowy dostałem niesprawny telefon, odebrała mama bo sam nie mogłem i nie sprawdziła, odesłałem i się zaczęła wojna. Poszedłem do salonu Orange i jedyne co mi powiedzieli to żeby następnym razem od razu do nich przyjść po telefon a oni tym się nie zajmują, trzeba dzwonić do Centrali Orange. Po kilku telefonach postanowiłem skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, miałem na to 10 czy 14 dni, i tak zrobiłem, napisałem pismo wysłałem i zaczęły się schody :mrgreen: dopłacałem 400 zł do telefonu bo zależało mi na modelu i dość szybko dostalem zwrot kasy, dość szybko jak na Orange czyli 3 miesiące po kilka telefonów w tygodniu i męczenie im pały :mrgreen: Ci ludzie którzy tam pracują są zawsze grzeczni do czasu aż powiesz TAK i podpiszesz UMOWE :mrgreen: potem przestają być mili i każdy który robi problemy traktowany jest jako ... no w moim mieście straż miejska jest bardziej miła dla bezdomnych niż Orange dla niezadowolonego klienta :mrgreen: Szybko kolego odstąp od umowy a jak nie to rzecznik praw konsumenta i powodzenia życze! :!: :mrgreen:

Post:04 sty 2009, 15:36
autor: yagi
Senninho, juz dawno minelo 10 dni. Najpierw czytaj a potem doradzaj...

Post:04 sty 2009, 22:26
autor: marciza
czekam narazie do jutra na ich kontakt telefoniczny. Moze bedzie ta osoba co niby to wysylala. Ale sluchajcie ja nie odstapilem od umowy bo umowe mam podpisana i oni w bazie tez maja wprowadzone te dane. Tylko po co przyslali nowy aneks?:/

[ Dodano: 2009-01-05, 09:23 ]
wlasnie dzwonili. no nagle dowiedzialem sie ze istnieje jednak kierownik bo jeszcze w sobote mowili ze kierownik takimi "przyziemnymi" sprawami sie nie zajmuje. Wiec zobaczymy dzisiaj co bedzie po sprawie przejecia sprawy przez kierownika, ale jak widze szukaja winnego kto ten aneks wyslal...:/

[ Dodano: 2009-01-05, 23:59 ]
byl kolejny dzisiaj telefon sprawe przejmuje jakis "specjalista" tak go nazwali przynajmniej;p i jutro ma dzwonic? moge zapytac Was kim jest i co moze w/w specjalista w orange?

[ Dodano: 2009-01-07, 18:32 ]
sprawa powoli dobiega konca. skontaktowal sie ze mna "specjalista" a dokladniej "specjalistka" orange i poinformowala mnie ze jeszcze dzisiaj wysle do mnie telefon ze sluchawka. Na dodatek dodatkowo co miesiac przez 12 miesiecy dostalem 50 zl do wygadania na wszystkie sieci i zwrot wszystkich kosztow polaczen do ich biura obslugi klienta.