Strona 1 z 2

[Orange] Kłopotliwe rozwiązanie umowy ;(

Post:20 paź 2008, 16:42
autor: Jedrker
Hej.
Mam wielki problem z Orange, i z rozwiązaniem umowy.
Umowę mam do 10.03.2009 . Chciałem przedwcześnie zrezygnować z usług tej sieci, w trybie natychmiastowym .
Więc, udałem się do salonu Orange, tam wypełniłem odpowiedni druczek, wysłali go faksem. OK, faks zarejestrowali w systemie, i w odpowiedzi na pisemko telefon ma zostać wyłączony 10.03.2009 !
Okazało się, że zabrakło informacji o tym, że chcę rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym . OK
Udałem się do salonu Orange raz jeszcze, wysłałem pisemko z informacją, że chcę w trybie natychmiastowym rozwiązać umowę . Dzwoniłem potem do BOK, pytając się kiedy telefon zostanie wyłączony , wprowadzili znowu datę 10.03.2009 jako termin wyłączenia numeru.
Wysłałem jeszcze jedno takie pisemko, dzisiaj z ciekawości dzwonię do BOK, i jaka informacja padła ?
Telefon mają mi wyłączyć 10.03.2009 czyli wtedy, kiedy skończy mi się umowa .
Pytam się jakim prawem ?
Chcę zrezygnować z umowy w trybie natychmiastowym godząc się na karę za zerwanie umowy, a Ja jako klient w mniemaniu orange nie mogę zerwać wcześniej umowy. Chciało się podpisać umowę, to się męcz !

Co mam jeszcze zrobić, żeby ten telefon został wyłączony wcześniej niż przed zakończeniem umowy ?
Przecież chce zapłacić karę za zerwanie warunków umowy.
Gdzie można tą sprawę jeszcze zgłosić ?
Do UKE czy innej instytucji ?
Mam już dość Orange.
Z góry dzięki za udzielenie jakiś wskazówek, co tu by zrobić w tej sprawie.

Post:20 paź 2008, 18:04
autor: Btk_Tomas
Jedrker pisze:Chcę zrezygnować z umowy w trybie natychmiastowym godząc się na karę za zerwanie umowy
Przekalkulowałeś to dokładnie?
Może lepiej bedzie jednak płacić im abo przez te kilka miesięcy, kara może być wyższa niż koszt płacenia abo w tym czasie.

Post:20 paź 2008, 19:04
autor: Jedrker
Btk_Tomas pisze:Może lepiej bedzie jednak płacić im abo przez te kilka miesięcy, kara może być wyższa niż koszt płacenia abo w tym czasie.
to akurat wiem, różnica w wysokości 100-200 zł .
Generalnie chcę zrezygnować z ich usług w trybie natychmiastowym, bo mam już abonament w PLAYu ;)
No przecież mam prawo do rezygnacji z ich usług w każdym czasie, płacąc karę, więc czemu orange robi takie cyrki ?

Post:20 paź 2008, 22:43
autor: mikage1
zadzwoń do UKE

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:15 do 16:15 pod numerem telefonu:

0801 900 853 lub 022 534 91 74

na pytania użytkowników odpowiadają pracownicy zajmujący się prawami konsumenta w zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych.

Post:20 paź 2008, 23:08
autor: user_delete48
Szczerze mówiąc to jesteś dosyć dziwny jeżeli wolisz zapłacić np. 600 zł kary i nie dostać wcale minut a zapłacić 500 za abo do końca umowy i jeszcze mieć minuty na rozmowy. Jeżeli Ty nie chcesz to może chce Twój znajomy. Na pewno zgodzi się żebyś mu zapłacił 500 zł które opłacą jego rozmowy w przypadku cesji na niego Twojego abonamentu.

Post:20 paź 2008, 23:22
autor: Jedrker
drwlodson,
generalnie powiem tak :
Moja kasa,i ja decyduję jak ją przeznaczę.
Decyzję podjąłem, i chce uwolnić się od jednego abonamentu ;)
mikage1,
dzięki !

Post:21 paź 2008, 11:35
autor: ziomq
Niestety nie mogę znaleźć umowy.Ile kosztowałoby rozwiązanie umowy w Orange? Zawarte umowy: Mix za 10 zł netto oraz oferta Orange dla firm 160. Umowy zawarte pod koniec maja tego roku na 30 miesięcy z telefonami. Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy z Orange i przeniesieniem numeru do Play. Wykonuje 520 minut do wszystkich sieci+160 zł roaming z naliczaniem minutowym. Rachunki w Orange wynoszą ok. 600zł

Post:21 paź 2008, 22:11
autor: Orfi
Zależy kiedy to brałeś,poprostu tyle ile jest zapisane w umowie. W którymś z tematów tu na forum jeden,z userów podawał info,że umowy podpisane po 31.08.2008 r. w Orange mają już inne zapisy dotyczące kar za przedterminowe rozwiązanie umowy. Wcześniej Orange brało zawsze kwotę kary z umowy. Ewentualnie czeka Cię wizyta w salonie Orange i będziesz miał dokładne info o jakie kwoty kar chodzi.

Post:22 paź 2008, 23:31
autor: konrad
ziomq, podaj numery na maila mojego z podpisu to jutro Ci spr. w systemie co i jak ;]

Post:23 paź 2008, 13:11
autor: Jedrker
Generalnie temat można już zamknąć ;)
Po xx telefonach do Orange, dostałem dzisiaj smsa z informacją, że numer zostanie wyłączony 18.11.2008 roku, i zostanie naliczona kara umowna ;)

Post:23 paź 2008, 18:44
autor: elfrid
Jedrker pisze:numer zostanie wyłączony 18.11.2008 roku, i zostanie naliczona kara umowna ;)
ile biora :P ?

Post:23 paź 2008, 21:17
autor: Jedrker
elfrid pisze:ile biora :P ?
w moim wypadku 500 zł z groszami ;)

Post:25 paź 2008, 00:28
autor: Marens
Jedrker pisze:Generalnie chcę zrezygnować z ich usług w trybie natychmiastowym
Btk_Tomas pisze:Może lepiej bedzie jednak płacić im abo przez te kilka miesięcy, kara może być wyższa niż koszt płacenia abo w tym czasie.
ziomq pisze:Umowy zawarte pod koniec maja tego roku na 30 miesięcy z telefonami
Jak się podpisuje umowę na 30 / 36 miesięcy dla tańszego telefonu to tak to sie później kończy. Znam wielu takich co podpisało umowę na internet 512kbps na 3 lata. Dopiero teraz powoli kończą im się umowy.

Post:25 paź 2008, 10:45
autor: elfrid
Marens pisze:Jak się podpisuje umowę na 30 / 36 miesięcy dla tańszego telefonu to tak to sie później kończy. Znam wielu takich co podpisało umowę na internet 512kbps na 3 lata.
ja podpisalem umowe na 30 mies z orange. i jestem zadowolony. przeszedlem z twojego planu na plan na rozmowy potem z planu na rozmowy na orange abonament. wiec to nie jest tak, ze mam stawki do wszystkich 0,75zł. poza tym orange jest siecia pro kliencka, w przeciwienstwie do ery, ktora z klienta robi glupa. zebys sie tylko nie rozczarowal swoim nowym operatorem i nie zateskin do orange :twisted:

Post:25 paź 2008, 14:29
autor: Marens
elfrid pisze:
poza tym orange jest siecia pro kliencka, w przeciwienstwie do ery,
i Plusa.

Jako, że jestem nowym klientem Orange. Jakoś wcześniej ich mijałem jestem zadowolony z podejścia do klienta. Załatwiałem znajomej aneks i usiadłem z wrażenia jak usłyszałem co jej zaproponowali. Oczywiście pozytywnie

Post:25 paź 2008, 18:01
autor: konrad
Marens pisze:usiadłem z wrażenia jak usłyszałem co jej zaproponowali.
ja mam codziennie kilkanascie takich telefonow i smiem twierdzic ze jestescie rodzynkami ;] 99,99%

Post:25 paź 2008, 18:54
autor: macs22
@elfrid
Era też jest siecią "prokliencką" i też dają ludziom możliwość przejścia na nowy abonament....

Post:25 paź 2008, 21:41
autor: Marens
konrad pisze:smiem twierdzic ze jestescie rodzynkami ;] 99,99%
Możesz to rozwinąć...

Post:26 paź 2008, 06:36
autor: elfrid
macs22 pisze:Era też jest siecią "prokliencką"
zwlaszcza dokonujac "uzupelnien" w regulaminie zamiast jego zmian i groazac klietom sadem, mimo ze kwestia jest sporna

Post:26 paź 2008, 12:03
autor: konrad
Marens pisze:Możesz to rozwinąć...
a co tu rozwijac ?
Orange stawia na nowe aktywacje, zaniedbujac obecnych klientow, bo jak wytlumaczyc sytuacje gdzie przy przedluzeniu KU 990 dla abo. 2 czy 4 letniego juz nie pamietam dokladnie, kosztuje ok 1199zl a dla kogos z ulicy 699zl ??