Strona 1 z 1

[Play] Błędne naliczanie opłat

Post:23 wrz 2008, 18:08
autor: elrond
Większość z nas słyszała, lub nawet doświadczyła na własnej skórze cyrków jakie zdarzały się w Play z naliczaniem różnorakich opłat. Sam osobiście nie zauważyłem jakiś specjalnych przekłamań, acz nigdy nie zagłębiałem się w bilingi... ale do rzeczy...

Dziś otrzymałem od Play rachunek, wyjątkowo priorytetem. W kopercie był również list zatytułowany 'WAŻNA INFORMACJA' W którym czytam m.in:
<...> uprzejmie informujemy, iż w wyniku przeprowadzonych przez PLAY działań kontrolnych, zauważyliśmy nieprawidłowości związane z rozliczeniem faktury za Usługi Telekomikacyjne świadczone przez PLAY. Opisana sytuacja dotyczy rozliczeń za transmisję danych. W związku z powyższym postanowiliśmy, iż faktura dołączona do niniejszego pisma zostanie pomniejszona o niepoprawnie naliczone opłaty <...> Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy <...>
i info że skorygowana faktura jest już w drodze do mnie.

Czy ktoś jeszcze otrzymał taką niespodziewną wiadomość?

Miejmy nadzieję że to koniec problemów z naliczniem faktur...

Post:24 wrz 2008, 14:37
autor: tomko111
Wczoraj dostałem taką samą fakturę wraz z przeprosinami. Ja miałem problem z naliczeniem opłaty za internet, ale wszystko zostało skorygowane. Wielki + dla Playa.

Post:24 wrz 2008, 15:10
autor: kamil1221
Ja u siebie czegoś takiego nie zauważyłem by źle mi naliczono internet. Czy może to, dlatego że ciągle jestem zalogowany do nadajników Play.

Jak jest u Was ?

Post:24 wrz 2008, 17:50
autor: tomko111
W Katowicach też mamy nadajniki Play i ciągle jestem do nich zalogowanych, a opłatę za internet pociągnęło. :wink:

Post:24 wrz 2008, 22:34
autor: saleen
Mój ojciec też to dostał, właśnie przyszła faktura korygująca. No i wynika że bezzasadnie doliczyli mu uwaga 76 groszy :p

Post:24 wrz 2008, 22:56
autor: elrond
Ja również dziś dostałem fakturę korygującą i wynika z niej że naliczyli mi o 7,66 zł za dużo... tylko ja nie wiem skąd oni to wzięli. Wogóle wydaje mi się że coś namieszali - faktura która przyszła jako pierwsza jest inna niż w Play24, inna jest ta "niby błędna" i jakoś wyliczyli te 7zł... może uwzględnione były inne miesiące. Ale liczy się to, że po zapłaceniu rachunku, mam nadpłatę czyli 7 zł do przodu :wink:

Post:24 wrz 2008, 23:12
autor: vinc
elrond pisze:Ale liczy się to, że po zapłaceniu rachunku, mam nadpłatę czyli 7 zł do przodu
Tak powinno być. Nawet jakbyś składał reklamacje to nawet błędnie rozliczoną fakturę musisz zapłacić. Faktura korygująca jest wystawiana po uznaniu reklamacji... mają na to 30 dni. Niestety :?

Post:25 wrz 2008, 14:29
autor: tomko111
Przed chwilą otrzymałem też fakturę korygującą. :)

Dzięki Playu...