Strona 1 z 2
Propozycja-inne ustalenia w trakcie rozmowy a inne na umowie
Post:18 wrz 2008, 13:04
autor: tricki
Witam,
w weekend rozmawiałem z konsultantem pod nr *400 w celu przedłużenia umowy w taryfie ODF 160 na 12 m-cy bez telefonu. W trakcie rozmowy ustaliliśmy warunki, które potwierdziłem z rozmówcą dwukrotnie na jej zakończenie. W poniedziałek dotarł kurier z umową i okazało się że w umowie znajdują sie zupełnie inne, gorsze warunki umowy, mało tego bez regulaminów itd.
Co mozna w takiej sytuacji zrobić? Prosiłem o kontakt z konsultantem - niestety bez odzewu z jego strony, identycznie wyglada sytuacja przy prośbie o kontakt z jego przełożonym.
Dla mnie jest to jawna próba oszustwa!!! Doradźcie proszę co mogę zrobić w tej sytuacji, czy moge liczyc na jakąś rekompensatę? Jestem w Orange od ponad 5 lat, posiadam tam jeszcze 2 numery w taryfach biznesowych. Dotychczas nie miałem takich problemów.
Z góry dziekuje za pomoc.
Post:18 wrz 2008, 13:14
autor: vinc
Pozostaje tylko złożenie reklamacji. Wtedy zostanie odsłuchana rozmowa i jak będzie wszystko ok to powinni Ci zmienić warunki na te uzgodnione z konsultantem podczas rozmowy. Oczywiście możesz też ubiegać się o rekompensatę za problemy, które nie wynikły z Twojej winy.
Post:18 wrz 2008, 14:19
autor: farfi
vinc pisze:Pozostaje tylko złożenie reklamacji. Wtedy zostanie odsłuchana rozmowa i jak będzie wszystko ok to powinni Ci zmienić warunki na te uzgodnione z konsultantem podczas rozmowy. Oczywiście możesz też ubiegać się o rekompensatę za problemy, które nie wynikły z Twojej winy.
zakładając, ze została nagrana .
A sms z podsumowaniem dostałeś?
Post:18 wrz 2008, 15:06
autor: kowcio
farfi pisze:vinc napisał/a:
Pozostaje tylko złożenie reklamacji. Wtedy zostanie odsłuchana rozmowa i jak będzie wszystko ok to powinni Ci zmienić warunki na te uzgodnione z konsultantem podczas rozmowy. Oczywiście możesz też ubiegać się o rekompensatę za problemy, które nie wynikły z Twojej winy.
zakładając, ze została nagrana .
Chyba wszystkie rozmowy są nagrywane, zgadza się?
Post:18 wrz 2008, 15:42
autor: przemekk
kowcio pisze:
Chyba wszystkie rozmowy są nagrywane, zgadza się?
Z tego co się orientuję to jeżeli rozmowa ma być nagrywana musisz zostać o tym poinformowany.
A co do umowy to jeżeli ją podpisałeś to sądzę, że masz małe szanse na bezproblemowe załatwienie tej sprawy.
Post:18 wrz 2008, 15:48
autor: przemek910
jezeli podpisales umowe przez kuriera masz prawo ja zerwac (umowa podpisana poza lokalem operatora) w ciagu bodjaze 10 dni.
p.s. po co podpisywales, skoro widziales co jest?
Post:18 wrz 2008, 16:01
autor: tricki
co do nagrywania rozmowy, nie zostałem o tym poinformowany,więc nie wiem czy ja nagrali. Umowy oczywiście nie podpisałem. Odmówiłem przyjecia przesyłki. Sytuacja zmieniła sie o tyle ze własnie ok. 2 godziny temy zadzwonili do mnie z Orange. Sprawa jest załatwiana w ramach reklamacji. Po dotarciu do nich zwrotu przesyłki, odezwą się ponownie - podobno z dodatkową rekompensatą. Wiecej info mam miec najpózniej do poniedziałku.
PS
Czy po takiej rozmowie z konsultantem powinienem otrzymac sms podsumowujacy ustalenia? - ja takiego nie otrzymałem
Post:18 wrz 2008, 16:57
autor: Btk_Tomas
PS
Czy po takiej rozmowie z konsultantem powinienem otrzymac sms podsumowujacy ustalenia? - ja takiego nie otrzymałem
Nie ustalenia tylko imię i nazwisko konsultanta.
Post:18 wrz 2008, 18:59
autor: Tajemniczy28
Umowa zawarta pod wpływem błędu,lub gdy zostałeś wprowadzony wbłąd jest nieważna. a zostałeś bo co innego ustaliłeś a co innego dostałeś.ja bym sie znimi nie cyckał
Post:19 wrz 2008, 10:05
autor: corner
Tajemniczy28 pisze:Nie ustalenia tylko imię i nazwisko konsultanta.
Ustalenia też powinny przyjść.
Post:19 wrz 2008, 11:37
autor: przemekk
przemek910 pisze:jezeli podpisales umowe przez kuriera masz prawo ja zerwac (umowa podpisana poza lokalem operatora) w ciagu bodjaze 10 dni.
Ale to dotyczy tylko osób prywatnych, a nie firm.
Post:19 wrz 2008, 11:54
autor: Misiek123
Witam!Jeśli nie podpisałeś żadnych papierów związanych z umową to oni to anulują i będziesz mógł ponownie zawrzeć ją na takich warunkach jakie ustaliłeś.Wiem coś o tym ponieważ sam jestem Konsultantem w Orange.Pozdrawiam!
Post:20 wrz 2008, 09:23
autor: tricki
tak jak pisałem wczesniej, po przeczytaniu niczego nie podpisałem. Obawiam sie ze konsultant obiecał za duzo. Tak na marginesie. Czy istnieje w Orange usługa, która obniza koszt minuty po wykorzystaniu kwoty z abonamentu do 45gr brutto i kilkunastu groszy brutto do Orange? Taką informacje otrzymałem od konsultanta

Dzwonie do róznych sieci i to mnie dodatkowo przekonało.
Post:20 wrz 2008, 09:50
autor: maniek
tricki zadzwon do orange i zapytaj czy te warunki ktore zaproponowal ci konsultant sa w ogole do zrealizowania jesli tak to niech ci nowa umowe przysla.
Post:20 wrz 2008, 10:04
autor: hettman
tricki pisze: Obawiam sie ze konsultant obiecał za duzo.
-jeżeli konsultant coś Ci zaproponował (w imieniu firmy np:Orange w tym przypadku)a rozmowa została nagrana (czyli jest dowód)to masz prawo zarządać w spełnienia tych obietnic. A do Wszystkich-NAGRYWAJCIE ROZMOWY!!! (reklamacyjne i wszystkie inne ważne)wtedy nie ma problemu jak coś (tak a"la Ziobro

) ja tak robię i już raz mi to pomogło-polecam

Post:20 wrz 2008, 12:20
autor: corner
hettman pisze:ja tak robię i już raz mi to pomogło-polecam

A jak ci to pomogło? Orange poprosiło o prezentację twojego nagrania?

Post:20 wrz 2008, 12:38
autor: kowcio
corner pisze:hettman napisał/a:
ja tak robię i już raz mi to pomogło-polecam
A jak ci to pomogło? Orange poprosiło o prezentację twojego nagrania?

Zapewne
hettman poprosił, żeby rozmowa została nagrana, i później jak był jakiś problem Orange odsłuchało sobie rozmowę. Wiadomo co dalej... Reklamacja została pozytywnie rozpatrzona.
Post:20 wrz 2008, 14:34
autor: hettman
corner pisze:A jak ci to pomogło? Orange poprosiło o prezentację twojego nagrania?
kowcio pisze:Zapewne hettman poprosił, żeby rozmowa została nagrana, i później jak był jakiś problem Orange odsłuchało sobie rozmowę
-żle mnie zrozumieliście,mój problem nie dotyczył orange (chodziło o angielskie virgin media) ale to nie o tym,ja ogólnie polecam każdemu nagrywanie na własny telefon rozmowy która dotyczy czegoś istotnego i w razie wątpliwości jesteś na wygranej pozycji (teraz prawie każdy fon ma dyktafon na który można nagrać rozmowe,u mnie w k800 wystarczy w czasie rozmowy dać dżoja w lewo i już się nagrywa)-w tym sensie to napisałem

Post:20 wrz 2008, 17:08
autor: tricki
obawiam sie ze nagrywanie kogos bez jego wiedzy jest na granicy prawa

. Ale nie zmieniajmy tematu. W poniedziałek powinienem miec juz jasną sytuację. O wynikach oczywiście poinformuję.
Dla zainteresowanych przy umowie ODF 160 na 12 m-cy bez telefonu miałem otrzymać :
400 min do wszystkich sieci /po 9 m-c 240min/ + koszt minuty poza abonamentem do wszystkich 45gr brutto a do Orange i stacjonarnych 18 gr brutto.
Jak to oceniacie?
Post:20 wrz 2008, 17:36
autor: hettman
tricki pisze:obawiam sie ze nagrywanie kogos bez jego wiedzy jest na granicy prawa
-jak pokazują nasi drodzy politycy-nie
tricki pisze:400 min do wszystkich sieci /po 9 m-c 240min/ + koszt minuty poza abonamentem do wszystkich 45gr brutto a do Orange i stacjonarnych 18 gr brutto.
Jak to oceniacie?
- nic co by było niemożliwe,fajna oferta ale w granicach "oranżowskiego"rozsądku
