[Plus] Telefon w ofercie nie byl i nie będzie dostępny.
Post:08 sie 2008, 17:25
Witam.
A więc dzisiaj chciałem poruszyć dziwne pogrywanie z klientem sieci Plus...
W ofercie którą dostałem od wspaniołomyślnej pani z Plusa była oferta kupna Noki E61...
Ot pomyślałem... Fajny telefonik od dawna chciałem smartphona więc czemu by nie skoro i tak abonament będe podpisywał.
Wróciwszy do domu chciałem spojrzeć na stronie plusa dokładną specyfikacje telefonu.
Więc wchodze na strone plusa wyszukuje modelu... Naciskam i pisze... Produkt niedostępny.
Pomyślałem żę aktualnie wyczerpał sie zapas na magazynie więc zadzwoniłem na wspaniała obsługe Klienta w Plusie. Po 15 minutach oczekiwania wkoncu zostałem przekierowany do odpowiedniego działu i zaczołem pytanie o telefon...
W odpowiedzi na moje zapytanie czy telefon będzie dostępny dostałem odpowiedź jakże zaskakującą... Nie wiem czy wynika ona z braku wiedzy osoby z którą rozmawiałem czy taki jest stan faktyczny..,
Otóż usłyszałem że tego telefonu nie było dostepnego i nie będzie.. Oraz usłyszałem bardzo wkurzający tekst z ust owego pana "może zdecyduje sie pan na inny model"
Nie rozumiem takiego postępowania Plusa...
Czy skoro oferują ten telefon w swojej ofercie to nie są jakkolwiek zobowiązani do sprzedaży tego telefonu ?
Czy po prostu mogą sobie oferować co chcą nie mają tego telefonu na stanie ??
Nie rozumiem tego wogóle....
Chciałem także zapytać czy ktoś już sie z tym spotkał... Ciekawi mnie czy gdybym był zainteresowany kupnem N95 to tak samo zostałbym potraktowany ?... Czy chcą zapłacić ponad 1000 zł za telefon w abonamencie 170 zł usłyszałbym słowa "może pan wybierze inny model" ??
Czysta kpina
...
A więc dzisiaj chciałem poruszyć dziwne pogrywanie z klientem sieci Plus...
W ofercie którą dostałem od wspaniołomyślnej pani z Plusa była oferta kupna Noki E61...
Ot pomyślałem... Fajny telefonik od dawna chciałem smartphona więc czemu by nie skoro i tak abonament będe podpisywał.
Wróciwszy do domu chciałem spojrzeć na stronie plusa dokładną specyfikacje telefonu.
Więc wchodze na strone plusa wyszukuje modelu... Naciskam i pisze... Produkt niedostępny.
Pomyślałem żę aktualnie wyczerpał sie zapas na magazynie więc zadzwoniłem na wspaniała obsługe Klienta w Plusie. Po 15 minutach oczekiwania wkoncu zostałem przekierowany do odpowiedniego działu i zaczołem pytanie o telefon...
W odpowiedzi na moje zapytanie czy telefon będzie dostępny dostałem odpowiedź jakże zaskakującą... Nie wiem czy wynika ona z braku wiedzy osoby z którą rozmawiałem czy taki jest stan faktyczny..,
Otóż usłyszałem że tego telefonu nie było dostepnego i nie będzie.. Oraz usłyszałem bardzo wkurzający tekst z ust owego pana "może zdecyduje sie pan na inny model"
Nie rozumiem takiego postępowania Plusa...
Czy skoro oferują ten telefon w swojej ofercie to nie są jakkolwiek zobowiązani do sprzedaży tego telefonu ?
Czy po prostu mogą sobie oferować co chcą nie mają tego telefonu na stanie ??
Nie rozumiem tego wogóle....
Chciałem także zapytać czy ktoś już sie z tym spotkał... Ciekawi mnie czy gdybym był zainteresowany kupnem N95 to tak samo zostałbym potraktowany ?... Czy chcą zapłacić ponad 1000 zł za telefon w abonamencie 170 zł usłyszałbym słowa "może pan wybierze inny model" ??
Czysta kpina
