Zablokowanie wszystkich usług
Post:06 sie 2008, 14:31
Witam.
Czy jest jakiś okres minimalny po upływie terminu płatności faktury, jaki operator musi odczekać, zanim całkowicie zablokuje usługi. Zauważyłem, że większość operatorów, tzn. Orange, Play, Era podaje w regulaminie, że w przypadku braku płatności, może dojść do obustronnej blokady numeru ale niewcześniej niż po upływie 30 dni od terminu płatności. Połączenia wychodzące i roming blokują po 14 dniach. W przypadku Plusa w ich regulaminie te informacje nie zostały podane. Polkomtel zablokowal calkowicie moj numer po 21 dniach od terminu platnosci, i naliczyl za ta "usluge" 74,99zł. Uwazam jednak, ze troche sie z tym pospieszyli, i zastanawiam sie od ktorej strony to ugryzc. Moze w Prawie Telekomnunikacyjnym sa jakies obostrzenia z tym zwiazane?
Z góry dzięki za pomoc
Czy jest jakiś okres minimalny po upływie terminu płatności faktury, jaki operator musi odczekać, zanim całkowicie zablokuje usługi. Zauważyłem, że większość operatorów, tzn. Orange, Play, Era podaje w regulaminie, że w przypadku braku płatności, może dojść do obustronnej blokady numeru ale niewcześniej niż po upływie 30 dni od terminu płatności. Połączenia wychodzące i roming blokują po 14 dniach. W przypadku Plusa w ich regulaminie te informacje nie zostały podane. Polkomtel zablokowal calkowicie moj numer po 21 dniach od terminu platnosci, i naliczyl za ta "usluge" 74,99zł. Uwazam jednak, ze troche sie z tym pospieszyli, i zastanawiam sie od ktorej strony to ugryzc. Moze w Prawie Telekomnunikacyjnym sa jakies obostrzenia z tym zwiazane?
Z góry dzięki za pomoc