Strona 1 z 2
[PLAY] Zmiana pakietu minut na pakiet złotówek.
Post:04 sie 2008, 12:40
autor: severall
Witam. Przez moją nieuwagę podpisałem umowę Play Abonament z 50 z pakietem 90/120 minut. Czy można zmienić taryfę na pakiet 70 zł ? Jeśli tak to czy ktoś wie ile to kosztuje i czy nie stracę promocji bez abonamentu do końca roku. ?
Z góry dziękuje.
Post:04 sie 2008, 14:48
autor: dechomenon
na pewno tylko reklamacja, jeżeli coś zostało już podpisane to znaczy tyle, ze to już obowiązuje.
Post:04 sie 2008, 15:15
autor: Prezesek
50 zł kosztuje zmiana taryfy, promocję stracisz na abo.
Post:04 sie 2008, 15:25
autor: przemek910
dechomenon pisze:na pewno tylko reklamacja,
i co mu reklamacja da... wg operatora jest wszystko ok. wiedzial co podpisuje.
[ Dodano: 2008-08-04, 15:35 ]
jesli podpisywales umowe poprzez eshop mozesz ja rozwiazac w ciagu 10 dni
Post:04 sie 2008, 16:44
autor: dechomenon
przemek910 pisze:dechomenon pisze:na pewno tylko reklamacja,
i co mu reklamacja da... wg operatora jest wszystko ok. wiedzial co podpisuje.
[ Dodano: 2008-08-04, 15:35 ]
jesli podpisywales umowe poprzez eshop mozesz ja rozwiazac w ciagu 10 dni
ale kolego może próbować, nic nie traci, a operator może się przychyli do jego prośby. Więc nie rozstrzygaj, zanim nie podejmiesz próby.
a jeśli chodzi o eshop, to jeśli by kupił na firme to nie ma tego terminu 10dni.
Post:04 sie 2008, 22:31
autor: przemek910
dechomenon pisze: jeśli chodzi o eshop, to jeśli by kupił na firme to nie ma tego terminu 10dni.
przeciez napisal ze wzial play abonament 50... a nie play dla firm.
dechomenon pisze:ale kolego może próbować, nic nie traci, a operator może się przychyli do jego prośby. Więc nie rozstrzygaj, zanim nie podejmiesz próby.
wg mnie uzyska od opa odpowiedz odmowna

Post:04 sie 2008, 22:33
autor: dechomenon
przemek910 pisze:dechomenon napisał/a:
jeśli chodzi o eshop, to jeśli by kupił na firme to nie ma tego terminu 10dni.
przeciez napisal ze wzial play abonament 50... a nie play dla firm.
czy nie można wziąć takiej umowy mając działalnośc? chyba można
przemek910 pisze:dechomenon napisał/a:
ale kolego może próbować, nic nie traci, a operator może się przychyli do jego prośby. Więc nie rozstrzygaj, zanim nie podejmiesz próby.
wg mnie uzyska od opa odpowiedz odmowna

miałem taki przypadke, ze klient podpisał umowe, a dopiero potem wyszło co on miał ostatnio aktywne, i chciał mieć to samo...reklamacja sprawiła, ze dostał to co chciał...dlatego warto reklamować. Reklamować można wszystko i zawsze, a jaka będzie odpowiedź to już druga strona medalu:)
Post:04 sie 2008, 22:38
autor: Prometo
dechomenon jaka reklamacja

przecież tutaj użytkownik
severall napisał jasno i na temat
severall pisze:Przez moją nieuwagę podpisałem umowę Play Abonament z 50 z pakietem 90/120 minut. Czy można zmienić taryfę na pakiet 70 zł ? Jeśli tak to czy ktoś wie ile to kosztuje i czy nie stracę promocji bez abonamentu do końca roku. ?
Post:04 sie 2008, 23:15
autor: dechomenon
ale jak przez jego nieuwagę ? to co miał dwie opcje, dwie umowy przed sobą? podpisał umowę na minuty a chciał na pakiety zł. zorientował się dopiero w domu, teraz chce to odkręcić..umowa jest zatwierdzona. Pozostaje tylko reklamacja...ja to tak widzę
Post:04 sie 2008, 23:18
autor: Prometo
dechomenon pisze:ale jak przez jego nieuwagę ? to co miał dwie opcje, dwie umowy przed sobą? podpisał umowę na minuty a chciał na pakiety zł.
Tyle widzę i wiem co Ty bo do tej pory nie napisał

Post:04 sie 2008, 23:37
autor: tomko111
Reklamacja nic nie da. Następnym razem czytaj to co podpisujesz, lub ewentualnie zamawiaj przez internet - wtedy masz 10 dni na ewentualnie zwrot/rozwiązanie umowy.

Post:04 sie 2008, 23:42
autor: dechomenon
tomko111 pisze:Reklamacja nic nie da
dlaczego się tak arbitralnie wypowiadasz? niech idzie do punktu w którym podpisał umowe, niech sprzedawca wystąpi do play z prośbą o zmianę oferty(z reklamacja) takie rzeczy normalnie przechodzą. wystarczy dobre podejście do tematu, operator nie chce olać klienta od początku współpracy.
Post:04 sie 2008, 23:55
autor: Psantic
hmm co do przejscia nie ma takiej mozliwosci=zmiana minut na pakiet zl(odwrotnie mozna zmienic taryfe).
reklamacja... hmm wedlug procedur wszytko odylo sie prawidlowo,byles swiadomy tego co podisywales a podpisem to poswiadczyles. moze byc ciezko, zadzown sobie do biura obslugi. w punkcie sprzedazy gdzie podpisywales umowe raczej juz nic nie zalatwisz bo tak jak napisalem wczeniej podpisales umowe.
Post:05 sie 2008, 10:17
autor: tomko111
dechomenon pisze:tomko111 pisze:Reklamacja nic nie da
dlaczego się tak arbitralnie wypowiadasz? niech idzie do punktu w którym podpisał umowe, niech sprzedawca wystąpi do play z prośbą o zmianę oferty(z reklamacja) takie rzeczy normalnie przechodzą. wystarczy dobre podejście do tematu, operator nie chce olać klienta od początku współpracy.
Dlaczego arbitralnie? Wypowiadam się tutaj, oraz piszę posty z doświadczenia, które już aktualnie posiadam w tej branży. Mój bardzo dobry znajomy pracuje dla Play'a i miał kilka razy podobną sytuację.
Pisał nawet reklamacje, ale Play odrzucił, ponieważ klient był świadomy, oraz poczytalny w chwili podpisywania aneksu do umowy, więc jakie podstawy ma operator by pozytywnie rozpatrzyć reklamację?
Post:05 sie 2008, 10:58
autor: kamil1221
Identycznie jest w Orange. Jeżeli klient podpisał coś świadomie i to nie była nasza pomyłka tylko jego, centrala wcale nie musi mu pójść na rękę (wiedział co podpisuje). Do chwili jak klient nie podpiszę umowy wszystko można zmienić (przynajmniej tak jest w orange).Zawsze się pytam czy wszystko na umowie jest poprawnie napisane, czy coś mogę wyjaśnić. Jeżeli klient nie ma zastrzeżeń i podpisał umowę, my klikamy, że w systemie, że klient zgadza się.
Post:05 sie 2008, 12:03
autor: farfi
kamil1221 pisze:Identycznie jest w Orange. Jeżeli klient podpisał coś świadomie i to nie była nasza pomyłka tylko jego, centrala wcale nie musi mu pójść na rękę (wiedział co podpisuje). Do chwili jak klient nie podpiszę umowy wszystko można zmienić (przynajmniej tak jest w orange).Zawsze się pytam czy wszystko na umowie jest poprawnie napisane, czy coś mogę wyjaśnić. Jeżeli klient nie ma zastrzeżeń i podpisał umowę, my klikamy, że w systemie, że klient zgadza się.
Ale takie reklamacje się zdarzają i bywają uwzględniane. Szczególnie zmiana promocji- jak przyjdzie pierwsza faktura i do klienta dociera, że coś musi dopłacić za promocyjną usługę.
Sprzedawca mówił o tym x razy a klient i tak zrozumiał to co chciał zrozumieć.

Post:05 sie 2008, 13:01
autor: severall
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Widzę że raczej nic nie wskóram. Byłem pewny że będę miał pakiet złotówek a nie minut. Z tego co widzę na stronie play to promocja Wakacje bez abonamentu obowiązuje tylko dla pakietu minut czyli taryfy Nowy Play Abonament. Ktoś pisał wyżej że zmiana taryfy kosztuje 50 zł to może po końcu promocji na początku przyszłego roku będę mógł zmienić na inna taryfę ?
Post:05 sie 2008, 13:39
autor: tomko111
severall pisze:Ktoś pisał wyżej że zmiana taryfy kosztuje 50 zł to może po końcu promocji na początku przyszłego roku będę mógł zmienić na inna taryfę ?
Nie ma możliwości przejścia na mniejszą taryfę, a przejście na większy abonament jest bezpłatne.
Dodatkowo, (nie jestem pewien, czy się coś zmieniło), ale nie było technicznej możliwości przejścia z Nowy Play Abonament, na Play Abonament.
Post:05 sie 2008, 16:08
autor: dechomenon
Dlaczego arbitralnie? Wypowiadam się tutaj, oraz piszę posty z doświadczenia, które już aktualnie posiadam w tej branży. Mój bardzo dobry znajomy pracuje dla Play'a i miał kilka razy podobną sytuację.
a ja mam na odwrót, więc też piszę ze swojego doświadczenia, klient podpisał umowę, już normalnie w systemach zatwierdzona dzwoni do mnie po dwóch tygodniach, ze nie ma 5bezpłatnych numerów i ze mu rachunek bije na kilka stówek. I się mnie pyta co robimy? Poszło pismo, z prośbą o anulowanie, konkretne argumenty...i w toku indywidualnego podejścia załatwili sprawę i tyle. Więc ja zawsze podkreślam warto pisać reklamacje, obojętnie czego by ona dotyczyła. Tak samo jak ja walczyłem z serwisami po 4 razie jak napisałem reklamacje w końcu dali mi nowy telefon, dwa razy tak miałem. Dlatego ja nigdy nie zniechęcam na starcie. Co Ci szkodzi napisać pismo? Ile stracisz czasu, koszt wysłania listu? Jest to prawie zerowe, a korzyści mogą być spore.
Post:05 sie 2008, 17:37
autor: tomko111
Oczywiście, warto próbować, ale szanse są naprawdę bardzo nikłe. Dechomenon, nie zapominaj, że Plus, to nie Play.
Spróbuj zadzwonić na 790 500 500 i dowiedz się czy jest taka możliwość.
Ewentualnie utwórz zgłoszenie przez stronę Playmobile, to też może pomóc - ja w ten sposób składałem reklamację, ewentualnie wyślij faxem.