Strona 1 z 2
ERA - PROBLEM Z ROZLICZANIEM PAKIETÓW!
Post:07 lip 2008, 08:15
autor: 3m
Posiadam usługę NE80 i 5 wybranych osób 2000. Przypadkiem pod 602963 sprawdziłem, że system przy rozmowach z numerami wybranymi w usłudze 5 wybranych osób 2000 rozlicza minuty z pakietu podstawowego NE80! Konsultant właśnie stwierdził, że on widzi, że rozmowy te zeszły z pakietu 2000 minut. Sprawdźcie, jak jest u was i nie dajcie się Erze oszukać.
Post:07 lip 2008, 08:20
autor: przemek910
dawniej bylo tak, ze najpierw wszystko szło z pakietu podst., a potem dopiero jezeli miales wykupioną uslugę - to szło z niej.
poczytaj regulamin, a szczególnie pkt o kolejności schdozenia pakietów.
nie wyciągaj zbyt pochopnych wniosków

.
Post:07 lip 2008, 08:55
autor: vinc
Jesli chodzi NE i 5 wybranych osób 2000 to powinno być tak, że póki niewykorzystasz tych 2000 minut to nie ma prawa pobrać Ci z darmowych minut w ramach abonamentu. Jeśli jest inaczej pozostaje Ci tylko sprawdzić na bilingu i jak to się potwierdzi to reklamacja. Jeśli zostanie uwzględniona to faktura zostanie skorygowana.
Post:07 lip 2008, 09:17
autor: 3m
Ja to wszystko wiem, tylko uczulam innych, aby sprawdzili u siebie. Jeszcze parę dni temu było wszystko ok, 2000 minut rozliczane było w pierwszej kolejności.
Post:07 lip 2008, 12:53
autor: przemek910
P.S. Ja tam nigdy nieiwerzę lektorowi na 602963 i wole sprawdzić sobie wszystko w IBOA, tam jest wyszeczgólnionie z jakiego pakietu poszło.
Post:07 lip 2008, 17:43
autor: Cyrrus
Faktycznie ostatnio pojawił się taki problem. Jak zauważyłem, po zgłoszeniu w BOA, przywracają poprawne naliczanie po 1,5-2 godzinach, czyli nie jest to skomplikowany błąd. Jednak zastanawia mnie jedna rzecz: dlaczego w połowie miesiąca dobrze działające naliczanie zaczyna nagle wariować? Pół biedy, jeżli ktoś niewiele dzwoni i szybko się zorientuje. Celowe działanie czy kolejny błąd systemu? Szczerze to ani jedno ani drugie w przypadku Ery (również innych polskich ,,wielkich'' operatorów) by mnie nie zdziwiło.
Post:07 lip 2008, 20:33
autor: odzio
ja mialem to samo, kupilem abonament NE80 przez kuriera tydzien temu. i co sie okazalo. 2000 darmowych minut do 5 osob ktore zdefiniowalem w zamowieniu przez internet nie aktywowalo sie, chociaz na umowie ktora podpisaklem kurierowi wszystko bylo jak trzeba. w I-BOA rownierz....po telefonie do BOA wszystko mialo sie zmienic w terminie max 5 dni kalendarzowych. kazano mi dzwonic na platny numer 602963 i sprawdzac czy info o 2000 minut sie pojawi. tak tez robilem - codziennie 2 razy. w koncu lektor przeczytal oprocz 170 minut w abo mam tez te 200 - ucieszylem sie i zaxczalem dzwonic. wygadalem ze 30 min z darmowymi numerami i po paru godzinach sprawdzilem ich stan. okazalo sie ze nie ubyla ani jedna i dalej jest ich 2000. za to z abo wywialo mi 30 minut - paranoja. po drugim telefonie BOA stwierdzilo ze rzeczywiscie zle mi taryfikuje te darmowe telefony - ciagle czekam na rozwiazanie....
Post:07 lip 2008, 23:17
autor: Cyrrus
Z tymi korektami błędnego rozliczania i braku wprowadzonych numerów też jest niezła chryja. Ja bym na Twoim miejscu nie czekał na korektę (bo możesz się jej doczekać za jakieś 3 miesiące), tylko wysmarował prządną reklamację. I nie taką telefoniczną, bo moim zdaniem takie są g... warte, tylko normalną, w formie pisemnej, gdzie można dokładnie opisać całą sytuację i przekazać gdzie mogą wsadzić te swoje pakiety i dlaczego tak głęboko...
Przepraszam, że tak sie uniosłem, ale jak czasem widzę co się dzieje w tych naszych polskich sieciach, to mnie krew zalewa. W końcu człowiek nie po to wydaje swoje ciężko zarobione pieniądze, aby potem przez 2 lata użerać się z jakimiś dziwnymi problemami.
Moja rada - zgłoś ten fakt reklamacyjnie, z doświadczenia wiem, że to jest jedyny skuteczny, w miarę szybki spsób rozwiązania całej sprawy.
Post:08 lip 2008, 08:44
autor: 3m
Od dzisiaj mam poprawne naliczanie, ale błędy z weekendu nie został skorygowane i 60 min z NE80 wyparowało. Zobaczymy, jak się sprawy potoczą, ale o ile przy podpisywaniu umowy i aktywacji pakietu taki problem mógł być wybaczalny, to obecna sytuacja to po prostu żenada. O zignorowaniu całej sprawy przez konsultanta nie wspomnę. Zero zainteresowania tematem, zero chęci pomocy, tylko stwierdzenie, że jak przyjdzie faktura, to mam sobie sprawdzić minuty i składac reklamację. Tragedia.
Post:08 lip 2008, 16:16
autor: Rradzio
Tyle ile era ma haczyków (dodam, że jestem z nimi od 4 lat minie w sierpniu) to chyba pozostała trójka nie ma :/ jako przykład: jedna osoba za grosz za 1500 pkt Era Premia, śmiech na sali, naliczana po wykorzystaniu wszystkich minut w abo CHORE!
Post:08 lip 2008, 18:22
autor: yagi
Rradzio pisze:jedna osoba za grosz za 1500 pkt Era Premia, śmiech na sali, naliczana po wykorzystaniu wszystkich minut w abo CHORE!
Po co to wyzalanie sie? Wg mnie to zaden haczyk, ale mozliwosc obnizenia kosztow z bliska osoba po wykonczeniu bezplatnych minut w abo... Wszystko jest w regulaminie tej nagrody, wiec zadnych tajemnic nie ma...
Chcac miec od razu naliczanie z wybranym numerem bralo sie oferte z przyjacielem, a teraz wybrana osobe/5 osob 200 lub 2000...
A teraz koniec offtopa, poniewaz jest to temat o problemach z naliczaniem polaczen do wybranych numerow w taryfie Nowa Era

Post:09 lip 2008, 08:08
autor: 3m
Póki co minuty z pakietu NE80 nie zostały zwrócone na moje konto i wątpię, by istaniała taka możliwość. Po 24 VII, kiedy kończy mi się okres rozliczeniowy, zamieszczę informację dotyczącą tego czy na fakturze i/lub rachunku szczegółowym zostało to skorygowane i ewentualnych dalszych bojów z Erą, jeżeli taka korekta nie nastąpi.
Post:09 lip 2008, 20:22
autor: Rradzio
No jak wszystko zawsze jest w regulaminie, ale kto je czyta, nikt wprost o nich nie informuje!
Post:09 lip 2008, 20:25
autor: yagi
Rradzio pisze:ale kto je czyta, nikt wprost o nich nie informuje!
Sa punkty sprzedazy, jest infolinia, jest strona Ery

Post:09 lip 2008, 21:02
autor: DejwiD
No jak wszystko zawsze jest w regulaminie, ale kto je czyta, nikt wprost o nich nie informuje!
może jeszcze ktoś ma przyjść do Ciebie i po sraniu Ci pupę podetrzeć?? To, że jesteś leniwy to już tylko Twoja brocha i problem...
Post:10 lip 2008, 11:02
autor: Rradzio
widzę, że sami obrońcy ery, pracujecie dla nich, czy jak? I Nie wmawiaj mi, że czytasz regulamin od dechy do dechy, bo z tego co się orientuję byłbyś w gronie 4,5% populacji choć patrząc na twoje prostackie wypowiedzi jesteś!!

Post:10 lip 2008, 13:15
autor: yagi
Rradzio, nie rob takich wycieczek.
DejwiD po prostu dosadnie Ci podkreslil, ze za lenistwo sie placi.
Jak Ci ktos cos probuje sprzedac to najpierw staraj sie przynajmniej dorwac regulamin uslugi. Na poczatku mojej przygody z telefonia komorkowa tez sie pare razy nacialem i teraz bez lektury regulamnu nie ma mowy o jakiejkolwiek decyzji

Post:10 lip 2008, 15:10
autor: vinc
Rradzio pisze:widzę, że sami obrońcy ery, pracujecie dla nich, czy jak? I Nie wmawiaj mi, że czytasz regulamin od dechy do dechy, bo z tego co się orientuję byłbyś w gronie 4,5% populacji choć patrząc na twoje prostackie wypowiedzi jesteś!!
ale z Ciebie kolo

spoko może nie każdy czyta regulaminy, ale później niech ta osoba ma pretensje do siebie

Akurat w tym przypadku jest Era, ale to samo dotyczy się każdego operatora, więc bez zbędnych komentarzy.
Post:10 lip 2008, 19:30
autor: yagi
vinc pisze:Akurat w tym przypadku jest Era, ale to samo dotyczy się każdego operatora, więc bez zbędnych komentarzy.
Mialem napisac to samo.
Dobra rada: "Jak ktos chce Ci cos sprzedac, to najpierw sie zastanow czy na czyms chce Cie wyciac. Potem podejmuj decyzje"

Post:11 lip 2008, 14:53
autor: Rradzio
Jest taki spis zasad etycznych marketingu bezpośredniego i w nim jest napisane, że sprzedawca powinien rzetelnie poinformować o wszystkich plusach i minusach danej oferty czy usługi, ja odnoszę wrażenie, że tak się nie dziej... ja akurat się na to "nie nadziałem", ale znam kilka osób, które straciły 1500pkt era premia właśnie przez to, że konsultant ich o tym nie poinformował