Strona 1 z 1

Drugi numer w Orange - czy są jakieś bonusy?

Post:22 maja 2008, 16:04
autor: Elle
Witajcie.

Mam pytanie. Mama ma już jeden numer w orange od ok. 1,5 roku, ale korzysta z niego tata - rachunki ok. 50 - 100 zł miesięcznie. Ostatnio mama postanowiła iść z duchem czasu;) i też chce mieć swoją komórkę z abonamentem ok. 35 zł - nie zamierza dużo rozmawiać (jak będzie w praktyce - zobaczymy).

Czy jako stały klient orange podpisując umowę na kolejny numer na 2 lata może liczyć na jakieś dodatkowe minuty albo rabat na telefon? Czy jest sens negocjować w salonie?:)


Zastanawiam się też nad taryfą (mixy i prepaidy odpadają - doładowanie telefonu przekracza jej możliwości;) - w sumie Plan na rozmowy za 35 zł i Nowy Twój Plan wypadają podobnie - w pierwszym minuta po przekroczeniu abonamentu kosztuje 60 gr, a w drugim jest 10 minut więcej w abonamencie, ale chyba zdecydujemy się na pierwszy.

Post:22 maja 2008, 16:34
autor: JayCee
Elle pisze:Czy jako stały klient orange podpisując umowę na kolejny numer na 2 lata może liczyć na jakieś dodatkowe minuty albo rabat na telefon? Czy jest sens negocjować w salonie?:)
Zawsze jesteś traktowany jako nowy Klient bez żadnych sentymentów, niestety nic nie wskórasz. Najlepiej kupować przez e-sklep, zawsze są jakieś bonusy. No i zainteresujcie się usługą Pakiet Rodzinny.

Post:22 maja 2008, 17:38
autor: Elle
No cóż, wielkich nadziei nie miałam. A czy punkty profit naliczone dla pierwszego numeru mogą np. posłużyć do obniżenia ceny telefonu przy podpisywaniu drugiej umowy?

Post:22 maja 2008, 17:43
autor: user_delete3
Elle pisze:A czy punkty profit naliczone dla pierwszego numeru mogą np. posłużyć do obniżenia ceny telefonu przy podpisywaniu drugiej umowy?
Z tego co się orientuję to nie. Obniżenie ceny telefonu poprzez punkty profit jest możliwe przy przedłużeniu umowy.

Post:22 maja 2008, 17:55
autor: Jedrker
Elle pisze:A czy punkty profit naliczone dla pierwszego numeru mogą np. posłużyć do obniżenia ceny telefonu przy podpisywaniu drugiej umowy?
nie

Post:23 maja 2008, 20:56
autor: Controverse
Bzdury gadacie :p
Ostatnio moja mama zamówiła nową aktywację przez telefon i cene telefonu obnizyla sobie punktami PROFIT.

Post:23 maja 2008, 21:05
autor: PingNoMore
Ja jak podpisywałem trzecią umowę to dali mi taki bonus, że ręcznie weryfikowali umowę.

Post:23 maja 2008, 21:38
autor: user_delete3
Controverse pisze:Ostatnio moja mama zamówiła nową aktywację przez telefon i cene telefonu obnizyla sobie punktami PROFIT.
Nową aktywacje można kupić jedynie w punkcie sprzedaży orange lub poprzez http://www.orange.pl/portal/map/map?noredir=1 . Telefonicznie jest możliwe przedłużenie umowy.
Temat uważam za wyczerpany. Zamykam
Update: Na prośbę usera w celu dodania informacji temat ponownie otwieram.

Post:27 maja 2008, 20:30
autor: Zajcef
Elle pisze:No cóż, wielkich nadziei nie miałam. A czy punkty profit naliczone dla pierwszego numeru mogą np. posłużyć do obniżenia ceny telefonu przy podpisywaniu drugiej umowy?
Korzystając z możliwości odpowiedzi rozwinę temat :)

Dla osób, które już mają numer postpaid/mix jest możliwość kontaktu z propozycja Orange i wysyłki nowej umowy - nie przedłużenia. W tym przypadku jest możliwość wykorzystania pkt profit na numerze aktywnym na obniżenie ceny aparatu (dla nowej umowy). Pozostałe bonusy w zależności od oferty są takie same jak na www. W salonie takiej możliwości nie będzie (odjęcie pkt profit). Przelicznik pozostaje taki sam 25 pkt to 1zł mniej w cenie aparatu.

Pozdrawiam.

Post:17 wrz 2008, 23:33
autor: hans1054
Witam

Właśnie zdecydowałem się na druga aktywacje lecz bez telefonu tylko sama karta sim

zaoferowano mi aktywacje za 5zł do wykorzystania
50% więcej przez cały okres trwania umowy


Czy mogę coś więcej wynegocjować przy nowej aktywacji

Post:18 wrz 2008, 07:15
autor: kamil1221
Nie.
To nie jest jakaś promocja dla Ciebie tylko normalne warunki przy samej karcie sim.

Post:18 wrz 2008, 18:40
autor: hans1054
Witam

Poszedłem do salonu firmowego Orange w celu wzięcia na siebie drugiej aktywacji.

Najpierw konsultantka wyjaśniła mi wszystko co mi w danym abonamencie przysługuje po czym loguje sie na swoje konto.

po 15 minutach na moim koncie nie da sie wziąć drugiej aktywacji i pani prosi mnie żebym przyszedł do godziny czasu bo dealer poinformował ja ze sa przejściowe problemy z kontem. Dealer powiadomił ja ze sa one spowodowane pierwsza aktywacja telefonu przez internet. przyszedłem po 2 godzinach do salonu nie można znów wziąć drugiej aktywacji. Konsultantka dzwoni do dealera i powiedział ze jednak sprawa nie jest tak prosta jakby sie mogła wydawać i raczej te niedogodności moga dopiero zniknąć za jakieś 1 do 3 dni.

Ja mam takie pytanie czy tylko ja ma problem z następna aktywacja jak zamawiałem pierwszy telefon i aktywacje na orange online czy maja go ci co tylko zakładali zamówienia online??

Dla mnie to jest troche dziwne nie sadzicie

Następny problem się pojawił a mianowicie aktywacja euro taryfy(Roaming).

W abonamencie który wezmę sobie za 3 dni konsultantka powiedziała mi ze nie może mi uaktywnić euro taryfy bo nie spełniam wymagań

min 3 miesiące w sieci + opłacone rachunki w terminie

dzwoniłem do bok do 10 konsultantów i powiedziano mi tak ze jeżeli nowy numer będzie na starym koncie to że mieć pan automatycznie włączona eurotaryfe bo jest pan w sieci od 14 miesięcy i ma pan na swoim kocie polecenie zapłaty


I być tu mądry kto ma racje

HELP ME!!!

Post:13 lis 2008, 18:10
autor: kasper
Wypowiem sie co do roamingu, jezeli nowa aktywacja zostanie dolaczona do istniejacego konta to bez problemu w BOK wlacza Ci roaming + eurotaryfe :) na 100%