Strona 1 z 1

Problem w Orange - ustalenie okresu rozliczeniowego

Post:10 kwie 2008, 21:37
autor: lukasz8881
przeniosłem numer z heyah do abo orange twój plan 25 (mineło już 6 dni) a ja nie wiem jaki mam okres rozliczeniowy, po jakim czasie powinienem zostać poinformowany od kiedy do kiedy mam okres rozliczeniowy

dzwonic moge ale czy te wygadane minuty już lecą z mojego abonamentu? czy dział już wykupiony przezemnie darmowy numer? czy dopiero bedzie działał jak bede miał ustalony okres rozliczeniowy? a ja za to dodatkowo zapłace?

dzwoniąc na *200 - maszyna mówi usługa niedostepna dla mojego planu taryfowego, pod *500 to samo

czyli co dzwonić do orange aby mi to w koncu właczyli czy to może tyle trwa normalnie (w co wątpie)

[ Dodano: 2008-04-10, 23:04 ]
okres rozliczeniowy mam już przydzielony, srodki finansowe sa juz na koncie

jednak nie moge dalej zadzwonic na *200 , *500 - usługa dalej jest niedostępna

Post:11 kwie 2008, 00:44
autor: mikage1
zarejestruj się na stronie orange ("twoje konto") i spróbuj zajrzeć do orange on-line, może tam się dowiewsz (np. sprawdzisz czy za rozmowy z numerem, który wybrałeś jest naliczana opłata czy nie - w zakładce połączenia, tam będą też środki niewykorzytsane, etc.)

a co do czasu trwania wprowadzania zmian - myślę, że w przypadku przeniesienia numeru z innej sieci, może to wszystko trwać trochę dłużej niż w przypadku aktywowania numeru wyjściowo przyznanego sieci

Post:11 kwie 2008, 19:24
autor: lukasz8881
okres rozliczeniowy ustalony
numer darmowy - działa

jak dzwonie pod *200 to podaje mi że opcja dla mojego planu jest niedostepna, kiedy oni to włączą?

Post:11 kwie 2008, 19:41
autor: mikage1
Cierpliwści, rozpoczął się już pierwszy pełny okres rozliczeniowy? jeśli tak, to zgłoś reklamację (możesz przez orange on-line, żeby nie płacić za połączenie z *100), ale sprawdź najpierw *500

a poza tym - czy ty już masz przeniesiony numer czy jeszcze korzystasz z tymczasowego?

Post:11 kwie 2008, 22:06
autor: lukasz8881
mikage1 pisze:Cierpliwści, rozpoczął się już pierwszy pełny okres rozliczeniowy? jeśli tak, to zgłoś reklamację (możesz przez orange on-line, żeby nie płacić za połączenie z *100), ale sprawdź najpierw *500

a poza tym - czy ty już masz przeniesiony numer czy jeszcze korzystasz z tymczasowego?
narazie mam jeszcze numer zastepczy ale mają mi przenieść za 3 dni, już dostałem informacje
pod *500 też nie działa

Post:11 kwie 2008, 23:01
autor: mikage1
to poczekaj, aż będziesz miał już swój numer i wtedy sprawdź - jesli nie będzie działać, to wtedy zgłoś reklamację

Post:13 kwie 2008, 02:07
autor: DejwiD
jak juz bedziesz mial swoj numer to poczekaj 3 dni. jezeli nadal nie bedzie dzialo to zglos utrdnienie pod *100 / [email protected]

Post:13 kwie 2008, 16:20
autor: arkady123
Witam,z ta informacja pod *200 to i ja mam problem ostatnio<jak próbuje tam dzwonic to za każdym razem jest informacja ze dane nie sa dostępne i tak jest juz z tydzien.