Strona 1 z 1

[orange] problem po migracji pre-paid ---> post paid

Post:10 kwie 2008, 20:16
autor: kosaz
Witam niedawno 1.04.08 wziolem przeszedlem z popa do abo dokladnie taryfa NTP 25 i okres rozliczeniowy zaczal mi sie 4.04.08 i mam pytanie czy to normalne ze do dzisiaj sie wyswietla "Orange On-line nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego."

nr telefonu srodki dostepne i taryfa jaka posiadam pokazuje mi sie ale jak chce wejsc w co kolwiek tzn jakis link naciskam w zakladce "pod kontrola" to takie wlasnie cos mi wyskakuje :(

i drugie pytanie :
przyszla faktura i nie mam wykazu polaczen na niej tylko ile zostalo do zaplaty itp.
czy da sie to jakos akttiv?? ile sie za to placi etc ??

pozdrawka aha nr orange mialem dosc dlugo bez zobowiazan ale mam 48% polaczen do plusa 48% polaczen do orange i 4 % do reszty

Post:10 kwie 2008, 20:28
autor: pff
taaa taka usługa jest płatna... lepiej na Orange on-line sobie to sprawdzać a to że Ci nie pokazuje to w Orange normalne... "dopiero" 6 dni minęło. Zawsze możesz spróbować do nich meila wysłać :)

taka usługa w Orange jest kosztuje Cię 5 zł miesięcznie nazywa się "Rachunek szczegółowy" zamawiasz to np pod *100 albo w necie

Post:10 kwie 2008, 20:34
autor: kosaz
oki dzieki :) wiesz odnosnie O online rozmawialem z konsultantem powiedzialm mi ze po nowym okresie powinno byc wszystko ok czyli po 4.04.08 ale jak sie okazalo nie jest :( no nic poczekam jeszcze troche jak co to reklamacje zloze ze nie dziala prawidlowo akurat do logowania uzywam zawsze IE

Post:10 kwie 2008, 20:43
autor: pff
przeglądarka to chyba bez znaczenia jest... ja tam używam firefoxa.... szkoda tylko że nie pamiętam czy ja miałam jakieś problemy ale to było 2,5 roku temu i trochę inne rzeczy mnie wtedy martwiły (np to że była opłata aktywacyjna o której mi matka nie powiedziała i mało zawału nie dostałam jak dostałam sms'a z informacją o kwocie faktury)

Post:10 kwie 2008, 21:30
autor: lukasz8881
witam
mam podobny problem, przeniosłem numer z heyah do abo orange twój plan 25 (mineło już 6 dni) a ja nie wiem jaki mam okres rozliczeniowy, po jakim czasie powinienem zostać poinformowany od kiedy do kiedy mam okres rozliczeniowy

dzwonic moge ale czy te wygadane minuty już lecą z mojego abonamentu? czy dział już wykupiony przezemnie darmowy numer? czy dopiero bedzie działał jak bede miał ustalony okres rozliczeniowy? a ja za to dodatkowo zapłace?

dzwoniąc na *200 - maszyna mówi usługa niedostepna dla mojego planu taryfowego, pod *500 to samo

czyli co dzwonić do orange aby mi to w koncu właczyli czy to może tyle trwa normalnie (w co wątpie)

Post:10 kwie 2008, 21:37
autor: kosaz
idz do salonu orange i sie zapytaj jak to jest
u ciebie inny problem bo przenosilies sie sieciowo, a ja w obrebie jednego opa
ale okres rozliczeniowy normalnie to jest mniej wiecej 3-5 dni od podpisania active wiec niebawem powinno juz byc.

Post:10 kwie 2008, 21:41
autor: lukasz8881
kosaz pisze:idz do salonu orange i sie zapytaj jak to jest
u ciebie inny problem bo przenosilies sie sieciowo, a ja w obrebie jednego opa
ale okres rozliczeniowy normalnie to jest mniej wiecej 3-5 dni od podpisania active wiec niebawem powinno juz byc.
czyli teraz co wygadam to bedą moje dodatkowe koszty? i darmowy numer jeszcze nie działa?

numer mam jeszcze zastepczy ale już znam date przeniesienia numeru z heyah

Post:10 kwie 2008, 21:55
autor: kosaz
lukasz8881 pisze:czyli teraz co wygadam to bedą moje dodatkowe koszty? i darmowy numer jeszcze nie działa?

numer mam jeszcze zastepczy ale już znam date przeniesienia numeru z heyah

raczej tak to beda koszta poniesione dodatkowo ale najlepiej sie w orange dowiedz.

Post:10 kwie 2008, 22:07
autor: mm
bezpłatny numer działa od razu - na fakturze bedziesz miał tylko wyrównanie za te pare dni działania poszczególnych usług...
Poza tym nie jesteś informowany w żaden sposób jaki masz okres rozliczeniowy - pojawia się to dopiero na fakturze, o okresie rozliczeniowym możesz dowiedzieć się również w salonie - zwykle wiadomo jaki jest okres rozliczeniowy w ciągu godziny od momentu podpisania umowy - jest wtedy już podgląd w systemie jaki ci został przypisany - w miesiącu jest kilkanaście okresów rozliczeniowych - jesteś przypisywany do najbliższego najmniej obciążonego...
*200 też powinna już ci działać - w ostateczności możesz wysłać smsa o treści ILE pod numer 1234 (płatny 0,20 zł) - prawie zawsze działa...

Post:13 kwie 2008, 14:04
autor: Robaas
sprawdzcie czy możecie wejść przez adres http://orange.pl/online lub https://orangeon-line.pl Miałem tak samo jak piszecie, po zmianie nie mogłem wejść z głównej strony, ale przez jeden z tych 2 podanych wchodziło bez problemu tylko nie pamiętam który to był. jak możecie sprawdzcie jeden i drugi tylko pamietajcie żeby zawsze być wylogowanym na stronie orange.pl
Co do tego co powiedział konsultant to mam wątpliwości... ja wysłałem 2 maile z orange online i po tej 2 wiadomosci po około 2 tygodniach od zmiany na abonament naprawili mi to.