Strona 1 z 2

[orange] Migracja postpaid-prepaid

Post:28 mar 2008, 13:04
autor: gandalf3
Czy istanieje możliwość przejścia po skończeniu okresu dwuletniej umowy z abonamentu (postpaid) na kartę (prepaid) z zachowaniem numeru?

Post:28 mar 2008, 13:07
autor: mikage1
istnieje - i nic nie kosztuje
w tym roku już 2 numery tak przeniosłem

[ Dodano: 2008-03-28, 13:11 ]
zalatwisz to w salonie firmowym

Post:28 mar 2008, 13:17
autor: gandalf3
No to super. Dzięki

Post:28 mar 2008, 16:55
autor: cesarz
Kiedyś kosztowało to 5zł.

Post:28 mar 2008, 17:55
autor: krzyno
operacja jest realizowana po pełnym cyklu rozliczeniowym, czyli jeżeli umowę masz np. do 10.05.2008r a cykl rozliczeniowy od 01 do 31 to na kartę przeniosą Cię 01.06.2008. pamiętaj o tym że niewykorzystane środki przepadają :(
Powiem jeszcze o jednym, mnie przenieśli 1 dzień przed końcem okresu rozliczeniowego :shock: i przez to straciłem parę groszy :smt093
Zaraz zadzwoniłem i złożyłem reklamację. Poinformowałem konsultanta z telefonicznego BOK, że pracownicy w salonie firmowym powiedzieli mi przed tą operacją że środki przechodzą na kartę, a tu zonk. Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, jutro mija 30 dni, zobaczymy czy ktoś zadzwoni.

Post:28 mar 2008, 18:14
autor: mm
nie kosztowało 5zł. tylko masz jako kwote stratowa 5 zł. - operator zastrzega sobie wyłączenie numeru jesli w ciagu 30 dni nie doładujesz konta kwota minimum 25 zł. - warunkiem przeniesienia numeru na karte jest uregulowanie wszystkich dotychczasowych faktur najpóźniej na 7 dni roboczych przed planowanym przeniesieniem na prepaid...

Post:28 mar 2008, 21:45
autor: mikage1
krzyno pisze:niewykorzystane środki przepadają :(
Powiem jeszcze o jednym, mnie przenieśli 1 dzień przed końcem okresu rozliczeniowego :shock: i przez to straciłem parę groszy :smt093
Zaraz zadzwoniłem i złożyłem reklamację. Poinformowałem konsultanta z telefonicznego BOK, że pracownicy w salonie firmowym powiedzieli mi przed tą operacją że środki przechodzą na kartę, a tu zonk. Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, jutro mija 30 dni, zobaczymy czy ktoś zadzwoni.
ja przenosiłem w styczniu i konsultanci w salonie od razu mówili, że niewykorzystane przepadają (wspominali, że kiedyś wcześniej coś tam przechodziło...)

Post:28 mar 2008, 22:09
autor: Klusek
mikage1 pisze:wspominali, że kiedyś wcześniej coś tam przechodziło...
Przechodzi w drugą stronę, czyli jak przenosisz numer z prepaida do postpaida.

Post:28 mar 2008, 22:52
autor: Zajcef
krzyno pisze:operacja jest realizowana po pełnym cyklu rozliczeniowym, czyli jeżeli umowę masz np. do 10.05.2008r a cykl rozliczeniowy od 01 do 31 to na kartę przeniosą Cię 01.06.2008. pamiętaj o tym że niewykorzystane środki przepadają :(
Powiem jeszcze o jednym, mnie przenieśli 1 dzień przed końcem okresu rozliczeniowego :shock: i przez to straciłem parę groszy :smt093
Zaraz zadzwoniłem i złożyłem reklamację. Poinformowałem konsultanta z telefonicznego BOK, że pracownicy w salonie firmowym powiedzieli mi przed tą operacją że środki przechodzą na kartę, a tu zonk. Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, jutro mija 30 dni, zobaczymy czy ktoś zadzwoni.
Zmiana zawsze wchodzi/la ostatniego dnia okresu rozliczeniowego. Jezeli weszla by pierwszego otrzymalbys fakture z przedplata na abonament . Tak samo jak w przypadku rezygnacji. Na podanym przez Ciebie przykladzie prawidlowym dniem kiedy zmiana wejdzie bedzie dzien 31 maja, czyli 30 maja poraz ostatni bedziesz mial dostepne srodki z abo.

Post:28 mar 2008, 23:29
autor: pumba
mikage1 pisze:zalatwisz to w salonie firmowym
Nie tylko w salonie firmowym ale w każdym salonie Orange, to się odbywa prawie tak samo jak przedłużenie umowy.

Post:29 mar 2008, 08:46
autor: Btk_Tomas
Ja właśnie wczoraj po siedmiu latach abo przeniosłem sie na kartę.
Doładowałem za 50 zł i zonk,stawki sie nie zmieniły. Do Orange bule po 60 gr za min. :? :? :?

Post:29 mar 2008, 09:09
autor: kosaz
nie chce zakladac nowego Topicu
interesuje mnie ile zaplace za przeniesienie w druga strone i czy musi cos byc na koncie ??
wiem jak z mixplusa przenosilem na abo to musilo byc tutaj mam oferte pop

Post:29 mar 2008, 11:27
autor: mikage1
Btk_Tomas pisze:Ja właśnie wczoraj po siedmiu latach abo przeniosłem sie na kartę.
Doładowałem za 50 zł i zonk,stawki sie nie zmieniły. Do Orange bule po 60 gr za min. :? :? :?
po pierwsze: jak doładowałeś - kartą zdrapką/wydrukiem z terminala? czy może punktami profit? - pamiętaj, że nie wszystkie sposoby doładowania obniżają stawkę

po drugie: jesli doładowałeś za kasę (zdrapka/wydruk z terminala, etc.) - to stawka zmienia sie w ciągu godziny od doładowania (a nie bezpośrednio w momencie doładowania) i dopiero jak dostaniesz info smsem, to od tego momentu sa niższe stawki (a jeśli nie dostałeś takiego smsa w ciągu godziny - to zgłoś reklamację)

[ Dodano: 2008-03-29, 11:29 ]
kosaz pisze:nie chce zakladac nowego Topicu
interesuje mnie ile zaplace za przeniesienie w druga strone i czy musi cos byc na koncie ??
wiem jak z mixplusa przenosilem na abo to musilo byc tutaj mam oferte pop
prepaid->postpaid przenosiłem już dość dawno, ale zasada była tak, że na pewno musiał byc numer aktywny (połączenia wychodzące), a co do opłaty - to była normalna opłata aktywacyjna (jak przy każdej ofercie abonamentowej), doliczona do pierwszej faktury

Post:29 mar 2008, 12:15
autor: Btk_Tomas
mikage1 pisze:po pierwsze: jak doładowałeś - kartą zdrapką/wydrukiem z terminala? czy może punktami profit? - pamiętaj, że nie wszystkie sposoby doładowania obniżają stawkę

po drugie: jesli doładowałeś za kasę (zdrapka/wydruk z terminala, etc.) - to stawka zmienia sie w ciągu godziny od doładowania (a nie bezpośrednio w momencie doładowania) i dopiero jak dostaniesz info smsem, to od tego momentu sa niższe stawki (a jeśli nie dostałeś takiego smsa w ciągu godziny - to zgłoś reklamację)
Wiem że nie wszystkie doładowania obniżają stawkę, doładowałem kartą zdrapką. Już wczoraj zgłosiłem to do biura obsługi,jak zwykle ta sama śpiewka że zgłoszą to do obsługi technicznej.
Coś Orange nie radzi sobie z tą taryfą malejącą, z tego co wiem takie przypadki jak mój zdarzają się często.

Post:29 mar 2008, 13:43
autor: mikage1
owszem, zdarzają się, choć już zdecydowanie rzadziej niż na początku (co oczywiście ich nie usprawiedliwia)

Post:29 mar 2008, 14:33
autor: DejwiD
cos kiepsko trafiles, takie rzeczy to od reki..

Post:29 mar 2008, 15:47
autor: krzyno
Zajcef pisze:
krzyno pisze:operacja jest realizowana po pełnym cyklu rozliczeniowym, czyli jeżeli umowę masz np. do 10.05.2008r a cykl rozliczeniowy od 01 do 31 to na kartę przeniosą Cię 01.06.2008. pamiętaj o tym że niewykorzystane środki przepadają :(
Powiem jeszcze o jednym, mnie przenieśli 1 dzień przed końcem okresu rozliczeniowego :shock: i przez to straciłem parę groszy :smt093
Zaraz zadzwoniłem i złożyłem reklamację. Poinformowałem konsultanta z telefonicznego BOK, że pracownicy w salonie firmowym powiedzieli mi przed tą operacją że środki przechodzą na kartę, a tu zonk. Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, jutro mija 30 dni, zobaczymy czy ktoś zadzwoni.
Zmiana zawsze wchodzi/la ostatniego dnia okresu rozliczeniowego. Jezeli weszla by pierwszego otrzymalbys fakture z przedplata na abonament . Tak samo jak w przypadku rezygnacji. Na podanym przez Ciebie przykladzie prawidlowym dniem kiedy zmiana wejdzie bedzie dzien 31 maja, czyli 30 maja poraz ostatni bedziesz mial dostepne srodki z abo.

mi zmiana weszła z 28.02 na 29.02 a powinna być dokonana 29.02 na 01.03 czyli o godz. 00;00 i wtedy nie ma żadnej faktury.

Przenosiłem nr stacjonarny z tepsy do kablówki i odbyło się to właśnie z 30.11 na 01.12 o godz. 00;00 i już od tepsy nie dostałem faktury za abo tylko ostatnią z kwotą za przeniesienie nru.

Konsultant, z którym rozmawiałem sam się zapowietrzył i nie wiedział co ma mi odpowiedzieć. W wyniku tego poinformował mnie że do tygodnia zwrócone zostaną mi środki jakie posiadałem z danego okresu, ale jakoś do tej pory nic nie dotarło do mojego konta. Zaraz do nich zadzwonię i dowiem się co jest grane i czemu do tej pory nie ma żadnej odpowiedzi z ich strony. Komuś się może oberwie jak nie będzie rzetelnej informacji ze str. BOK :twisted:

[ Dodano: 2008-03-29, 16:33 ]
no i sprawa się wyjaśniła, pani poinformowała mnie że zwrócono mi kwotę bo taka informacja widnieje u niej w systemie na moim koncie. Ja jednak nie dostałem żadnych dodatkowych środków, wobec czego miła panie jeszcze raz napisała o zwrot kwoty i będzie się ze mną kontaktować. Czyli wniosek jeden trzeba reklamacje składac i nie poddawać sie tylko walczyć o swoje.

Post:29 mar 2008, 16:58
autor: Btk_Tomas
W sumie to mi również zżarło parę złotych bo zmiana Na Orange GO weszła dzień wcześniej.
Mówicie żeby walczyć o tą kasę????

Post:29 mar 2008, 21:11
autor: Zajcef
krzyno pisze:
Zajcef pisze:
krzyno pisze:operacja jest realizowana po pełnym cyklu rozliczeniowym, czyli jeżeli umowę masz np. do 10.05.2008r a cykl rozliczeniowy od 01 do 31 to na kartę przeniosą Cię 01.06.2008. pamiętaj o tym że niewykorzystane środki przepadają :(
Powiem jeszcze o jednym, mnie przenieśli 1 dzień przed końcem okresu rozliczeniowego :shock: i przez to straciłem parę groszy :smt093
Zaraz zadzwoniłem i złożyłem reklamację. Poinformowałem konsultanta z telefonicznego BOK, że pracownicy w salonie firmowym powiedzieli mi przed tą operacją że środki przechodzą na kartę, a tu zonk. Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, jutro mija 30 dni, zobaczymy czy ktoś zadzwoni.
Zmiana zawsze wchodzi/la ostatniego dnia okresu rozliczeniowego. Jezeli weszla by pierwszego otrzymalbys fakture z przedplata na abonament . Tak samo jak w przypadku rezygnacji. Na podanym przez Ciebie przykladzie prawidlowym dniem kiedy zmiana wejdzie bedzie dzien 31 maja, czyli 30 maja poraz ostatni bedziesz mial dostepne srodki z abo.

mi zmiana weszła z 28.02 na 29.02 a powinna być dokonana 29.02 na 01.03 czyli o godz. 00;00 i wtedy nie ma żadnej faktury.

Przenosiłem nr stacjonarny z tepsy do kablówki i odbyło się to właśnie z 30.11 na 01.12 o godz. 00;00 i już od tepsy nie dostałem faktury za abo tylko ostatnią z kwotą za przeniesienie nru.

Konsultant, z którym rozmawiałem sam się zapowietrzył i nie wiedział co ma mi odpowiedzieć. W wyniku tego poinformował mnie że do tygodnia zwrócone zostaną mi środki jakie posiadałem z danego okresu, ale jakoś do tej pory nic nie dotarło do mojego konta. Zaraz do nich zadzwonię i dowiem się co jest grane i czemu do tej pory nie ma żadnej odpowiedzi z ich strony. Komuś się może oberwie jak nie będzie rzetelnej informacji ze str. BOK :twisted:

[ Dodano: 2008-03-29, 16:33 ]
no i sprawa się wyjaśniła, pani poinformowała mnie że zwrócono mi kwotę bo taka informacja widnieje u niej w systemie na moim koncie. Ja jednak nie dostałem żadnych dodatkowych środków, wobec czego miła panie jeszcze raz napisała o zwrot kwoty i będzie się ze mną kontaktować. Czyli wniosek jeden trzeba reklamacje składac i nie poddawać sie tylko walczyć o swoje.

Jezeli bylo to w tym roku w lutym, a Twoj okres rozliczeniowy to 01 kazdego miesiaca to rzeczywiscie moglo sie to zdazyc akurat (29 dni lutego) .Tych informacji nie posiadam, ale z ciekawosci sprawdzilem w samej dyspozycji podpisywanej w salonie i pkt 3 tejze dyspozycji mowi dokladnie kiedy zmiana zostanie wprowadzona :) Aaa reklamacja jak to reklamacja...w wiekszosci przypadkach daje sie wywalczyc, tym bardziej, ze wg Twojego opisu wnioskuje, ze jednak Twoje rozliczenie mialo miejsce pierwszego kazdego miesiaca. Wystarczy sprawdzic ile na fakturze Ci zostalo niewykorzystanych srodkow i przelac na prepaid.

Post:29 mar 2008, 23:57
autor: krzyno
Zajcef pisze:Aaa reklamacja jak to reklamacja...w wiekszosci przypadkach daje sie wywalczyc, tym bardziej, ze wg Twojego opisu wnioskuje, ze jednak Twoje rozliczenie mialo miejsce pierwszego kazdego miesiaca. Wystarczy sprawdzic ile na fakturze Ci zostalo niewykorzystanych srodkow i przelac na prepaid.
ja nie kwestionuję regulaminu a co za tym idzie przechodzenia środków, tylko fakt przejścia z abo na NOG jeden dzień za wcześniej. Powiedziałem to już konsultantom kilka krotnie, że gdybym miał świadomość iż taka sytuacja będzie miała miejsce to i tak na siłę nie wydzwaniał bym tych środków, ale np wysłał bym kilka sms-ów na jakąś fundację i ktoś by może nieznacznie ale zawsze trochę zyskał. A tak przepadają pieniądze i to w brew mojej woli i co najgorsze świadomośći.

[ Dodano: 2008-03-30, 00:02 ]
Btk_Tomas pisze:W sumie to mi również zżarło parę złotych bo zmiana Na Orange GO weszła dzień wcześniej.
Mówicie żeby walczyć o tą kasę????
ja to uczyniłem tego samego dnia, w którym przeszadłem z abo na kartę i mam nadzieję przyniesie to jakiś skutek.
Dzwoń lub pisz może coś z tego będzie, jak nie bedziesz reklamował to sami napewno Ci nic od siebie nie dadzą.