Strona 1 z 1

[Plus] Cesja?

Post:27 mar 2008, 19:30
autor: arczello
Witam.

Czy w przypadku kiedy podczas trwania umowy w Plusie (na firmę), gdy firma przestaje istnieć to wskazanie osoby fizycznej na którą mógłby przejść numer jest pełnopłatną cesją czy odbywa się to jakoś inaczej?

Post:27 mar 2008, 19:41
autor: Kaczy
Tak, cesja będzie płatna. 25 zł netto. Dodatkowo musisz najpierw zmienić taryfę na taką dla osób prywatnych (np. Kubalę) i dopiero później możesz zrobić cesję. No i automatycznie stracisz wszelkie promocje, które wcześniej Cię obowiązywały.

Post:27 mar 2008, 19:43
autor: dechomenon
trzeba zmienić tą promocje ? a w drugą stronę ehhe? ja tego nigdy nie robiłem hmmmmm może miałem mało cesji...

Post:27 mar 2008, 19:53
autor: arczello
Ok. Dzięki.

Post:27 mar 2008, 19:58
autor: Kaczy
dechomenon pisze:trzeba zmienić tą promocje ? a w drugą stronę ehhe? ja tego nigdy nie robiłem hmmmmm może miałem mało cesji...
Stary, ja byłem bogiem cesji. Miałem okres, że w ciągu tygodnia robiłem 4-5 cesji.
Nie ma opcji, żeby osoba prywatna miała taryfę biznesową. Ale w drugą stronę się da. Firma może mieć abonament dla osoby prywatnej.

Post:27 mar 2008, 23:02
autor: dechomenon
cesja to jest aby niepotrzebna praca dla konsultanta :)

Post:15 kwie 2008, 13:22
autor: yar
dechomenon pisze:ja tego nigdy nie robiłem hmmmmm może miałem mało cesji...

cesja to jest aby niepotrzebna praca dla konsultanta :)
W takim razie zaden z ciebie konsultant (spisywac umowy w programach komputerowych, ktore udostepnia operator kazdy potrafi :P)- hipotetyczna sytuacja - przychodzi do Ciebie klient, ktory chce dokonac w/w operacji a Ty mu na to ze "nigdy tego nie robilem, to jest niepotrzebna praca dla konsultanta" - juz widze mine klienta i jego zadowolenie - a kolego drogi jest to tak prosta sprawa i dodatkowe pieniadze do wynagrodzenia :P....

Ehh ci konsultanci - brak slow....i zaangazowania w powierzone zadania....

Post:16 kwie 2008, 08:17
autor: dechomenon
nie ma za to żadnych pieniędzy do wynagrodzenia, więc jeśli sie nie znasz to się nie wypowiadaj, a co mówie klientom to nie Twoja sprawa...

Post:16 kwie 2008, 08:23
autor: Prometo
dechomenon pisze:nie ma za to żadnych pieniędzy do wynagrodzenia, więc jeśli sie nie znasz to się nie wypowiadaj, a co mówie klientom to nie Twoja sprawa...
To kto ma to zrobić? Chyba nie mówisz klientowi żeby szedł do salonu załatwić sprawę (cesję) bo Tobie za to nie płacą.

Post:16 kwie 2008, 16:17
autor: dechomenon
nie nie mówie tak, ale cesja jest biedna i tyle...:) ehhe dla mnie nie potrzebnie zabiera czas

Post:16 kwie 2008, 18:56
autor: yar
dechomenon pisze:nie ma za to żadnych pieniędzy do wynagrodzenia, więc jeśli sie nie znasz to się nie wypowiadaj, a co mówie klientom to nie Twoja sprawa...
Ok - powiedzmy ze sie nie znam - nie prowadze pewnego punktu sprzedazy dosc dlugo - nie wyplacam wynagrodzenia za wykonywana prace przez pewna grupe ludzi - powiedzmy ze nie wiem na czym polega wspolpraca z firma Polkomtel...najlepiej zamnknac temat bowiem zrobil sie dosc duzy OT....

Post:22 kwie 2008, 23:13
autor: malika
ja tam osobiscie uwielbiam cesje --taka maniaczka ze mnie :wink:
mamy za to zero zł ale to faksowanie z działem aktywacji i te fantastyczne jakże rózne często wykluczające sie nawzajem odpowiedzi zwalają z nóg :lol:

Post:23 kwie 2008, 08:30
autor: yagi
Mi tez ostatnio cesje zaczely sprawiac przyjemnosc. Zwlaszcza kilka na firme - czasem prawie godzina w plecy, sterta papieru, a z prawej i lewej kolezanki pisza umowy... Uwielbiam to :D
Prometo pisze:To kto ma to zrobić? Chyba nie mówisz klientowi żeby szedł do salonu załatwić sprawę (cesję) bo Tobie za to nie płacą.
Wiele APS'ow wlasnie tak robi. Znam to z doswiadczenia...

Post:23 kwie 2008, 12:26
autor: Marens
Prometo pisze:Chyba nie mówisz klientowi żeby szedł do salonu załatwić sprawę (cesję)
yagi pisze:Wiele APS'ow wlasnie tak robi. Znam to z doswiadczenia...
Nie mówią tego wprost, ale dają do zrozumienia. "Nie mamy aplikacji do tego"

Post:23 kwie 2008, 12:57
autor: endzik
NIE JEST TO CESJA jeżeli firma była jednoosobową działalnością gospodarczą, a właściciel ją zamknął i bierze telefon na siebie jako osoba prywatna.

Musi tylko zmienić taryfę na taką, którą mogą mieć osoby prywatne. :)

Post:23 kwie 2008, 14:06
autor: Prometo
yagi pisze:Wiele APS'ow wlasnie tak robi. Znam to z doswiadczenia...
No to pięknie dbacie o klientów. A gdyby taki klient zadzwonił do BOA i poskarżył się na dany punkt to co wtedy?

Post:23 kwie 2008, 14:24
autor: malika
Tez mi wyczyn wypełnic formatke po wczesniejszym zapytaniu wysylanym do zws (inka)o pelen komplet danych klienta
Powpisywac w rubryczki promocje taryfy i myk faksem wysłac dokumenty :)
ot cala operacja

Post:25 kwie 2008, 12:39
autor: yar
Jednym slowem dla chcacego nic trudnego.....