Strona 1 z 1
[Orange] Problem z bezpłatnymi minutami
Post:25 sty 2008, 19:53
autor: tomko111
Witam. Mój tata posiadał taryfę Orange dla Firm 100, miał na niej około 200 minut bezpłatnych, niedawno podpisał umowę przenosząc się do Orange dla firm 80, dzisiaj wchodzę na stronę a tu pisze, że mam 0 bezpłatnych minut, co może być przyczyną? Czy te minuty nie przechodzą, jeżeli podpisałem nową umowę przedłużająca? Czy po prostu są jakieś prowadzone reparacje? (od jutra zaczyna mi się nowy 'miesiąc' w Orange, czyli od jutra jest mi liczona nowa faktura.)
Post:25 sty 2008, 22:04
autor: dechomenon
moim zdaniem podpisanie nowego aneksu oznacza wyzerowanie starego konta...tak jest w Plusie..myślę że orange ma podobnie
Post:26 sty 2008, 12:39
autor: hainasz
Przejście na nową taryfę, zgodnie z zasadami Orange oznacza utracenie zaoszczędzonych minut, choć czasem zdarzało się, że przechodziły (chyba dziury w systemie). Pamiętaj, że przy taryfie Orange dla firm 80 najlepiej włączyć usługę tanich połączeń. Dzięki temu 80 minut do obcych sieci będzie zamienne na 220 na Orange i stacjonarne. Koszt usługi to 10zł + VAT, ale zwykle warto (jeśli przyjmiesz że do każdej sieci dzwonisz po równo, wyjdzie że do Orange i stacjonarnych wykonujesz 50% połączeń). Ewentualnie mogłeś dostać tą usługę bezpłatnie w ramach propozycji
Pozdrawiam
Post:26 sty 2008, 15:52
autor: D@rio
Zmiana taryfy oznacza wyzerowanie konta.
Post:26 sty 2008, 15:56
autor: tomko111
Zdążyłem już to zauważyć, szkoda, że nie wiedziałem tego wcześniej bo wydzwoniłbym już te minuty..

Post:28 sty 2008, 01:57
autor: Zajcef
tomko111 pisze:Zdążyłem już to zauważyć, szkoda, że nie wiedziałem tego wcześniej bo wydzwoniłbym już te minuty..

Napisz, zadzwon moze zwroca chociaz czesc.
Post:01 mar 2008, 13:47
autor: eru22
Zajcef pisze:Napisz, zadzwon moze zwroca chociaz czesc
niestety nie oddadzą