Strona 1 z 1

/era/ złe naliczenie minut

Post:17 paź 2007, 13:33
autor: mc_mm
witam.
czy ktoś zorientowany mógłby pomóc?
w zakładce 'bieżące połączenia' w i-boa zauważyłam, że mam naliczane opłaty za połączenia, mimo tego, że pakiet z OU nie został wykorzystany. nigdy wcześniej nie miałam z nimi takiego problemu, mimo że tę umowę mam już od jakiegoś czasu.
policzyłam z ołówkiem w ręku /+kalkulator/, że minut wykorzystałam 9+ 7sekund, do tego 12 smsów. a w ofercie minut jest 40. także wychodzi około 12 wykorzystanych i dalej naliczane są już opłaty jak za normalne połączenia.
pisałam do ich eboka, ale panie siedzące przed komputerami chyba nie do końca rozumieją, co się do nich pisze / a maili wysłałam już pięć :|/
co zrobić w tej sytuacji? jak dojść swego?
z góry dzięki za pomoc :)

Post:17 paź 2007, 14:50
autor: przemek910
Poczekaj na fakture, byc moze jest to chwilowy blad systemu bilingowego i pod koniec okresu rozl. wszystko sie unormuje

Post:17 paź 2007, 15:01
autor: mc_mm
dzięki :)

Post:17 paź 2007, 15:02
autor: elrond
Pod tym numerem - 602963 - masz informacje odnośnie pozostałych minut do wykorzystania /koszt połączenia to 29gr/.

Poczkeaj kilka dni, bo iboa lubi płatać figle. Będąc jeden dzień poza granicą kraju, wykonałem krótkie 1 połaczenie i odebrałem też 1. Na bilingu miałem - ponad 90zł :shock: Po telefonie do iboa, okazało sie że mieli jakieś problemy z systemem. Na drugi dzień już było 5zł :wink:

Post:17 paź 2007, 15:35
autor: aga
Zwykle po północy wszystko się aktualizuje, więc może poczekaj do jutra.

Post:01 lis 2007, 15:58
autor: mc_mm
nadal nic się nie zmieniło i faktura zostałą wystawiona na zawyżoną kwotę...
liczyłam kilkukrotnie- po prostu się nie zgadza. jak składać najskuteczniej reklamację?
dzięki z odpowiedzi!

Post:01 lis 2007, 17:49
autor: aga
Reklamację najlepiej złóż pisemnie i wyślij poleconym. Możesz też wysłać faksem na nr (0-22) 413 69 49. Napisz dokładnie z czym się nie zgadzasz i wyjaśnij dlaczego. Za kilka dni możesz zadzwonić i dowiedzieć się, czy twoja reklamacja została zarejestrowana. A potem pozostaje już czekać na odpowiedź.

Post:01 lis 2007, 18:13
autor: przemek910
można też mailem, ale poleconym pewniej

Post:02 lis 2007, 20:26
autor: yagi
Jeszcze sprawdz sobie czy nie masz jakiegos przekierowania rozmow w telefonie. Takie polaczenie nie schodzi z darmowych minut a czasem nawet sie nie wie ze ono jest...

Post:02 lis 2007, 22:00
autor: mc_mm
dzięki :)

Post:11 lis 2007, 16:14
autor: _bartek_
nie wiem, czy nie robili w miedzyczasie jakichs zmian, ale mi sie ok.rok temu zdzrzylo, ze wyrownanie z zawyzonej kwoty do tej porpawnej natsapilo dopiero przy nastepnej fakturze.

Post:16 gru 2007, 21:59
autor: maniek
no ja tez bede reklamowal bo naliczyli mi 60zl :twisted: co ciekawe ostatniego dnia okresu rozliczeniowego mialem 40zl i nigdzie nie dzwonilem :-D w kazdym razie z era bede zwiazany tylko do 12.01.2008 :toothy7:

Post:16 gru 2007, 22:59
autor: user_delete17
Witam,
Miałem podobnie. Wyliczyłem, że ma źle naliczoną fakturę na prawie 10 zł. Niby to nie jest duża kasa, ale reklamację złożyłem. Odpowiedzieli po terminie reklamacji nie uznając. Minęło pół roku i do tej pory mi nie oddali, a wysłałem kilka upomnień. Nie będę się o 10zł sądził, bo na listy więcej wydałem, ale strach pomyśleć jakby się na dużo więcej pomylili. Ot, taka Era.

Post:17 gru 2007, 09:52
autor: Szalony
Juz mnie ta informacja pod 602963 denerwuje :evil: mam pakiet Biznes z blueconnect 500mb i bardzo zle system informuje o wykorzystaniu tego pakietu :( Wiem ze wykorzystalem okolo 400mb a pod 602963 system ciagle mi gada ze mam jeszcze 450mb do wykorzystania ... Zglaszalem to Erze a Oni rozkladaja rece :shock: Dla mnie wazne to jest bo w Erze biznes po przekroczeniu 500mb placimy za dane i nie chce by przez ich system co gprs nalicza nawet z tygodniowwym opoznieniem rachunek na kilka tys przyszedl ...