Strona 1 z 1

Orange - zmiana w opłatach

Post:21 paź 2005, 11:40
autor: kubako
witam
Wprawdzie sam nie mam niczego wspólnego z Orange, ale wczoraj przeglądałem Gazetę Wyborczą i w części ogólnopolskiej na stronie 32 zauważyłem takie ogłoszenie:
Informujemy Cię, że od dnia 22.11.2005 r. w Orange zmianie ulegnie opłata za połączenie z numerami:
- *123
- 501200123
- 118913
Nowa opłata będzie wynosić 1,50 zł brutto za całe połączenie.
Zmiana dotyczy oferty Nowy POP, "Zrób to Sam", HIT, MAX, Weekend, "Na okrągło" oraz Dla Każdego.

PTK Centertel sp. z o.o. - operator sieci Orange.
A tak z ciekawości, możecie mi powiedzieć ile dotychczas kosztowały te połączenia?

Post:21 paź 2005, 11:57
autor: bigman
Sa to numery do "Biura Numerow". Z ciekawosci sprawdzilem ceny w abonamencie tej uslugi i tak:
- Nowa Idea Optima - oplata jak za polaczenie z Idea
- Jedna Idea - 1,50 za zdarzenie
- Twoj Plan - 1,50 za zdarzenie

Jesli chodzi o prepaidy to wydaje mi sie ze placili tak jak w Nowej Idei Optimie - inaczej chyba by nie bylo sensu zamieszczac ogloszenia.

Post:21 paź 2005, 12:05
autor: Aserto
dokładnie jak za połączenie, więc zmiana na plus :-D

Post:21 paź 2005, 12:15
autor: Irek
Orange rozpoczęła już powiadamianie użytkowników o zmianach cen za pomocą smsów! Bynajmniej takiego smsa dostałem dwa dni temu na kartę POP'a.

Post:21 paź 2005, 12:26
autor: kubako
jesito pisze:Orange rozpoczęła już powiadamianie użytkowników o zmianach cen za pomocą smsów! Bynajmniej takiego smsa dostałem dwa dni temu na kartę POP'a.
No to w porządku. Myślałem, że to jest ciche podniesienie wysokości opłat za połączenia z BOK, lub coś w tym stylu. Jakiś czas temu w Plusie była możliwość darmowego sprawdzania salda konta via sms. No więc wysyłałem te smsy, aż pewnego miesiąca zauważyłem, że za każdym razem saldo mi rośnie mimo, że miałem niewykorzystane darmowe minuty i smsy. No i się okazało, że usługa, która była darmowa nagle zrobiła się płatna :-)

Post:21 paź 2005, 15:07
autor: Irek
Wiadomo, że każdy operator jest zobowiązany powiadomić swojego abonenta o zmianach w cenniku!

Post:21 paź 2005, 15:16
autor: WitekT
jesito pisze:Wiadomo, że każdy operator jest zobowiązany powiadomić swojego abonenta o zmianach w cenniku!
...i informacji o tym, że nie musi tego zaakceptować, o ile warunki stały się obiektywnie gorsze.

Post:21 paź 2005, 17:20
autor: blom
innowacyjnosc :)