Strona 1 z 1

[Plus] Automatyczne przejście z abonamentu na simplus

Post:15 sie 2007, 22:19
autor: tege
Witam,

jakiś czas temu zrezygnowałem z abonamentu w Plusie. Otrzymałem informację, że w takim wypadku numer pozostanie aktywny przez 30 dni jako simplus. Jak to wygląda w praktyce? Próbowałem doładować konto śmiesznie niską kwotą aby tylko "aktywować" usługę, jednak operacja się nie powiodła. Co trzeba zrobić, aby aktywować stary numer w simplusie i czy wymaga się okresowych doładowań? Czy wystarczy jedynie raz doładować za np. 10zł i ludzie będą mogli dzwonić pod stary nr?

Post:15 sie 2007, 22:23
autor: Kaczy
tege pisze:Czy wystarczy jedynie raz doładować za np. 10zł i ludzie będą mogli dzwonić pod stary nr?
Aby móc wykonywać połączenia musisz doładowywać konto ---> link

Post:18 sie 2007, 21:55
autor: dechomenon
z tego co wiem, to nie wszyscy mają taką możliwość przejścia z abo na simplusa to jest chyba faza testów...zanim puszczą taką opcję dla wszystkich...ale jeśli się mylę to Kaczy popraw mnie!

Post:18 sie 2007, 22:45
autor: Kaczy
Ta, trochę pokręcone to jest :|

W systemie nie ma opcji przenieś numer do simplusa. Przenoszą ten numer w ramach testów, jeśli przy rezygnacji zaznaczy się odpowiednią przyczynę zerwania umowy.

Post:19 sie 2007, 00:34
autor: dechomenon
jeśli zaznaczysz lepsza oferta pre paid! ? no to wtedy możliwe...więc wszystko jasne !

Post:24 sie 2007, 13:21
autor: bard
Czy jest jakis sposob by miec pewnosc, ze przeniosa numer do simplusa? Mam numer na ktorym mi bardzo zalezy i zaraz konczy umowa... to co zaproponowali na przedluzenie to pomine, a numer po prostu miec musze...
Zastanawiam sie czy dla pewnosci nie wykonac manewru plus->taktak>simplus, ale to juz niepotrzebne koszty jak mozna za darmo... tylko co zrobic, zeby miec pewnosc, ze przeniosa?

Post:24 sie 2007, 15:00
autor: D@rio
bard pisze:Zastanawiam sie czy dla pewnosci nie wykonac manewru plus->taktak>simplus, ale to juz niepotrzebne koszty jak mozna za darmo... tylko co zrobic, zeby miec pewnosc, ze przeniosa?
w motywacji rezygnacji zaznaczyć "lepsza oferta pre-paid" a pozatym wystosować taki wniosek, z prośbą o migrację pre-paid.

Post:28 sie 2007, 12:04
autor: Th0mas
A ja mam trochę inne pytanie. Niedługo kończy mi się wymagany okres bycia abonentem plusa (24 miesiące), chociaż w umowie mam napisane, że jest to umowa na czas nieokreślony. Jak w takim przypadku napisać pismo, że z końcem tego okresu rezygnuję z ich usług?

Post:28 sie 2007, 22:27
autor: dechomenon
nie możesz napisać ze z końcem tego okresu kończysz umowę, bo masz 30dniowy okres wypowiedzenia...od pełnego cyklu rozliczeniowego!

Post:29 sie 2007, 08:35
autor: Th0mas
A jakiś wzór takiego pisma?
Na razie wymyśliłem coś takiego, ale niezbyt mi się to podoba...

Wnoszę o rozwiązanie Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych nr XXXXXX zawartej w dniu XX-XX-XXXX w Warszawie dla numeru XXXXXXXXX, po upływie 24 miesięcznego wymaganego regulaminem okresu od dnia podpisania Umowy, niemożności zerwania Umowy przez Abonenta. Termin ten mija dnia XX-XX-XXXXr.
Niniejsze pismo zostaje przekazane operatorowi w wymaganym 30 dniowym okresie przed końcem terminu.

Post:29 sie 2007, 09:42
autor: dechomenon
moim zdaniem najlepiej iść do punktu po co wysyłać...? tam tez Ci zrobią wyłączenie numeru i będzie szybcie i masz pewne! drogą pocztową też masz pewne!

Post:30 sie 2007, 09:12
autor: Th0mas
Tak, ale w salonie też trzeba pisemnie zerwać umowę. Z BOKu tak mi napisali:

Uprzejmie Państwa informuję, że zgodnie z § 16 punkt 3 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, wypowiedzenie Umowy nabiera mocy prawnej, pod warunkiem zachowania formy pisemnej.
Pismo zawierające krótkie oświadczenie o rezygnacji z podanym imieniem i nazwiskiem, numerem telefonu oraz odręcznym podpisem, należy złożyć u Autoryzowanego Przedstawiciela sieci Plus, w Sklepie Firmowym lub w Salonie Firmowym Plus: http://www.plus.pl/adresy_punktow_sprzedazy/
Istnieje również możliwość przesłania wypowiedzenia umowy listem poleconym na adres:

Polkomtel S.A.
Dział Obsługi Klienta
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług"

W związku z tym, że przesyłanie wniosków indywidualnie faksem (np. z domu, z pracy) nie gwarantuje wpływu oryginału pisma do Polkomtel S.A., takie wnioski są odrzucane.
Nadmieniam również, że informacja przesłana drogą elektroniczną nie ma mocy prawnej i na podstawie takiej wiadomości Umowa nie może zostać rozwiązana.
Po otrzymaniu wniosku przez Dział Obsługi Klienta oraz po upływie regulaminowego okresu wypowiedzenia numer zostaje wyłączony. Do tego momentu naliczany jest abonament.

Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia cyklu rozliczeniowego następującego po cyklu, w którym złożono wypowiedzenie.
Za dzień złożenia rezygnacji z usług przyjmuje się dzień przedstawienia w punkcie sprzedaży (obsługi) wniosku rezygnacyjnego lub nadania do Działu Obsługi Klienta Polkomtel S.A. listu poleconego zawierającego wypowiedzenie warunków Umowy.

Dodatkowo wyjaśniam, że nie ma możliwości rozwiązania Umowy w innym terminie niż regulaminowy, nawet, jeśli na wniosku będzie wskazana konkretna data, z jaką ma nastąpić wyłączenie numeru.

W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Dane do kontaktu znajdują się pod adresem: http://www.plus.pl/kontakt/

Zachęcam jednak do skorzystania z naszej oferty specjalnej dla stałych Klientów. Jeśli oferta wzbudzi Państwa zainteresowanie, po zakończeniu okresu promocji, która obowiązuje dany numer, proszę o telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Post:30 sie 2007, 09:19
autor: dechomenon
ale kolego....jeśli idziesz do punktu..to wtedy pracownik otwiera program PERS, wchodzi w zakładkę rezygnacja dajesz mu dowód...i drukuje on to pismo z rezygnacją i to wystarczy...więc nic sam nie musisz wymyślać!

Post:30 sie 2007, 12:03
autor: Th0mas
Aha. Nie wiedziałem, że tak jest. I mam tam iść na 30dni przed końcem umowy? Jest jednak jeden mankament tego rozwiązania. Będą mnie nakręcać na pozostanie u nich :P

Post:30 sie 2007, 14:12
autor: D@rio
Th0mas pisze:Jest jednak jeden mankament tego rozwiązania. Będą mnie nakręcać na pozostanie u nich
bądź stanowczy. Kulturalnie wysłuchaj i zostań przy swoim ;)

Post:30 sie 2007, 19:07
autor: dechomenon
Th0mas pisze:Aha. Nie wiedziałem, że tak jest. I mam tam iść na 30dni przed końcem umowy? Jest jednak jeden mankament tego rozwiązania. Będą mnie nakręcać na pozostanie u nich :P
tym to się akurat w ogóle nie przejmuj...przecież idziesz z opcją rezygnacji...teraz istotne jest jak masz okres rozliczeniowy i jak podpisałeś umowę...np. masz okres o każdego 9 tego-dnia miesiąca a podpisałeś umowę 15-tego...to jak przyjdziesz do punktu 7 to umowa Ci wygaśnie 9-tego następnego miesiąca..chyba jasno się wyraziłem hehe :P

Post:31 sie 2007, 09:25
autor: Th0mas
Yyyy, nie bardzo :P podpisałem umowę siódmego a okres rozliczeniowy rozpoczyna mi się 16-ego

Post:31 sie 2007, 13:03
autor: dechomenon
więc jeśli zerwiesz umowę po 16 to numer będzie wyłączony następnego miesiąca 16-tego