Strona 1 z 1

Nokia n73 w PLAYU, nigdzie w Bydgoszczy jej nie ma :(

Post:04 lip 2007, 15:21
autor: janus7
Chciałem dzisiaj podpisać umowę na abonament 150zł wraz z Nokia n73, jednak przejeździłem całe miasto i nigdzie tego aparatu nie ma. Sprzedawcy mówią, że również nie ma jej w magazynach. Czy problemem jest jej duża popularność, czy może jakaś wada fabryczna? Może gdzieś w okolicach Bydgoszczy ją mają w Playu?

Post:04 lip 2007, 15:54
autor: tege
Jeśli okolice Bydgoszczy = Poznań :P, to zapraszam. Tutaj w każdym punkcie Play'a mają n73.

Post:05 lip 2007, 11:57
autor: yagi
N73 jest zawieszona w dostawach przez Nokie i to co jest na stanach to prawdopodobnie resztki, bo ma byc wycofana z oferty Play...

Post:05 lip 2007, 14:09
autor: rafall86
To fakt Nokia strasznie nawaliła. N73 nie widziałem od połowy maja. Były też problemy z dostarczaniem 6151, na szczęście bardzo sprawnie rozwiązane.

Post:05 lip 2007, 16:49
autor: janus7
Pojechałem do Grudziądza i kupiłem ostatnią sztukę. Teraz rozumiem dlaczego jest tak popularna. Pzdr.

Post:05 lip 2007, 17:12
autor: yagi
Sa tez teraz problemy z dostepnoscia 6288...

Post:06 lip 2007, 20:28
autor: janus7
A dlaczego ma być wycofana?

Post:07 lip 2007, 09:35
autor: yagi
Z tego co wiadomo to Nokia jej nie dostarcza... Wnioskujac z tego nie chca trzymac w cenniku telefonu ktory jest tylko wirtulanie...

Post:07 lip 2007, 16:32
autor: plusteczek
N73 i Sony Ericsson W880 Moją być problemy z dostępnością z powodu dużej awaryjności na Kartach Play np telefony sie restartuja zawiaszają itd. Play wydał karty które nie chcą 100%działać.
Można o tym poczytać:http://www.gsm.biz.pl


Play znów może mieć kłopoty
Tym razem ze swoimi kartami SIM

Jak informują Czytelnicy - karty SIM Play współpracują nieprawidłowo z niektórymi modelami telefonów. W większości przypadków są to telefony firmy SonyEricsson. Mało tego, problem dotyczy wszystkich klientów ( postpaid i prepaid ), zaś szczególny rodzaj błędu notują klienci abonamentowi. Po zakończeniu okresu rozliczeniowego bądź wyczerpaniu środków na koncie z puli "złotówek abonamentowych" podczas uruchamiania telefonu na wyświetlaczu można zobaczyć komunikat: "zakończony czas ważności karty SIM". Problem dotyczy na przykład modelu K610i. Ten sam model, po włożeniu doń karty SIM Play przejawia również swoiste, losowe skłonności do resetowania się. Problemy występują również w niektórych przypadkach podczas współpracy kart SIM Play z telefonami Nokii, np.: z Nokią N73. Klient sieci może nie zobaczyć menu "SIM application toolkit", może przeżywać syndrom zawieszającego się bądź resetującego się telefonu bądź aparat nie ma możliwości zalogowania się do pasma UMTS. Jak piszą nasi informatorzy - po włożeniu do tych telefonów kart SIM Ery czy Plusa nic podobnego się nie dzieje. Podobne sygnały otrzymaliśmy z trzech różnych źródeł, co sugeruje, iż nie są to odosobnione przypadki