Uwaga na abonament w PlayMobile
Post:03 lip 2007, 12:41
Postanowiłem jako użytkownik oferty abonamentowej Play'a zebrać w jednym miejscu wszystkie "zalety" które ujawniły się po stosunkowo krótkim okresie użytkowania. Część z nich była mi już znana oczywiście przed podpisaniem umowy ale przytoczę je również aby oddać pełny obraz Play'a.
- pakiet kwotowy to w rzeczywistości fikcja, smsy premium, rozmowy międzynarodowe, dodatkowe usługi nie pomniejszają tego pakietu. W zasadzie pomniejszają go tylko rozmowy, krajowe, smsy, mmsy, wap, przepadanie pakietu jeżeli nie został wykorzystany w danym miesiącu.
- bardzo droga transmisja danych, praktycznie nie ma sensu korzystać, błędy w rozliczaniu (gdzieś był topic na telepolis na ten temat) mi się to też zdarzyło.
- problemy techniczne z terminowością dostarczanych sms'ów, pojawiający się komunikat o zajętości sieci przy próbie połączenia, zrywanie połączeń.
- maksymalne cięcie kosztów, faktura drukowana na przysłowiowej "srajtaśmie", oczywiście brak rachunku szczegółowego, dostarczona w dniu terminu płatności, informacja powitalna to ksero formatu A4.
- stosowanie polityki rodem z firm windykacyjnych, po 14 dniach od daty terminu płatności zostaje blokowany telefon, późniejsze odblokowanie to koszt 50zł.
- reklamacje to kompletna fikcja w tej firmie.
- nie działają prawie wszystkie numery sms premium, można zapomnieć o dzwonku jakiejś płatności....
Ja osobiście jestem w szoku bo nie potrafię uwierzyć w to czego doświadczam korzystając z tego "operatora". Radzę się grubo zastanowić bo w rzeczywistości korzystanie z Play'a nie będzie żadną oszczędnością... Nie wiem jak dociągnę do końca umowy...
Jeszcze zacytuje w jaki piękny sposób proszą o wpłacenie pieniędzy:
"Play:Wpłać zaległe 102,16zł. Masz 5dni inaczej nastąpi blokada"...
- pakiet kwotowy to w rzeczywistości fikcja, smsy premium, rozmowy międzynarodowe, dodatkowe usługi nie pomniejszają tego pakietu. W zasadzie pomniejszają go tylko rozmowy, krajowe, smsy, mmsy, wap, przepadanie pakietu jeżeli nie został wykorzystany w danym miesiącu.
- bardzo droga transmisja danych, praktycznie nie ma sensu korzystać, błędy w rozliczaniu (gdzieś był topic na telepolis na ten temat) mi się to też zdarzyło.
- problemy techniczne z terminowością dostarczanych sms'ów, pojawiający się komunikat o zajętości sieci przy próbie połączenia, zrywanie połączeń.
- maksymalne cięcie kosztów, faktura drukowana na przysłowiowej "srajtaśmie", oczywiście brak rachunku szczegółowego, dostarczona w dniu terminu płatności, informacja powitalna to ksero formatu A4.
- stosowanie polityki rodem z firm windykacyjnych, po 14 dniach od daty terminu płatności zostaje blokowany telefon, późniejsze odblokowanie to koszt 50zł.
- reklamacje to kompletna fikcja w tej firmie.
- nie działają prawie wszystkie numery sms premium, można zapomnieć o dzwonku jakiejś płatności....
Ja osobiście jestem w szoku bo nie potrafię uwierzyć w to czego doświadczam korzystając z tego "operatora". Radzę się grubo zastanowić bo w rzeczywistości korzystanie z Play'a nie będzie żadną oszczędnością... Nie wiem jak dociągnę do końca umowy...
Jeszcze zacytuje w jaki piękny sposób proszą o wpłacenie pieniędzy:
"Play:Wpłać zaległe 102,16zł. Masz 5dni inaczej nastąpi blokada"...