Strona 1 z 1

Uwaga na abonament w PlayMobile

Post:03 lip 2007, 12:41
autor: loms
Postanowiłem jako użytkownik oferty abonamentowej Play'a zebrać w jednym miejscu wszystkie "zalety" które ujawniły się po stosunkowo krótkim okresie użytkowania. Część z nich była mi już znana oczywiście przed podpisaniem umowy ale przytoczę je również aby oddać pełny obraz Play'a.

- pakiet kwotowy to w rzeczywistości fikcja, smsy premium, rozmowy międzynarodowe, dodatkowe usługi nie pomniejszają tego pakietu. W zasadzie pomniejszają go tylko rozmowy, krajowe, smsy, mmsy, wap, przepadanie pakietu jeżeli nie został wykorzystany w danym miesiącu.
- bardzo droga transmisja danych, praktycznie nie ma sensu korzystać, błędy w rozliczaniu (gdzieś był topic na telepolis na ten temat) mi się to też zdarzyło.
- problemy techniczne z terminowością dostarczanych sms'ów, pojawiający się komunikat o zajętości sieci przy próbie połączenia, zrywanie połączeń.
- maksymalne cięcie kosztów, faktura drukowana na przysłowiowej "srajtaśmie", oczywiście brak rachunku szczegółowego, dostarczona w dniu terminu płatności, informacja powitalna to ksero formatu A4.
- stosowanie polityki rodem z firm windykacyjnych, po 14 dniach od daty terminu płatności zostaje blokowany telefon, późniejsze odblokowanie to koszt 50zł.
- reklamacje to kompletna fikcja w tej firmie.
- nie działają prawie wszystkie numery sms premium, można zapomnieć o dzwonku jakiejś płatności....

Ja osobiście jestem w szoku bo nie potrafię uwierzyć w to czego doświadczam korzystając z tego "operatora". Radzę się grubo zastanowić bo w rzeczywistości korzystanie z Play'a nie będzie żadną oszczędnością... Nie wiem jak dociągnę do końca umowy...

Jeszcze zacytuje w jaki piękny sposób proszą o wpłacenie pieniędzy:
"Play:Wpłać zaległe 102,16zł. Masz 5dni inaczej nastąpi blokada"...

Post:03 lip 2007, 16:30
autor: elrond
loms pisze:Jeszcze zacytuje w jaki piękny sposób proszą o wpłacenie pieniędzy:
"Play:Wpłać zaległe 102,16zł. Masz 5dni inaczej nastąpi blokada"...
Heh... pisałem do Play'a maila, pytałem o sieć sprzedarzy. Odpowiedziała mi zdawkowo, bez jakichkolwiek konkretów jakaś kobieta (dziewczyna?) podając jedynie swoje imię i zwracając się do mnie per TY. Nie mam nicprzeciwko temu, ale tu zabrzmiało to troche... mało profesjonalnie. Już ktoś pisał tu na telepolis odnośnie nieporadnej i niedouczone obsługi klienta.

A co do problemów z siecią, to myślę że po pewnym czasie może się to wszystko ułoży i będzie ok. Też zastanawiałem się nad abo w Play, ale coraz bardziej mi ochota przechodzi. Jakieś to wszystko (jeszcze?) niedopracowane :?

Post:07 lip 2007, 13:25
autor: spoxxx
ja z kolei przeszedlem z simplusa na abonament i jestem zadowolony do internetu uzywam simdaty, smsow premium i innego dziadostwa nie sciagam typu dzwonki tapety itp ci co chca dzwonic tanio itp oferta numer jeden wiec jak dla mnie ok

Post:07 lip 2007, 13:45
autor: essek
Przeszedłem z plusa do play i tu nie ma co porównywać. W plusie za 45zł abo zawsze przekroczyłem, a w play nie dam rady lajta wykorzystać.
Jeszcze zacytuje w jaki piękny sposób proszą o wpłacenie pieniędzy:
"Play:Wpłać zaległe 102,16zł. Masz 5dni inaczej nastąpi blokada"...
Jak super aż 5 dni dali :D W plusie przyszedł sms od razu "informujemy, że z powodu braku płatności rozmowy wychodzące zostały zablokowane"

Post:07 lip 2007, 17:47
autor: 123fokus
essek pisze:W plusie przyszedł sms od razu "informujemy, że z powodu braku płatności rozmowy wychodzące zostały zablokowane"
No to dziwne, bo ja dostaje zawsze smsa "Upłynął termin płatności faktury" zanim zablokują.