Strona 1 z 2
przedłużenie umowy telefonicznie ??
Post:06 cze 2007, 21:58
autor: Keeper06
Witam!
Jestem w orange od 2 lat, i ostatnio dzwoniła do mnie kobieta w związku z przedłużeniem umowy, zgodziłem się na nokie 5200 za 120,49 zł, ale zostałem oszukany ponieważ osoba ta podała mi cenę netto mówiąc że to kwota do zapłaty, więc przesyłki kurierskiej (telefon i umowa wraz z kopią) nie przyjąłem. A teraz chce rozwiązac z nimi umowę, i jest jedna rzecz która mnie zastanawia a mianowicie, czy ona juz tej umowy nie przedłużyła? czy istnieje jakaś możliwosc żeby ta Pani przedłuzyła umowe bez mojego podpisu na kolejnej ?
zapomniałem dodac że byłem w jednej idei mix
Post:06 cze 2007, 22:09
autor: Prometo
Keeper06 pisze:czy istnieje jakaś możliwosc żeby ta Pani przedłuzyła umowe bez mojego podpisu na kolejnej ?
Nie ma możliwości ta pani przedłużyć umowy bez twojego podpisu.
Post:06 cze 2007, 22:12
autor: Keeper06
dziękuję bardzo, kamień spadł mi z serca.
Post:06 cze 2007, 22:31
autor: pyp
Prometo pisze:Nie ma możliwości ta pani przedłużyć umowy bez twojego podpisu.
Tak jak powiedział Prometo, nie ma takiej mozliwości żeby się umowa sama przedłużyła, bez twojego podpisu. Za każdym razem żeby podpisac w tym przypadku aneks, musisz się pojawić w salonie. A w twoim przypadku jest taka mozliwość że umopwa do podpisania była w przesyłce.
Re: przedłużenie umowy telefonicznie ??
Post:07 cze 2007, 09:22
autor: dechomenon
Keeper06 pisze:Witam!
Jestem w orange od 2 lat, i ostatnio dzwoniła do mnie kobieta w związku z przedłużeniem umowy, zgodziłem się na nokie 5200 za 120,49 zł, ale zostałem oszukany ponieważ osoba ta podała mi cenę netto mówiąc że to kwota do zapłaty, więc przesyłki kurierskiej (telefon i umowa wraz z kopią) nie przyjąłem. A teraz chce rozwiązac z nimi umowę, i jest jedna rzecz która mnie zastanawia a mianowicie, czy ona juz tej umowy nie przedłużyła? czy istnieje jakaś możliwosc żeby ta Pani przedłuzyła umowe bez mojego podpisu na kolejnej ?
zapomniałem dodac że byłem w jednej idei mix
a jak tą przesyłkę odesłałeś to jest jakaś reakcja z ich strony, PAni do Ciebie dzwoniła?
Post:07 cze 2007, 09:36
autor: Vieslav
Osobiście odradzam załatwianie czegokolwiek przez telefon. Lepiej ruszyć się do salonu Orange albo Telepunktu i wiadomo na czym się stoi. Przez telefon mogą cię oszukać, o czym się przekonałem nie raz i ty sam teraz tego doświadczyłeś.
Post:07 cze 2007, 10:09
autor: Prometo
Mulder, ja miesiąc temu przedłużałem umowę w Erze telefonicznie. W przesyłce, która do mnie dotarła było wszystko co uzgodniłem z konsultantem tj. telefon i umowa.
Post:07 cze 2007, 10:32
autor: aga
Mulder pisze:Osobiście odradzam załatwianie czegokolwiek przez telefon. Lepiej ruszyć się do salonu Orange albo Telepunktu i wiadomo na czym się stoi. Przez telefon mogą cię oszukać, o czym się przekonałem nie raz i ty sam teraz tego doświadczyłeś.
Ja nie mam przykrych doświadczeń w tej dziedzinie i dla mnie to jest bardzo wygodna forma. Nie każdy ma czas, żeby latać po salonach i wystawać w kolejkach. Trzeba tylko dokładnie uzgodnić warunki umowy z konsultantem, a w razie wątpliwości nie bać się pytać. Jeżeli obie strony się zrozumieją, to nikt nikogo nie będzie oskarżał o oszustwo.
Re: przedłużenie umowy telefonicznie ??
Post:07 cze 2007, 12:04
autor: Keeper06
dechomenon pisze:
a jak tą przesyłkę odesłałeś to jest jakaś reakcja z ich strony, PAni do Ciebie dzwoniła?
tzn. powiedziałem kurierowi we wtorek że przesyłki nie odbiorę ponieważ kwoty sie nie zgadzają, w środę nikt do mnie nie dzwonił, ale jestem pewien że o mnie nie zapomną, chociaż w piątek przefaksuje im oświadczenie o zerwaniu umowy w dniu jej zakończenia, jeżeli bez mojego podpisu nie moga nic zrobi to jestem szczęśliwy

( bo sie bałem że zgadzając sie na tą nokie wpadłem w jakieś szambo).
Pozdrawiam
Post:07 cze 2007, 12:09
autor: sabled
Mulder, Ja w ciągu ostatniego miesiąca przedłużałem telefonicznie 2 umowy ale w Erze. Nie było najmniejszego problemu ani z kurierem ani też z konsultantem. Takie przekręty to tylko w Orżnąć...

Post:07 cze 2007, 12:15
autor: pyp
Keeper06 pisze:piątek przefaksuje im oświadczenie o zerwaniu umowy w dniu jej zakończenia
A miesieczny okres wypowiedzenia, chyba ciebie obowiazuje.
Mulder pisze:Osobiście odradzam załatwianie czegokolwiek przez telefon. Lepiej ruszyć się do salonu Orange albo Telepunktu i wiadomo na czym się stoi.
Ja też tak uważam że jest lepiej pujsc osobiście do telepunktu i załatwić sprawe. Taka forma jest dobra dla starszych lub chorych osób które w jakiś sposób nie mogą pujść do salonu. Ale dla osób które śą zdrowe i młode, to się dziwwie nawet że wybieraja taką opcję...
Prometo pisze:W przesyłce, która do mnie dotarła było wszystko co uzgodniłem z konsultantem tj. telefon i umowa.
Keeper06, czyli napewno nie wpdałeś w żadne bagno bo umowa była w przesyłce... Chyba że ci zrobią koło nosa i każą uiścic opłate za kuriera ale w to watpie...
Post:07 cze 2007, 12:28
autor: Keeper06
pyp pisze:A miesieczny okres wypowiedzenia, chyba ciebie obowiazuje.
Niestety obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia bo jestem zwykłym śmiertelnikiem
pyp pisze:Chyba że ci zrobią koło nosa i każą uiścic opłate za kuriera ale w to watpie...
No właśnie, taka opcja istnieje, ale te kilka zł to jeszcze nie taka strata...
Post:07 cze 2007, 14:17
autor: pyp
Keeper06 pisze:ale te kilka zł to jeszcze nie taka strata...
No ja wiem czy kilka zł. ?? Być może nawet około 50 zł, wiesz jak może byc zaraz ci wyliczą że to była przesyłka do ciebie i od ciebie czyli w dwie strony, do tego ze ona była ubezpieczona i za pobraniem... Może wyjsć nawet około 50 dych.
[ Dodano: 2007-06-07, 14:17 ]
Keeper06 pisze:zostałem oszukany ponieważ osoba ta podała mi cenę netto mówiąc że to kwota do zapłaty
A wogule ile więcej musiałeś zapłacić ??
Post:07 cze 2007, 14:24
autor: Keeper06
pyp pisze:Być może nawet około 50 zł, wiesz jak może byc zaraz ci wyliczą że to była przesyłka do ciebie i od ciebie czyli w dwie strony, do tego ze ona była ubezpieczona i za pobraniem...
kurde o tym nie pomyślałem, ale będę sie kłócił /martwił jak mi to naliczą
pyp pisze:A wogule ile więcej musiałeś zapłacić ??
prawie 150 zł, około 28 zł więcej niż było umówione, ale tu już nie chodzi o sama kwotę, tylko o fakt świadomego wprowadzania klienta w błąd ...
Post:07 cze 2007, 14:36
autor: Prometo
pyp pisze:No ja wiem czy kilka zł. ?? Być może nawet około 50 zł, wiesz jak może byc zaraz ci wyliczą że to była przesyłka do ciebie i od ciebie czyli w dwie strony, do tego ze ona była ubezpieczona i za pobraniem... Może wyjsć nawet około 50 dych.
pyp a na jakiej podstawie mogą mu naliczyć opłaty w tym regulaminie
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 754056.pdf nic nie pisze.
Post:07 cze 2007, 14:45
autor: pyp
Punkt 3 i podpunkt 9-11... sugerują rzeczywiscie że nie mozna naliczyc opłaty za nieodebranie przesyłki... ale natomiast tu jest jeżeli jest sprzęt niekompletny lub uszkodzony... Nie wiadomo jak saregauja w przypadku odmowy przyjęcia bez podania odpowiedniej przyczyny... Na to ze mu złą cene podała nie ma dowodów... No chyba że dojdzie do tego ze Orange będzie sięgał do nagrań rozmów konsultantów.
Post:07 cze 2007, 15:09
autor: Keeper06
chyba też cos dopowiem, jest napisane że: w przypadku stwierdzenia przez klienta (...) niezgodności przesyłki z zamówieniem (mozna to rozumiec jako niezgodnośc ceny) klient powinien odmówic jej odbioru, co więcej jest napisane, że odmowa odbioru oznacza rezygnację z zamówienia. czyli wszystko ok, nie ma ani słowa o tym iz w momencie rezygnacji z odbioru bez podania przyczyny klient (zamawiający) jest obciążony kosztami przesyłki kurierskiej.
Post:07 cze 2007, 15:54
autor: Eagle
Keeper06 - masz rację

Post:07 cze 2007, 15:56
autor: pyp
Keeper06 pisze:czyli wszystko ok, nie ma ani słowa o tym iz w momencie rezygnacji z odbioru bez podania przyczyny klient (zamawiający) jest obciążony kosztami przesyłki kurierskiej.
Czyli wychodzi bezwzględnie na to że rzeczywiście nie ma mozliwości płacenia z kuriera. Ale gdyby jkednak cos było nie tak to powołaj się na rozmowę telefoniczną i wtedy już nie bedzie problemu

Post:07 cze 2007, 16:00
autor: Keeper06
exactly my friend
Pozdrawiam