Prometo - no wlasnie to troche bardziej zakrecone - opisze to w miare dokladnie:
W dniu 1.6.2007 w Salonie Play Germanos (Placówkia Play Germanos Zwycięstwa 12 44-100 Gliwice 0-32 335 47 50) złożyłem wniosek o potwierdzenie możliwości technicznych zwarcia umowy dla usługi przepłaconej wraz pełnomocnictwem. W dniu tym poinformowano mnie o możliwości skorzystania z promocji „Play Lajt” przy jednoczesnym prawie do zachowania przenoszonego numeru z innej sieci PLUS – konkretnie numeru prepaid 885-xxy-xxy. Zapewnienie takie otrzymałem od pracownika tejże placówki p. Asi która przyjęła ww. wniosek.
W dniu dzisiejszym po otrzymaniu w okresie weekendu SMSów z obecnej sieci PLUS potwierdzających zakończenie procedury przenoszenia numeru (załączone SMSy) udałem się do ww. salonu celem podpisania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, opłacenia oraz odebrania terminala wraz z nieaktywna karta SIM w sieci Play.
Po podaniu danych personalnych, przedstawieniu odpowiednich dokumentów tożsamości wymaganych przez P4 do podpisania umowy i ich skopiowaniu okazało się że nie możliwe jest podpisanie umowy z przeniesieniem numeru w ramach „Play Lajt” tj abonamentu 30zł. Stwierdzono jednocześnie że taka możliwość istnieje w przypadku wyższych abonamentów. Motywowano to brakiem takiej opcji w systemie teleinformatycznym oraz fakt że przeniesienie numeru oraz Play Lajt to wykluczające się promocje. Przedstawione dzisiaj informacje stoją w sprzeczności z wcześniejszymi zapewnieniami konsultantów w salonie jak również informacji udzielanych w OK. Play (załączam korespondencje mailowa)
No i zwróce waszą uwagę na zapis Oferty Promocyjnej „Play Lajt”:
„2. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej, Abonent otrzymuje Kartę SIM/USIM z Numerem MSISDN (numerem
telefonu) i przysługuje mu prawo do zakupu Telefonu po specjalnej cenie określonej w aktualnym Cenniku
Telefonów dla Oferty Promocyjnej „Play Lajt”.”
Tak więc promocja ta nie precyzuje pochodzenie numeru MSISDN i jednocześnie nie wyklucza prawa do przeniesienia numeru od innego operatora.
Ostatecznie zaproponowano mi przeniesienie numeru do abonament 50 zł. Co jest rozwiązaniem dla mnie nie satysfakcjonującym. W zaistniałem sytuacji odmówiono mi możliwości podpisania umowy – jednocześnie poniosłem już koszta przeniesienia numeru do operatora P4.
Generalnie to obecnie już chodzi tylko o to żeby przenieść ten numer - nie chcę korzystać z promocji „Play Abonament z moim numerem” (tzw. oferta specjalna:
http://web.playmobile.pl/portal/298_555.html link do regulaminu:
http://webb.playmobile.pl/_files/Reg_Pl ... umerem.pdf ) która jest ofertą promocyjną a jedynie z oferty promocyjnej „Play Lajt” a także przysługującego prawa do usługi przeniesienia numeru w świetle zarówno prawa telekomunikacyjnego jak i regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów:
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów
§ 3.
Zawarcie Umowy
7. Po zawarciu Umowy Operator zobowiązany jest wydać do używania
Abonentowi Kartę SIM/USIM i przyznać Numer MSISDN albo w przypadku
przeniesienia numeru z sieci innego operatora – przyporządkować do Karty
SIM/USIM przenoszony numer.
Nadmienię że ze swej strony wypełniłem warunki regulaminu przenoszenia przydzielonego numeru zamieszczonego publicznie na państwach stronach WWW (tzw. Regulamin dla Play Abonament:
http://web.playmobile.pl/portal/298_555.html link do regulaminu
http://webb.playmobile.pl/_files/Regula ... nament.pdf ):
REGULAMIN PRZENOSZENIA PRZYDZIELONEGO NUMERU TELEFONU
PRZY ZMIANIE OPERATORA.
ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA PRZEZ KLIENTA DO P4 SP. Z O.O.
O ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Z PRZENIESIENIEM
PRZYDZIELONEGO NUMERU TELEFONU.
6. Po otrzymaniu od Dotychczasowego Dostawcy Usług (Dawcy) zawiadomienia o terminie rozwiązania Umowy
o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru telefonu Klient
zawiera w Punkcie Sprzedaży/Obsługi Umowę o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
z przeniesieniem przydzielonego numeru telefonu. Umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług
telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru telefonu określa przewidywany termin
rozpoczęcia świadczenia usług.
Korespondencja mailowa z
[email protected] :
Odpowiedź na zgłoszenie nr 425620 z dnia 2007-06-01 11:26:07
Nr zgłoszenia: 425620
Data wpłynięcia do P4: 2007-06-01 11:26:07 Data zamknięcia zgłoszenia: 2007-06-01 20:54:58
Witam ponownie
Dzięki za dociekliwość i sugestie:) Play Lajt to promocja, ponieważ obowiązuje od 1 czerwca do odwołania. Pomimo to, możesz spokojnie przenieść swój dotychczasowy numer do Play i przystąpić do oferty Play Lajt podpisując umowę na 24 miesiące. Mam nadzieję, że rozwiałam Twoje wątpliwości. Jeśli będziesz miał jeszcze jakieś pytania, napisz

Pozdrawiam Cię ciepło. Do zobaczenia w Play!
Justyna, Obsługa Klienta Play
Spółka P4 Sp. z o.o., z siedzibą i adresem w Warszawie, ul. Pileckiego 63, 02-781 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000217207, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 951-21-20-077, REGON 015808609, której kapitał zakładowy wynosi: 18 200 000,00 złotych
Załączam treści SMS operatora PLUS:
2.6.2007 12:57
2699
Zakonczono procedure przenoszenia numeru 885xxyxxy z sieci Plus do innego operatora. Numer przestanie być aktywny w sieci Plus z koncem dnia: 2007-06-07
2.6.2007 12:53
119120
Oplata za wyportowanie numeru.
2.6.2007 12:27
2699
Za wycofanie przeniesienia numeru otrzymasz bonus 30% do kazdego zasielenia min 20zl. Bonus wazny 2 dni, Aby wycofac przeniesienie wyslij WYCOFUJE pod nr 2699
2.6.2007 12:27
2699
Wycofaj przeniesienie numeru 885xxyxxy do innej sieci i skorzystaj ze specjalnego bonusa! Wyslij SMS o tresci WYCOFUJE pod nr 2699.Wiecej w nast.SMS. PLUS
2.6.2007 8:10
2699
Rozpoczeto procedure przenoszenia numeru 885xxyxxy z sieci Plus do innego operatora
Zlozylem reklamacje - no ale to akurat 30 dni trwa

Generalnie leze i kwicze - sprobuje odkrecic to przeniesienie ale marnie to widze..
[ Dodano: 2007-06-04, 15:11 ]
Historii ciag dalszy:
Dostalem telefon przed 15 - Agnieszka z przyjemnoscia informuje mnie ze numer zostanie z sukcesem przeniesiony do Play! Odpowiadam, ze nie zostanie bo niemoge podpisac umowy.
Cisza, dluzsza cisza "e, y, jak to?" to tlumacze i konsternacji ciag dalszy - wniosek o przeniesie dostalem sms ze numer przeniesiony 7.6.2007 dzis byle w salonie i kupa (to okreslenie teraz dodalem - oddaje sens tlumaczenia) ;P - zalujcie ze nie slyszeliscie tej ciszy jak powiedzialem ze nie moge podpisac To bylo jak w reklamach MasterCard - bez cenne

No ale obiecala pogadac z ludzmi odpowiedzialnymi za przenoszenie
O 15 kolejny tel - Aga znowu dzwoni - tym razem nowina radosna "to mozliwe, byly przypadki a w salonie sie nie znaja

" Za to rada idz do innego salonu byla z leksza do ...
Chcialem sie dowiedziec kto dal takie zapewnienie - potwierdzone u szefostwa czegos co sie zwie Back Office (chyba nie przeinaczylem, z rozmowy wnioskowalem ze z w-wy) czyli nie z Call Center - jakis kierownik komorki Pierro cos tam (przynajmniej tak brzmiala wypowiedz)
BTW - zna sie ktos na wewnetrznej strukturze PLAYa? Chodzi mi o to do kogo sie dobijac - bo jak pojde do salonu to nie chcce swiecic oczyma ze dzwonili z OK - bo tam zadzwonia i sie guzik dowiedza
Nastepnym razem desperacko poporsze o numer kontaktowy do osob po takich przejsciach - one pewnie najwiecej wiedza
