Strona 1 z 1

Reklamacja oferty ProPozycji w Orange (?)

Post:11 kwie 2007, 22:01
autor: lugo
Witam.

Podpisałem aneks do umowy na 12 m-cy w promocji bez telefonu. Czyli dodatkowo mam 50% na Orange i stacjonarne z całej sumy zadeklarowanej. Oprócz tego dostałem przez 12 m-cy "Wieczory i weekendy 30" - i tu jest haczyk. W opisie tej usługi jest cytuje:

"Pakiet bezpłatnych rozmów (...) od poniedziałku do piątku między 20:00 i 9:00 oraz weekendy od 20:00 w piątek do 9:00 w poniedziałek".

Haczyk polega na tym, że za darmo od 20:00 jest w usłudze Wieczory i weekendy 60.

Dziś sprawdziłem, że darmowo mam od 21. Więc w aneksie jest nieścisłość.

Jakieś pomysły co mogę zrobić? sam planuje iść do Orange i coś spróbować wynegocjować, czy mam jakieś szanse?

Pozdrawiam
Łukasz

Orangeonline

Post:11 kwie 2007, 22:18
autor: Relewand
Zaloguj sie do orange on line. Zakładka kontakt z BOK i wybierz reklamacje.

Re: Orangeonline

Post:11 kwie 2007, 22:23
autor: lugo
Relewand pisze:Zaloguj sie do orange on line. Zakładka kontakt z BOK i wybierz reklamacje.
Na taki pomysł sam wpadłem.

Chodzi o to, co mogę z nimi utargować i o wasze propozycje?

W świetle prawa aneks jest nieważny chyba.

Post:12 kwie 2007, 10:06
autor: b@sho
lugo na aneksie masz okreslone w jakich godzinach i dniach mozesz "za darmo" dzwonic :?: bo z tego co widze dali ci:
lugo pisze:"Wieczory i weekendy 30"
a ty podpierasz sie o
lugo pisze:Wieczory i weekendy 60
w reklamacji nie uznaja ci gdyz Wieczory i weekendy 30 maja nastepujaca rame czasowa:
Kod: Zaznacz cały
godz. 21:00-9:00 w poniedziałek - piątek (poniedziałek od 0:00-9:00, piątek do 24:00) oraz 0:00-24:00 w sobotę i niedzielę
to co ty podales tyczy sie Wieczory i weekendy 60 ktore maja rame czasowa:
Kod: Zaznacz cały
godz. 20:00-9:00 w poniedziałek - piątek (poniedziałek od 0:00-9:00, piątek do 24:00) oraz 0:00-24:00 w sobotę i niedzielę
Orange - Wieczory i Weekendy

Post:12 kwie 2007, 10:40
autor: lugo
Napisali mi w aneksie, że dostaję rabat na Wieczory i Weekendy 30, po czym dalej w opisie tej usługi napisali, że to jest pakiet bezpłatnych minut na rozmowy w Orange i na stacjonarne w godzinach od 20.00 do 9.00.

A w rzeczywistości mam od 21.00 darmowe dopiero.


A ta sprzeczność polega właśnie na tym, że od 20.00 do 9.00 za darmo jest w WiW60.

Post:12 kwie 2007, 10:45
autor: JacekS
lugo pisze:Napisali mi w aneksie, że dostaję rabat na Wieczory i Weekendy 30, po czym dalej w opisie tej usługi napisali, że to jest pakiet bezpłatnych minut na rozmowy w Orange i na stacjonarne w godzinach od 20.00 do 9.00.

A w rzeczywistości mam od 21.00 darmowe dopiero.


A ta sprzeczność polega właśnie na tym, że od 20.00 do 9.00 za darmo jest w WiW60.
Jezeli tak jest w rzeczywistosci, to jest podstawa do reklamacji

Post:12 kwie 2007, 10:47
autor: b@sho
lugo w tami razie jesli masz napisane w nakesie konkretene ramy a nie licza ci wedlug nich to masz prawo do reklamacjii to uzasadnionej. napisz do nich pismo, i dolacz kserokopie ankesu. niech sie teraz do tego ustosunkowuja mysle ze cosik uzyskasz, ale na zbyt wiele tez nie ma co liczyc

Post:12 kwie 2007, 10:49
autor: lugo
No tak, ale czy mogę coś ugrać na tej podstawie?

Np. mogę zażądać, aby uznali te godziny jakie mam wypisane na umowie?

A może jeszcze coś innego?

Pozdrawiam
Łukasz

Post:12 kwie 2007, 10:53
autor: b@sho
lugo wedlug mnie znajac zycie zarzuca ci jakims pakietem, na jakis okres, jednak nie musisz sie na niego zgadzac i mozesz powalczyc o to aby uznali ci te godziny jakie masz wpisane, wkoncu podpisy sa na aneksie wiec obie strony teoretycznie musialy go czytac. wkoncu jest to umowa, a jak sie ktoras ze stron z nieje nie wywiazuje to mozna ja zerwac (nie znam sie dokladnie na prawie). zalezy wszystko od tego co oni odpowiedza na ta reklamacje.

Post:12 kwie 2007, 10:54
autor: JacekS
lugo pisze:o tak, ale czy mogę coś ugrać na tej podstawie?

Np. mogę zażądać, aby uznali te godziny jakie mam wypisane na umowie?

A może jeszcze coś innego?
Zawsze mozesz sprobowac, ale to pewnie tez zalezy na jakiego konsultanta trafisz.
Moja rada idz do salonu firmowego ( nie do zwyklego punktu sprzedazy) i tam przedstaw ta sprawe

Post:12 kwie 2007, 16:11
autor: Wilker
jeśli w aneksie masz ramy czasowe 20,00-09,00 to obowiązują Cię takie ramy czasowe. znając życie ktoś w Orange się pomylił ale na Twoją korzyść i skoro aneks został podpisany przez obie strony to Orange musi Ci liczyć te godziny tak jak masz napisane w aneksie. Udaj się z tym do salonu firmowego najlepiej :)

Post:15 kwie 2007, 22:01
autor: MADMAX
lugo pisze:Np. mogę zażądać, aby uznali te godziny jakie mam wypisane na umowie?
Oczywiście.

lugo pisze:A może jeszcze coś innego?
Jeśli obie strony się dogadają (jesteś jedną ze stron ofc.) będziecie mogli renegocjowac umowę. Być może zaproponują coś w zamian i lepiej na tym wyjdziesz? :)


Wiążące jest to co podpisałeś. Jesli operator się pomylił na Twoją korzyść, jego strata.
Obowiązuje więc to co jest w aneksie czyli jeżeli jest czarno na białym napisane, że od 20:00 to właśnie od tej godziny. Ty nie musisz znac dokładnie wszystkich ofert i wytykac błędów operatorowi. To oni powinni uważać co dają Tobie do akceptacji. Orange przedstawiło Tobie taki plan, taką umowę i pod taką złożyłeś podpis.
I tego się trzymaj.