Strona 1 z 1

znikające punkty a przedłużenie umowy w Erze

Post:22 lut 2007, 21:28
autor: jowita
Witam Wszystkich! ...i proszę o radę.
Mam abonament w Erze NK 80, rachunki zwykle 80-100 zl. Na koncie Era Premia uzbierało mi się nieco ponad 7000 punktów. Od drugiej połowy marca mogłabym przedłużyć umowę. Zależało mi na obniżeniu ceny telefonu za punkty. Ku mojemu zaskoczeniu (powinnam była to przewidzieć...) punkty zaczęły znikać (te najstarsze.) Raz jest znowu wymagane 7000, raz mniej. I teraz mam dylemat. jak wszyscy tutaj chciałam być sprytna i czekać do ostatniej chwili na wymianę telefonu. Mam pytanie: czy jest jakiś sposób, żeby samemu dowiedzieć się dokładnie o harmonogram znikania tych nieszczęsnych punktów? Czy muszę dzwonić do BOA i czy mi to powiedzą?

Post:22 lut 2007, 22:11
autor: zol82
Witaj.
Punkty mają swoją ważność, 3 lata.
Tak więc jak dostajesz pkt. za bieżący rachunek, to uciekają te najstarsze.
Na i-boa jest historia przyznawania pkt, ale niestety jest ona prowadzona krócej niź 3 lata.

Tak, że najlepiej zadzwonić do BOA i tam sie dokładniej dowiedzieć

Post:04 mar 2007, 20:06
autor: jowita
Cd. tematu znikających punktów. Telefonowałam do BOA dwa razy, bo za pierwszym razem podano mi informacje niedokładne - miało nie zniknąć, a jednak znikło;( wprawdzie niewiele, ale jednak... Jeśli mam wierzyć drugiemu konsultantowi, to nie grozi mi zniknięcie większej ilości punktów do końca kwietnia. Wcale nie zamierzam wieszać psów na konsultantach bo to ciężka i niewdzięczna praca. Raczej winię system, na który nie ma mocnych. Więc... poczekam, czy i ja długo wytrzymam nerwowo ;)

Post:04 mar 2007, 22:14
autor: Mel
§ 10
1. Termin ważności nie wykorzystanych Punktów upływa po trzech latach, licząc od ostatniego dnia miesiąca, w którym Punkty zostały przyznane przez Operatora. Punkty nieważne są anulowane.


Tak jest w regulaminie.
Czyli na rozum do kwietnia znikną tobie wszystkie uzyskane punkty do marca 2004. Dlaczego więc konsultant twierdzi, że będzie inaczej, czyżbym źle zinterpretowała regulamin?

Post:04 mar 2007, 22:37
autor: jowita
Mel, ja też nie wiem... A może po prostu tych punktów nie przybywało mi zbyt wiele w okresie o którym mowa? Miałam bardzo różne rachunki, raz płaciłam dużo, raz mało. A kto pamięta te sprzed 3 lat... Postanowiłam w każdym razie, ze jeśli mi zrobią dowcip i mimo deklaracji że tak nie będzie, odejmą tyle punktów że nie będę mogła dołożyć 250 zł do telefonu, to ich pożegnam ozięble. Wygląda na to, ze w marcu wystartuje kolejny operator - trzeba się temu przyjrzeć, tak jak i innym sieciom.

Post:04 mar 2007, 22:50
autor: aga
Mel pisze:Dlaczego więc konsultant twierdzi, że będzie inaczej, czyżbym źle zinterpretowała regulamin?
Dobrze interpretujesz regulamin. To raczej konsultant nie bardzo wie o co chodzi.
U mnie zdarzyło się 2 albo 3 razy, że dzwonił do mnie konsultant i mówił, że część punktów traci ważność i proponował wymianę. Także przez prawie 10 lat abonamentu ani razu nie straciłam punktów.

Post:05 mar 2007, 00:39
autor: Mel
jowita pisze:Mel, ja też nie wiem... A może po prostu tych punktów nie przybywało mi zbyt wiele w okresie o którym mowa? Miałam bardzo różne rachunki, raz płaciłam dużo, raz mało.
Wydaje mi się, że właśnie to jest najwłaściwsze wyjaśnienie.
Mnie jeszcze trochę brakuje do 3 lat :mrgreen: więc mi telefony nie grożą :mrgreen: