Strona 1 z 1
PWA w plusie - błędnie schodzący pakiet minut, co robić?
Post:19 lut 2007, 14:17
autor: paawlo
Witam
Miesiąc temu przedłużyłem umowę z plusem w PWA. Moja taryfa to Godziny 25. W abonamencie mam 30 minut wymiennych na sms/mms. Dodatkowo dostałem 25 minut do wszystkich sieci, ale nie wymiennych.
Pani z biura obsługi, z którą rozmawiałem powiedziała, że minuty dodatkowe (czyli 25 minut) są niewymienne, ale wykorzystywane są w pierwszej kolejności. Jednak tak nie jest. Na rachunku mam odwrotnie. I po wykorzystaniu minut abonamentowych musze płacić za wysyłanie smsów. Może dla kogoś kolejność nie ma znaczenia, ale ja w równej mierze wykorzystuje te minuty na sms i rozmowy. I w tym jest ten problem. Czuje się oszukany. W plusie tylko mnie zwodzą(a to nie ma konsultanta a to teraz awaria systemu...)
Czy ktoś orientuje się czy mam szanse na zmiane kolejności minut??? Reklamacja?? Jest szansa??
Proszę o pomoc
Post:19 lut 2007, 14:57
autor: Onyx-22
Po 1 temat powyśzy już funkconuje --> Plus - Czy przedłużyć ofertę??? więc podejrzewam, że admin wkrótce zamknie twój temat.
A odnosząc siędo twego pytania, to w regulaminie Promocji Pakiet Minut jest napisane:
4. Minuty w ramach Pakietu Minut wykorzystywane są w pierwszej kolejności w stosunku do minut wliczonych, w opłatę stałą (abonament lub pakiet kwotowy) w danej taryfie, z wyjątkiem taryf: Czasami, Często, Non Stop, Echo, Master, Firma, Partner, Akcja, Relaks, Contact, Business, Prestige - w których minuty wliczone w abonament są wykorzystywane w pierwszej kolejności
W zwązku z tym jeśli Twój abonament to Godziny 25 - to pisz rekalmacje! Bo minty z dodatkowego pakietu powinny schodzić przed minutami w abonamencie.
POZDRAWIAM
Post:19 lut 2007, 15:07
autor: paawlo
Onyx-22 pisze:
W zwązku z tym jeśli Twój abonament to Godziny 25 - to pisz rekalmacje! Bo minty z dodatkowego pakietu powinny schodzić przed minutami w abonamencie.
A reklamacje mogę złożyć w salonie plusa czy telefonicznie przez BOK??
Post:19 lut 2007, 15:33
autor: Rokko
Reklamacje proponuje zlozyc w salonie albo faksem. Takie sprawy nalezy zaltwiac pisemnie.
Post:19 lut 2007, 20:28
autor: paawlo
A czy ktoś z was miał podobny przypadek??? Czy plus pozytywnie rozpatrzy reklamacje??? Dzwoniłem do BOK i pan powiedział że nie da się nic zmienić.
Kurcze przedłużyłem umowe tylko dlatego że miało być jak napisałem. A teraz czuje się oszukany przez plusa.
Post:19 lut 2007, 20:55
autor: Rokko
Dziwne ze schodza odwrotnie. jednym z atutow Plusa bylo to, ze pakiety schodza jako pierwsze przed abonamentem. Przeczytaj dokladnie umowe i regulamin, tam powinno byc wyjasnione jak wyglada sytuacja.Napisz co tam jest napisane, zastanowimy sie jak ugrysc temat
Post:19 lut 2007, 20:56
autor: Onyx-22
Ale po co Ty dzwonisz do Plusa???
Napisz do nich rekalamcje i już!!!
Post:19 lut 2007, 21:04
autor: Rokko
wlasnie czytam regulamin i tam w par 2 punkt 4 jest napisane ze minuty z pakietu sa wykorzystywane przed tymi wliczonymi w oplate stala. Pisz pismo do dzialu reklamacji, jezeli tak masz zapisane w regulaminie.
Post:19 lut 2007, 21:07
autor: D@rio
Pismo do reklamacji powinno zawierać koniecznie zacytowane te punkty regulaminów, świadczące o błędzie.
Post:19 lut 2007, 22:12
autor: Rokko
jak to sie mawia w slangu prawnikow - podstawa prawna musi byc podana

Post:20 lut 2007, 01:39
autor: paawlo
A możecie mi podać gdzie znajde ten regulamin??? Jakieś namiary.
W umowie właśnie nie mam nic napisane o kolejności. Nie ma nawet nic że dostałem pakiet. Pani mi tłumaczyła telefonicznie, że na umowie tego nie bedzie, ale w rzeczywistości bede miał te minuty.
Post:20 lut 2007, 01:56
autor: D@rio
paawlo pisze:W umowie właśnie nie mam nic napisane o kolejności. Nie ma nawet nic że dostałem pakiet. Pani mi tłumaczyła telefonicznie, że na umowie tego nie bedzie, ale w rzeczywistości bede miał te minuty.
taa..bo to PWA Plusa to właśnie jest takie chore i "dziurawe". Jedyne PWA gdzie obowiązuję umowy słowne

Orange przysyła bardzo jasno określoną umowę, w której każdy szczegół, każdy profit jest zawarty. A Plus...leci na masówkę i każdy klient, mając różne opcje ofertowe podpisuje to samo. Ale z drugiej strony, to dobrze, bo w sądzie większe pole do wygrania sprawy jest. Plus sam sobie szkodzi własnym brakiem precyzji. Ale skoro chcą odwalać fuszerkę to ich sprawa..
Post:20 lut 2007, 08:03
autor: Rokko
cos wiem na ten temat - w mojej umowie oczywiscie nic nie ma na temat utraty moich profitow.Musisz zobaczyc tutaj ktora jest twoja:
http://plusgsm.pl/nasi_abonenci/oferta_ ... egulaminy/
Post:21 lut 2007, 12:28
autor: paawlo
A wiecie jak powinno wyglądać takie pismo do plusa??? Może ktoś z Was ma doświadczenie w tych sprawach i pomoże mi to napisać. Nie mam pojęcia co ja ta musze napisać.
Post:21 lut 2007, 12:44
autor: D@rio
no mormalnie, jako reklamacja. Dajesz powód, opis problemu i argumenty oraz napisz o co wnioskujesz. Ot tyle wystarczy.
Post:23 lut 2007, 21:22
autor: paawlo
Kurcze nie wiem jak napisać tą reklamacje. Może ktoś z Was pisał juz taką reklamacje i mógłby zamieścić jej treść lub ktoś mógłby napisać jej treść. Z góry dziękuje.
A muszę napisać pismo czy mogę złożyć ustną reklamacje w salonie plusa???
Post:24 lut 2007, 12:02
autor: D@rio
pismo.