DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 24
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 24
 #1138848  autor: Marek_G
 22 lis 2022, 20:54
Trochę mnie zaniepokoiło jak przeczytałem to że, żeby zadzwonić w roamingu trzeba najpierw wybrać numer a potem czekać na połączenie zwrotne. Akurat byłem pod koło Przemyśla i przez Lifecell oraz Kyivstar dało się normalnie dzwonić.
Więc mam do was pytanie, jak u was działają połączenia w roamingu, normalnie czy automat oddzwania? Może to zależy od sieci do której się połączymy.
 #1138870  autor: Ricki1980
 23 lis 2022, 14:54
Nadal jest udzielany rabat na kolejne numery dla danej osoby? Przykładowo ok. 25 zł za dwa w najtańszej opcji?
 #1138873  autor: sql
 23 lis 2022, 15:52
W opcji bezterminowej Vectry nie widzę "klauzury inflacyjnej". Czy tu rzeczywiście jej nie ma ?
 #1138874  autor: Karlos20
 23 lis 2022, 16:00
sql: w bezterminówce takiej klauzuli nie musi być, bo ceny może takim Abonentom podnieść w każdej chwili (info z miesięcznym wyprzedzeniem).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138886  autor: Someone23
 23 lis 2022, 21:39
Ale tez sytuacja jest inna bo jak podniosa to mozesz przeniesc numer a w abo trzeba czekac do konca umowy...
A gdzie jest info o tej klauzuli inflacyjnej ? Bo widzialem fotke z peppera ale nie widzialem odnosnika do dokumentu na stronie vectry...
 #1138903  autor: Karlos20
 23 lis 2022, 22:32
Someone23: powtarzam, w umowie bezterminowej nie muszą tego zapisu stosować, bo za 2 miesiące ceny będą wyższe, nie podoba się - przenosisz numer, w który w starej sieci pozostanie do końca okresu wypowiedzenia (do końca pełnego miesiąca kalendarzowego, bo tyle trwa okres rozliczeniowy w Vectrze - albo szybciej jeśli da radę).
Info masz w Regulaminie Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych, który jest częścią Umowy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138909  autor: Karlos20
 23 lis 2022, 23:09
Someone23: bo te zapisy wprowadzili od tej wersji promocji BEZLIMIT 3m za 1 zł + 21m od 14,99 (obecnie trwa promocja na Black Friday do 30.11.2022, gdzie nie ma 3m po 1 zł, a umowa trwa bezterminowo). Ja załapałem się jeszcze do wersji wakacyjnej w sierpniu/wrześniu, gdzie tych zapisów nie ma.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138911  autor: Someone23
 23 lis 2022, 23:41
Ale ja dalej chcialem podjac temat tej klauzuli bo nigdzie jej nie widze a tez zawarlem 3 umowy za 14,99zl na 21m-cy.
P.S aktualnie jest tez oferta za 20zl i 3 m-ce gratis ale imho to slabiej oplacalne.
 #1138926  autor: Karlos20
 24 lis 2022, 10:24
Someone23: zamiast drążyć temat, poczytaj kilka postów wyżej, ktoś o tym informował. Klauzuli nie znajdziesz bezpośrednio na umowie tylko w RŚUT operatora, ewentualnie w Cenniku.
Ja tego nie mam, więc gdyby naruszyli warunki umowy - rezygnuje bez kar, tak jak klienci z umową bezterminową.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138951  autor: muchakk
 24 lis 2022, 18:50
Someone23 pisze:
23 lis 2022, 23:41
Ale ja dalej chcialem podjac temat tej klauzuli bo nigdzie jej nie widze a tez zawarlem 3 umowy za 14,99zl na 21m-cy.
P.S aktualnie jest tez oferta za 20zl i 3 m-ce gratis ale imho to slabiej oplacalne.
Zerknij do mojego postu:
viewtopic.php?p=1137564#p1137564

Tu masz zdjęcie tego co dostałem z umową abo 14,99
 #1139027  autor: Durek
 26 lis 2022, 22:15
Tymi zapisami waloryzacyjnych zajmuje się już UOKiK. Vectra w OWU podaje, że waloryzację może sobie robić co pół roku. Nie sądzę, aby UOKiK nie przyczepił się do tych zapisów u operatorów.
 #1139030  autor: Karlos20
 26 lis 2022, 22:55
Dla mnie zachowanie UOKiK jest medialne, dla publiki. Dla pokazania, że chronią interesy korpo, nie konsumentów. Zobaczcie jak się Plus wybronił z wieloletniej afery z "Power LTE", ale tutaj nie będę wchodził w tematy czysto polityczne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139137  autor: sql
 30 lis 2022, 11:00
Jak jest z kartą w Vectra Mobile?
Otrzymałem umowę, ale nie ma tam karty SIM.
 #1139138  autor: Karlos20
 30 lis 2022, 11:10
sql: ja miałem kartę wraz z umową. Jeśli tak nie jest, natychmiast telefonicznie skontaktuj się z BOK, bądź udaj się do lokalnego punktu obsługi Vectry.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139445  autor: Someone23
 06 gru 2022, 21:13
Karlos20 pisze:
30 lis 2022, 11:10
sql: ja miałem kartę wraz z umową. Jeśli tak nie jest, natychmiast telefonicznie skontaktuj się z BOK, bądź udaj się do lokalnego punktu obsługi Vectry.
Z tego co pamietam, pierwsza przesylka jest z wnioskiem o przeniesienie numeru i nie ma tam karty sim. Jesli ci zaakceptuja to wtedy wysla kuriera drugi raz wraz z karta.
 #1139450  autor: Karlos20
 06 gru 2022, 21:30
To pewnie dlatego, że brałem nowy numer. Gdyby były jakieś kłopoty, w punkcie Vectry też to można ogarnąć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139538  autor: muszyna2
 08 gru 2022, 16:53
Prze jaja robią. Złożyłem wniosek o przeniesienie numeru już nawet nie pamiętam październik czy listopad. I oczywiście cisza. Dziś dostaje info że kurier będzie z umową. I teraz się zastanawiam czy olać ich i jak wyglada sprawa kiedy podpisałem wniosek o przeniesienie numeru. Ale chyba jak nie podpiszę to numer zostanie w starej sieci. Tylko z drugiej strony ta oferta jest dla mnie wystarczająca. Ale firma i ich obsługa klijeta to dno.
 #1139579  autor: TomLee
 09 gru 2022, 17:05
Przeniesienie najlepiej robić w punkcie stacjonarnym Vectry, ale to następnym razem :). Ja ostatnio przenosiłem w punkcie Vectry w piątek i już w poniedziałek mogłem odebrać kartę sim z umową, także kosmos na plus. Pierwszy numer przenoszony formularzem internetowo czekał 3 tygodnie do aktywacji karty sim. Obecnie są 3 karty sim w rodzinie w tej sieci i nie ma na co narzekać. Powodzenia!
 #1139628  autor: kelcior
 11 gru 2022, 01:47
Jak u was wyglądają prędkości po LTE w Vectrze? Ok 10/10 Mb/s to norma bo tak to u mnie mniej więcej wygląda.
Udało mi się skorzystać z tej promki 10GB NoLimit za 14,99 i 3msc za 1zł do tego 120zł cashback z letyshops, muszę powiedzieć że póki co jestem zadowolony tylko prędkości mogły by być trochę wyższe może to zależy od roamingu krajowego i z jakiego nadajnika akurat korzystamy?
  • Strona 6 z 24
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 24
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 24