Z tego co pamietam, pierwsza przesylka jest z wnioskiem o przeniesienie numeru i nie ma tam karty sim. Jesli ci zaakceptuja to wtedy wysla kuriera drugi raz wraz z karta.
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
To pewnie dlatego, że brałem nowy numer. Gdyby były jakieś kłopoty, w punkcie Vectry też to można ogarnąć.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Prze jaja robią. Złożyłem wniosek o przeniesienie numeru już nawet nie pamiętam październik czy listopad. I oczywiście cisza. Dziś dostaje info że kurier będzie z umową. I teraz się zastanawiam czy olać ich i jak wyglada sprawa kiedy podpisałem wniosek o przeniesienie numeru. Ale chyba jak nie podpiszę to numer zostanie w starej sieci. Tylko z drugiej strony ta oferta jest dla mnie wystarczająca. Ale firma i ich obsługa klijeta to dno.
Przeniesienie najlepiej robić w punkcie stacjonarnym Vectry, ale to następnym razem . Ja ostatnio przenosiłem w punkcie Vectry w piątek i już w poniedziałek mogłem odebrać kartę sim z umową, także kosmos na plus. Pierwszy numer przenoszony formularzem internetowo czekał 3 tygodnie do aktywacji karty sim. Obecnie są 3 karty sim w rodzinie w tej sieci i nie ma na co narzekać. Powodzenia!
Jak u was wyglądają prędkości po LTE w Vectrze? Ok 10/10 Mb/s to norma bo tak to u mnie mniej więcej wygląda.
Udało mi się skorzystać z tej promki 10GB NoLimit za 14,99 i 3msc za 1zł do tego 120zł cashback z letyshops, muszę powiedzieć że póki co jestem zadowolony tylko prędkości mogły by być trochę wyższe może to zależy od roamingu krajowego i z jakiego nadajnika akurat korzystamy?
Udało mi się skorzystać z tej promki 10GB NoLimit za 14,99 i 3msc za 1zł do tego 120zł cashback z letyshops, muszę powiedzieć że póki co jestem zadowolony tylko prędkości mogły by być trochę wyższe może to zależy od roamingu krajowego i z jakiego nadajnika akurat korzystamy?
U mnie internet działa dokładnie tak jak w Play.
UWAGA CIEKAWOSTKA!!
Przelogujcie swoje telefony (np. tryb samolotowy). Od dzisiaj na kartach Vectry dostępne jest 5G (mam ofertę za 14,99)
UWAGA CIEKAWOSTKA!!
Przelogujcie swoje telefony (np. tryb samolotowy). Od dzisiaj na kartach Vectry dostępne jest 5G (mam ofertę za 14,99)
Potwierdzam, karta Vectry zgłasza się do sieci 5G. Miły "dodatek" od Play.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Bardziej bym się skłaniał ku temu, że to miły dodatek ale od Vectry. Pewnie zmienili warunki współpracy tak żeby klienci mieli wjazd do 5G
muchakk: wątpię. Play włączył też ostatnio 5G dla Mobile Vikings w taryfie Subskrypcja. Więc jest to ich akcja, aby lepiej spieniężyć dostęp do ich sieci dla swoich MVNO.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Sam widzisz włączył 5G, ale to na końcu operator wirtualny decyduję. Mobile Vikings odpalił to tylko w droższych pakietach które niby są subskrypcyjne (jakby się to czymś różniło od obecnego rozwiązania)
muchakk: czy ja wiem, czy droższy? Subskrypcja 60 GB za 35 zł vs Ekstra Match za tyle samo z 50 GB i brakiem 5G oraz roamingu w UE (płatnym). Tymczasem Vectra za 40 zł bez 1 grosza (pierwsze 3m za 1 zł) też ma no-limit + 60 GB (potem lejek 1 mbps) + roaming w UE i teraz 5G. Oferty bardzo zbliżone, choć Vectrze bliżej do tradycyjnego abonamentu w czystym Play, a Vikingowie to prepaid.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Tak, ale Vectra odpaliła to w wszystkich ofertach, a MV tylko w nowych droższych od dotychczasowych - to miałem na myśli
muchakk: to tym lepiej dla klientów. Ale lejek 1 mbps / 0,34 mbps na 5G wygląda absurdalnie/śmiesznie/żałośnie/lepiej, niż w niejednym prepaidzie czy abo*
*) niepotrzebne skreślić
*) niepotrzebne skreślić
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Lepszy lejek niż kompletny brak neta.
kelcior: to prawda, lecz nie każdemu będzie to pasować.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
W Vectra Mobile jeśli chcemy zarządzać kontem to korzystamy z ich ebok.vectra.pl czy może Play24 ?
Nie loguję się na ten moment we wspomnianych serwisach.
Nie loguję się na ten moment we wspomnianych serwisach.
Nie mają aplikacji do zarządzania podobnej do play24. Z rachunkiem dostajesz informację ile w poprzednim miesiącu zużyłeś minut,sms, mb. Stan zużytych mb sprawdzasz kodem *106#.
Karlos20: zazwyczaj w swoich postach negatywnie wypowiadasz się o ofertach gdzie po zużyciu GB nie ma lejka. Lejek 1/0,34 mbps jest już oferowany bardzo rzadko przez opów, praktycznie w ogóle go obecnie nie dają. A już w ofercie za 15 zł to już ewenement na mocny plus. Zawsze można dokupić pakiet GB jak ktoś nie chce lecieć na tym lejku.
Przecież jest aplikacja strefa klienta vectra. Można sprawdzić stan mb, billing, aktyować dodatkowe pakiety etc.
TomLee: sarkazmu nie zrozumiałeś. W tej ofercie lejek jest ogromnym atutem oferty, tym bardziej, że jest on w umowie gwarantowany. To co mi przeszkadzało kiedyś w Play abo przydałoby się we Flexie, awaryjnie.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam