DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 24
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 24
 #1139776  autor: sql
 14 gru 2022, 08:24
W Vectra Mobile jeśli chcemy zarządzać kontem to korzystamy z ich ebok.vectra.pl czy może Play24 ?
Nie loguję się na ten moment we wspomnianych serwisach.
 #1139779  autor: TomLee
 14 gru 2022, 10:41
sql pisze:
14 gru 2022, 08:24
W Vectra Mobile jeśli chcemy zarządzać kontem to korzystamy z ich ebok.vectra.pl czy może Play24 ?
Nie loguję się na ten moment we wspomnianych serwisach.
Nie mają aplikacji do zarządzania podobnej do play24. Z rachunkiem dostajesz informację ile w poprzednim miesiącu zużyłeś minut,sms, mb. Stan zużytych mb sprawdzasz kodem *106#.
 #1139793  autor: TomLee
 14 gru 2022, 14:22
Karlos20 pisze:
12 gru 2022, 07:52
muchakk: to tym lepiej dla klientów. Ale lejek 1 mbps / 0,34 mbps na 5G wygląda absurdalnie/śmiesznie/żałośnie/lepiej, niż w niejednym prepaidzie czy abo* :D
*) niepotrzebne skreślić :mrgreen:
Karlos20: zazwyczaj w swoich postach negatywnie wypowiadasz się o ofertach gdzie po zużyciu GB nie ma lejka. Lejek 1/0,34 mbps jest już oferowany bardzo rzadko przez opów, praktycznie w ogóle go obecnie nie dają. A już w ofercie za 15 zł to już ewenement na mocny plus. Zawsze można dokupić pakiet GB jak ktoś nie chce lecieć na tym lejku.
 #1139797  autor: muchakk
 14 gru 2022, 16:07
Przecież jest aplikacja strefa klienta vectra. Można sprawdzić stan mb, billing, aktyować dodatkowe pakiety etc.
 #1139798  autor: Karlos20
 14 gru 2022, 16:08
TomLee: sarkazmu nie zrozumiałeś. W tej ofercie lejek jest ogromnym atutem oferty, tym bardziej, że jest on w umowie gwarantowany. To co mi przeszkadzało kiedyś w Play abo przydałoby się we Flexie, awaryjnie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139980  autor: sodapro
 17 gru 2022, 21:28
Jak to w końcu jest z tą klauzulą inflacyjną? Rozumiem, że kiedyś była to umowa na czas nieokreślony, obecnie są to 24 miesiące i owa klauzula. Rozumiem, że wszystko zmierza ku temu, aby egzekwować ten zapis i jest to na chwilę obecną więcej niż pewne. Jeżeli taka podwyżka miałaby mieć miejsce, to rozumiem iż wówczas Abonent jest zobligowany do regulowania opłat do końca trwania umowy i nie ma żadnej furtki, aby wraz z podniesieniem cen z zachowaniem okresu wypowiedzenia wypowiedzieć bezkarnie, bez żadnych opłat umowę? Jakiego rzędu % miałaby być ta ewentualna podwyżka?

Czy Vectra korzysta również jak Play z roamingu Orange?

Jeżeli obecnie korzystam z sieci Play i nie mam większych zastrzeżeń co do stabilności, to przy Vectrze nie powinno być gorzej?
 #1139999  autor: passat99
 18 gru 2022, 11:18
Witam, pozwolę sobie napisać kilka słów na temat mojego przeniesiania do vectry, na black week mieli promocje abo 14.99 czas nieokreślony bez opaty aktywacyjnej, skusiłem się i zdecydowałem się przenieść 2 numery. Kurier był u mnie w sumie 4 razy. 9 grudnia mój numer się przeniósł bez problemu, z kolei numer syna miał się przenieść 13go. Niestety inpost nie dał rady na czas dostarczyć podpisanej umowy i zaczął się cyrk. Numer wisiał stara karta miła ciagle zasięg i aktywne przychodzące. Przez 2 dni męczyłem ich aby coś z tym zrobili wskoczyło dopiero ero 15go. Jak łatwo się domyślić byłem wściekły ale starałem się być spokojny ale konkretny w rozmowach z bok. Muszę ich pochwalić szczególnie dwóch panów, bok którzy pochylili się nad problemem i informowali mnie o postępach. Także w sumie 2 dni numer nie działał. Ogólnie jakość w miejscach których przebywam jesl lepsza niż w a2mobile gdzie byłem poprzednio oby tak dalej. Jak wspominałem umowa jest na czas nie okreslony żadnych zapisow inflacyjnych nie znalazłem zobqczyny jak długo ta cena będzie mnie obowiązywać. Oby jak najdłużej. Ogólnie polecam.
 #1140005  autor: Karlos20
 18 gru 2022, 12:19
W umowie na czas nieokreślony zapisy inflacyjne nie mają sensu z prostej przyczyny - w ciągu miesiąca mogą Tobie podnieść cenę i gotowe. A Ty możesz odejść do innej sieci, bez kar umownych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140014  autor: passat99
 18 gru 2022, 14:21
No tak racja, nie przyszło mi to na myśl. Dziękuję za podpowiedź.
 #1140036  autor: sodapro
 18 gru 2022, 21:15
jreg69 pisze:
17 gru 2022, 08:37
Kolejna promocja w vectrze... Jak ktoś zainteresowany i ma konto w mbanku:
https://www.pepper.pl/promocje/abonamen ... nie-620264
I jeszcze :
https://www.vectra.pl/oferta/4817/?utm_ ... sactionid=

1. Można w jakiś sposób wyznaczyć dogodny termin przeniesienia?

2. Które zgody są wymagane, aby koszt abonamentu był najniższy?

3. Czy należy się obawiać klauzuli inflacyjnej/klauzula waloryzacyjna? Czy istnieje duże prawdopodobieństwo na to, że podniosą wraz z początkiem następnego roku ceny?
 #1140108  autor: ukefake
 20 gru 2022, 17:52
Czy po tych 24 miesiącach nadal będzie 14,99?

i czy mają volte/wificalling?
 #1140110  autor: TomLee
 20 gru 2022, 18:02
ukefake pisze:
20 gru 2022, 17:52
Czy po tych 24 miesiącach nadal będzie 14,99?

i czy mają volte/wificalling?
Nikt tego nie wie.
Mają volte i wificalling.
 #1140112  autor: ukefake
 20 gru 2022, 18:07
Taka klauzula powinna być w umowie. Ja np mam coś takiego w timo - po zakończonym cyro cena będzie nadal taka sama.
Dzięki za info o volte i wificalling :)
 #1140124  autor: Karlos20
 20 gru 2022, 22:04
ukefake: klauzura inflacyjna nie ogranicza się wyłącznie podniesieniem z automatu kwoty abonamentu po okresie zastrzeżonym umowy (tak jest już od dawna w wielu umowach). W jej trakcie cena usług / abonamentu też pójdzie w górę, albo w dół przy deflacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140144  autor: muszyna2
 21 gru 2022, 10:53
Takie pytanko. Po przejściach w końcu udało się przenieś numer z play do vectry. Tylko znikło mi WiFi calling. Oczywiście w Play wszystko działało luks. Tu oczywiście zlewają temat. Nie żeby było mi to teraz potrzebne bo zasięg jest bardzo dobry ale pewnie gdzieś kiedyś może się przydać. I tak jak pisze w Play była usługa w vectrze się nie da. Jak myślicie można coś zaradzić w tej sprawie?
 #1140146  autor: muchakk
 21 gru 2022, 10:59
Spróbuj włączyć voWIFI smsem tak jak w playu :)
Wyślij bezpłatnego SMS-a o treści START na numer 282.
 #1140148  autor: Karlos20
 21 gru 2022, 11:12
Muszyna, spróbuj włożyć kartę Vectry do telefonu, który od "strzała" obsługuje w Playu IMSa. Vo (WiFi/LTE) uruchomią się automatycznie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 7 z 24
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 24
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 24