DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 24
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24
 #1133838  autor: Karlos20
 15 lip 2022, 23:13
yourq: przeniesienie na odległość, a tym bardziej do sieci MVNO zawsze, ale to zawsze może trwać dłużej niż zwykle. Pamiętaj, że tych wniosków mają dość dużo, jak na ogólnopolską skalę działania kablówki (niedawno przejeli Multimediów i wygaszają ich MVNO na sieci Plus).
Jakby co - gdybym miał przenosić numer z prepaida Play do prepaida Orange nie wychodząc z domu, na transfer numeru czekałbym ok 2 tygodni w najlepszym wypadku. To już lepiej pójść do salonu i przenieść się nawet w ciągu 12 godzin MNO > MNO lub do ok tygodnia w MVNO (a to rzadkość, żeby sieć wirtualna miała też salony sprzedaży).

Poza tym, to najlepsza cenowo oferta na niezły abonament, szczególnie dla niskokosztowych abonamentowców z Playa na umowie bezterminowej, którzy nie dostaną u nich lepszej oferty w podobnych pieniądzach, a w prepaidach przy takich parametrach jest drożej.
Oczywiście z 2-letnią gwarancją cenową.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1133857  autor: yourq
 16 lip 2022, 18:20
Karlos20 pisze:
15 lip 2022, 23:13
yourq: przeniesienie na odległość, a tym bardziej do sieci MVNO zawsze, ale to zawsze może trwać dłużej niż zwykle. Pamiętaj, że tych wniosków mają dość dużo, jak na ogólnopolską skalę działania kablówki (niedawno przejeli Multimediów i wygaszają ich MVNO na sieci Plus).
Jakby co - gdybym miał przenosić numer z prepaida Play do prepaida Orange nie wychodząc z domu, na transfer numeru czekałbym ok 2 tygodni w najlepszym wypadku. To już lepiej pójść do salonu i przenieść się nawet w ciągu 12 godzin MNO > MNO lub do ok tygodnia w MVNO (a to rzadkość, żeby sieć wirtualna miała też salony sprzedaży).
Problem w tym, że to już trwa prawie 4 tygodnie a ja nie mam z czego dzwonić. Po co podają termin przeniesienia skoro w tym czasie nie przenoszą, tego nie rozumiem.
Poza tym, to najlepsza cenowo oferta na niezły abonament, szczególnie dla niskokosztowych abonamentowców z Playa na umowie bezterminowej, którzy nie dostaną u nich lepszej oferty w podobnych pieniądzach, a w prepaidach przy takich parametrach jest drożej.
Oczywiście z 2-letnią gwarancją cenową.
A czy ja pisałem, że to zła oferta ? Przecież po to próbuję się przenieść bo ta wydała mi się najatrakcyjniejsza na moje potrzeby. Ale jak widzę jakie są problemy z przeniesieniem to zaczynam żałować...
 #1133863  autor: iphoneski
 16 lip 2022, 22:49
Karlos20 pisze:
15 lip 2022, 23:13
Pamiętaj, że tych wniosków mają dość dużo,
No chyba nie. Przez cały poprzedni kwartał przyjęli ledwo 3428 numerów. Jeśli to jest dla nich dużo, to nie wiem czy tak fajnie jest pchać się w ten ich abonamencik ;)
 #1133874  autor: TomLee
 17 lip 2022, 15:09
Jestem w trakcie przeniesienia jednego numeru. Formularz wypełniłem 13.07, 15.07 był kurier z papierami do podpisania. Numer do 25.07 ma subskrypcję w H01. Jeżeli się nie wyrobią do tej daty to kicha bo trzeba będzie włączyć subskrypcję na kolejne 60 dni. Może już lepiej ogarnęli temat przenoszenia.
 #1133892  autor: yourq
 18 lip 2022, 19:41
TomLee pisze:
17 lip 2022, 15:09
Może już lepiej ogarnęli temat przenoszenia.
Nie ogarnęli, ja nadal nie mam przeniesionych numerów a wniosek był składany 22.06.
Powodzenia.
 #1133913  autor: yourq
 19 lip 2022, 14:56
Ręce opadają...
Dzwonię na BOK dowiedzieć się do do diaska jest grane że jest 19.07 a żaden z numerów nie jest aktywny w Vectra.
Oczywiście automat zapędził mnie w kozi róg, pyta o nr. klienta z umowy, podaję, powtarza to co powiedziałem i error nie ma takiego klienta, to kolejna próba z PESEL, error nie ma takiego klienta.
W końcu cofnąłem się na początek i zamiast wybierać problem z usługą wybrałem że chce nową ofertę, w ten sposób się dodzwoniłem do człowieka, który po podaniu PESEL mówi - "Wszystko jest w porządku".
Grzecznie pytam jak jest w porządku jak numery wg. terminów jakie mi podali miały być przeniesione 8.07 i drugi 15.07 a nadal nie są przeniesione. 20 sekund niezręcznej ciszy i info, że zostaną aktywowane o jutro o północy.
Z tego wszystkiego nie zapytałem jak to jest z aktywacją w roamingu, bo jutro o północy to już będę w NL i nie wiem czy mi się te karty aktywują czy cały urlop będę odcięty i będę musiał jakiś numer tymczasowy skombinować..
 #1133914  autor: michal198
 19 lip 2022, 15:36
Daj znać jutro co i jal
yourq pisze:
19 lip 2022, 14:56
Ręce opadają...
Dzwonię na BOK dowiedzieć się do do diaska jest grane że jest 19.07 a żaden z numerów nie jest aktywny w Vectra.
Oczywiście automat zapędził mnie w kozi róg, pyta o nr. klienta z umowy, podaję, powtarza to co powiedziałem i error nie ma takiego klienta, to kolejna próba z PESEL, error nie ma takiego klienta.
W końcu cofnąłem się na początek i zamiast wybierać problem z usługą wybrałem że chce nową ofertę, w ten sposób się dodzwoniłem do człowieka, który po podaniu PESEL mówi - "Wszystko jest w porządku".
Grzecznie pytam jak jest w porządku jak numery wg. terminów jakie mi podali miały być przeniesione 8.07 i drugi 15.07 a nadal nie są przeniesione. 20 sekund niezręcznej ciszy i info, że zostaną aktywowane o jutro o północy.
Z tego wszystkiego nie zapytałem jak to jest z aktywacją w roamingu, bo jutro o północy to już będę w NL i nie wiem czy mi się te karty aktywują czy cały urlop będę odcięty i będę musiał jakiś numer tymczasowy skombinować..
 #1133916  autor: TomLee
 19 lip 2022, 16:28
yourq pisze:
19 lip 2022, 14:56
Ręce opadają...
Dzwonię na BOK dowiedzieć się do do diaska jest grane że jest 19.07 a żaden z numerów nie jest aktywny w Vectra.
Oczywiście automat zapędził mnie w kozi róg, pyta o nr. klienta z umowy, podaję, powtarza to co powiedziałem i error nie ma takiego klienta, to kolejna próba z PESEL, error nie ma takiego klienta.
W końcu cofnąłem się na początek i zamiast wybierać problem z usługą wybrałem że chce nową ofertę, w ten sposób się dodzwoniłem do człowieka, który po podaniu PESEL mówi - "Wszystko jest w porządku".
Grzecznie pytam jak jest w porządku jak numery wg. terminów jakie mi podali miały być przeniesione 8.07 i drugi 15.07 a nadal nie są przeniesione. 20 sekund niezręcznej ciszy i info, że zostaną aktywowane o jutro o północy.
Z tego wszystkiego nie zapytałem jak to jest z aktywacją w roamingu, bo jutro o północy to już będę w NL i nie wiem czy mi się te karty aktywują czy cały urlop będę odcięty i będę musiał jakiś numer tymczasowy skombinować..
W momencie, kiedy nie jest aktywna nowa karta sim tzn. ta od vectry, przenoszony numer powinien działać u starego operatora (chyba że to numer z abonamentu - to nie). Ja dostałem dziś info, że numer zostanie przeniesiony 28.07. Niestety to 3 dni po dacie ważności subskrypcji w H01 i dlatego została ona przeze mnie odwieszona. Także nie będę parł na szybką aktywację karty vectry bo opłacę kolejne 60 dni u starego operatora.
 #1133925  autor: klaudia123
 20 lip 2022, 02:15
iphoneski pisze:
16 lip 2022, 22:49
Karlos20 pisze:
15 lip 2022, 23:13
Pamiętaj, że tych wniosków mają dość dużo,
No chyba nie. Przez cały poprzedni kwartał przyjęli ledwo 3428 numerów. Jeśli to jest dla nich dużo, to nie wiem czy tak fajnie jest pchać się w ten ich abonamencik ;)
Lepiej powiem dzwoniąc do ich bok człowiek dowiaduję się iż tymi przenosinami zajmuje się aż jedna osoba i to ta osoba musi klepnąć w komputerze aby proces ruszył... Zapewne skończy się aferą z UKE :mrgreen:

A przy okazji bogata firma pierwsza wizyta kuriera z wnioskiem o przyniesienie a druga z kartą sim i umową :mrgreen:
 #1134231  autor: bogna22
 29 lip 2022, 14:24
ręce, nogi, członki odpadają...
chat - 0 odp.
infolinia - nic nie wie i wiedzieć nie chce...
BOK - niby przyjmie zgłoszenie a i tak nikt się nie kontaktuje
Ich MNP wygląda tak: zamawiasz, cisza.... cisza, cisza..., inpost z papierkiem o przeniesienie, cisza cisza... na 2 dni przed przeniesieniem przylatuje ci inpost z umową i kartą SIM....
Jakiekolwiek Twoje interwencje = olewka.
Pomaga anulowanie MNP u obecnego Operatora i odmowa przyjęcia drugiej przesyłki.
Podejście mają gorsze niż PRL, do wydawania paszportów, w jaki sposób oni są jeszcze na rynku?
 #1134242  autor: iphoneski
 29 lip 2022, 16:46
bogna22 pisze:
29 lip 2022, 14:24
W jaki sposób oni są jeszcze na rynku?
Sprawdź cenę, to zrozumiesz w jaki ;)
Zaraz pewnie ktoś przyleci bronić tej oferty, bo 14 zł kosztuje. To samo było chociażby z H 01 albo a2:
może to czy tamto nie działa, ale za to 5 zł taniej niż u konkurencji, więc może nawet wcale nie działać.

Kup zgniłe owoce po taniości a potem sprzedawaj taniej niż dobre w sklepie, a widłami od klientów się nie opędzisz. Przecież zepsuty kawałek można odkroić i jest dobre, a ile zaoszczędzić można na takim interesie ;)
 #1134253  autor: TomLee
 29 lip 2022, 20:42
U mnie na razie jest taka sytuacja, że karta sim przyszła dokładnie w dniu teoretycznego przeniesienia numeru. Na razie numer działa w H01 i ma 57 dni do zakończenia subskrypcji, więc nigdzie nie dzwonię. Zacznę po 15 września :). Najważniejsze, że numer działa u starego operatora.
 #1134414  autor: TomLee
 02 sie 2022, 11:48
Numer został przeniesiony skutecznie do sieci vectra. Poza tym, że przeniesienie nastąpiło 5 dni później niż wyznaczony termin, nie było żadnych problemów. Karta dziś w nocy przestała działać u starego operatora a po włożeniu karty z vectry, można było od razu dzwonić. Jedynie jak sprawdzałem stan GB to pokazuje 100 mb, a powinno być 10GB, ale to pewnie jakiś bag, który zniknie jak karta popracuje jakiś czas u operatora.
 #1134415  autor: Karlos20
 02 sie 2022, 11:51
TomLee: z tego co ustaliłem z wpisów na Pepperku, w pierwszym dniu działania oferty może wystąpić lejek 1 mbps, w kolejnym net będzie już działał na pełnej prędkości i pełnym pakiecie 10 GB.

Mnie martwi jedna rzecz - zerowa obsługa klienta... Zamówiłem 27go lipca nową aktywację tejże oferty (nowy numer). Przyszło potwierdzenie zamówienia i... nastała cisza...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1134416  autor: TomLee
 02 sie 2022, 12:00
Karlos20 pisze:
02 sie 2022, 11:51
TomLee: z tego co ustaliłem z wpisów na Pepperku, w pierwszym dniu działania oferty może wystąpić lejek 1 mbps, w kolejnym net będzie już działał na pełnej prędkości i pełnym pakiecie 10 GB.
Numer jest żony,nawet nie zauważy :). Przy przeniesieniu do vectry trzeba przyjąć pełne 3 tygodnie od momentu wypełnienia formularza do momentu uruchomienia karty sim i stąd pewnie sporo emocji. W formularzu przeniesienia bardzo brakuje jednej rzeczy - wyboru możliwego terminu przeniesienia. Chętni liczą na to, że w 10 dni to już spokojnie przeniosą numer a to trzeba uwzględnić 3 tygodnie. Ja nigdzie nie wydzwaniałem, po prostu czekałem na wyłączenie karty u starego operatora.
 #1134445  autor: TomLee
 03 sie 2022, 10:13
Karlos20 pisze:
02 sie 2022, 11:51
TomLee: z tego co ustaliłem z wpisów na Pepperku, w pierwszym dniu działania oferty może wystąpić lejek 1 mbps, w kolejnym net będzie już działał na pełnej prędkości i pełnym pakiecie 10 GB.
Wczoraj rzeczywiście internet pracował na lejku, nawet specjalnie wyłączyłem wifi w telefonie, żeby zobaczyć jak chodzi na obniżonej prędkości w domu. Pomimo lejka prędkość była jak najbardziej akceptowalna. Dziś już lejek został "zdjęty" i pod kodem *106# pokazuje się 10 GB.
 #1134649  autor: Ireq
 07 sie 2022, 17:50
Zastanawiam się czy wziąć ten abo za 14,99 zł dla żony. Jednak 10 GB może być troche za mało, żona czasami ogląda coś na Playerze TVN. I pytanie: czy korzystał ktoś z Playera na lejku 1 Mb? Działa to jakoś chociaż w 360p?
 #1134653  autor: Karlos20
 07 sie 2022, 19:40
koszalineo941268: 6 mbps to prędkość rekomendowana przy jakości 1080p i to jeszcze przy korzystaniu ze streamu kanału telewizyjnego. Apka sama dostosowuje jakość transmisji. Przy 1 mbps co najwyżej możemy złapać 360p (tutaj trzeba takie ustawienie wymusić), ale istnieje ryzyko zacinania. Skoro YT może iść nawet w 480p na takim lejku, to Playera też uciągnie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1135074  autor: Someone23
 21 sie 2022, 17:11
Witam. Czy ktos moze podpowiedziec jak wyglada proces podpisania z nimi umowy i przeniesienia numeru ? Wypelnilem wniosek online i cos jeszcze musze zrobic ??
P.S jesli we wniosku popelnilem blad (nie wiem jak, ale zaznaczylem brak zgody na efakture :/) to musze annulowac i skladac nowy ?? Jutro bede probowal jeszcze do nich dzwonic zeby o wszystko zapytac ale wole zawsze zapytac tutaj, bo tu czasem ludzie lepiej wiedza od ludzi na infolini :)

P.S2 zeby zalapac sie na ta promocje do 30.08 to data do ktorej trzeba wypelnic wniosek, przeniesc numer czy co ? Bo troche czuje presje czasu...
  • Strona 3 z 24
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24