3. W przypadku skorzystania z oferty z Okresem Zobowiązania Opłaty Abonamentowe po jego upływie nie zmieniają się.
czyli wychodzi że po przejściu na czas nieokreślony zostaje oferta.
Czy jest dostęp do roamingu Orange?
Ktoś w komentarzach na telepolis zasugerował że może tu nie być.
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Raczej jest, z tym że trzeba pamiętać o ograniczeniu prędkości w roamingu Orange (3 Mbps).
"Roaming krajowy: to korzystanie z usług wybranego operatora (np. Vectra) w zasięgu sieci innego operatora. Na wyświetlaczu telefonu zobaczysz nazwę innej sieci (np. Play), ale nadal korzystasz z usługi Vectra.
Lista partnerów roamingu krajowego nie jest elementem umowy i może się zmieniać.
Za korzystanie z naszych usług w sieci innego krajowego operatora (Play, Orange, T-Mobile, Plus) nie ma żadnych dodatkowych opłat."
https://www.vectra.pl/mvno
"Roaming krajowy: to korzystanie z usług wybranego operatora (np. Vectra) w zasięgu sieci innego operatora. Na wyświetlaczu telefonu zobaczysz nazwę innej sieci (np. Play), ale nadal korzystasz z usługi Vectra.
Lista partnerów roamingu krajowego nie jest elementem umowy i może się zmieniać.
Za korzystanie z naszych usług w sieci innego krajowego operatora (Play, Orange, T-Mobile, Plus) nie ma żadnych dodatkowych opłat."
https://www.vectra.pl/mvno
Korzysta już ktoś z oferty Vectry? Faktycznie jakość rozmów jest gorsza niż w Play? Nie blokują numerów za "nadmierne" używanie? Istnieje możliwość blokad usług premium?
Jest blokada lub limity na premium. Blokada na nr 8002 Włącz: blokada sms
Wyłącz: stop sms
Użytkownik może zablokować wysyłanie SMS-ów na Numery Specjalne. Blokada SMS jest włączana i wyłączana na życzenie Klienta. Usługa jest bezpłatna.
https://www.vectra.pl/mvno
Wyłącz: stop sms
Użytkownik może zablokować wysyłanie SMS-ów na Numery Specjalne. Blokada SMS jest włączana i wyłączana na życzenie Klienta. Usługa jest bezpłatna.
https://www.vectra.pl/mvno
O co chodzi z numerem tymczasowym? Planuję przenieść dwa numery, które są aktualnie na kartę.
Nie działa to tak że korzystam z obecnej karty SIM i obecnej oferty aż do czasu przeniesienia do Vectry, następnie przekładam kartę SIM w dniu przeniesienia i po sprawie? Abonament od kiedy jest liczony?
Nie działa to tak że korzystam z obecnej karty SIM i obecnej oferty aż do czasu przeniesienia do Vectry, następnie przekładam kartę SIM w dniu przeniesienia i po sprawie? Abonament od kiedy jest liczony?
Pigulasty: jeśli przenosisz numer do abonamentu, operator przydziela numer tymczasowy. Wygaśnie, gdy dokona się właściwy transfer numeru. Abonament zaczną naliczać od momentu przeniesienia numeru, a ewentualny ruch z karty z nr tymczasowym może zostać obciążony wraz z pierwszym abonamentem do zapłaty (więc kartę polecam włożyć do telefonu, gdy numer się przeniesie).
Jeśli to numer na kartę, to transfer odbędzie się dość szybko - standardem w sieciach MVNO lub MNO poza lokalem operatora to termin do tygodnia czasu (przy abonamentach to przynajmniej miesiąc czasu) od momentu złożenia wniosku o zmianę operatora.
Jeśli to numer na kartę, to transfer odbędzie się dość szybko - standardem w sieciach MVNO lub MNO poza lokalem operatora to termin do tygodnia czasu (przy abonamentach to przynajmniej miesiąc czasu) od momentu złożenia wniosku o zmianę operatora.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Dobrze, ale chciałbym najpierw zobaczyć cennik i wzór umowy. Tak? Nie. Bo cennika nie ma. Na moje pytanie ile za rozmowę do Niemiec pieprzyli coś o roamingu, a jak doprecyzowałem, to powiedzieli, że nie wiedzą. Bo nie ma cennika. Dziękuję, postoję.
Czyli jakoś(ć) proporcjonalna do ceny.
Podobno internet jest limitowany w zakresie maksymalnej prędkości łącza 50/10 Mbps. Taka informacja jest rzekomo w umowie, nigdzie na stronie jej nie ma.
mkkot: cennik jest na stronie internetowej Vectry. Podpowiem. Cena standardowa oferty BEZLIMIT 10GB to 35 zł/mies. Dzięki ofercie promocyjnej cena spada do 14,99, czyli 19,99 mniej przez 21 miesięcy + 3x 34 zł rabatu. Aktywacja to 150 zł, w ramach promocji to 0 zł. Więc łatwo licząc ulga udzielona Abonentowi to łącznie ok 671 zł z groszami na cały okres umowy terminowej.
Oferta zawiera lejek 1 mbps po przekroczeniu 10GB oraz posiada limit GB w UE.
Minuta połączenia międzynarodowego do Niemiec to 1 zł (taktowanie co 30 sekund).
Cennik usług komórkowych >> https://n-15-13.dcs.redcdn.pl/file/o2/V ... v-2-10.pdf
koszalineo941268: prędkości na papierze, a praktyka pokaże, że net może być szybszy, bo posiłkują się Playem.
Oferta zawiera lejek 1 mbps po przekroczeniu 10GB oraz posiada limit GB w UE.
Minuta połączenia międzynarodowego do Niemiec to 1 zł (taktowanie co 30 sekund).
Cennik usług komórkowych >> https://n-15-13.dcs.redcdn.pl/file/o2/V ... v-2-10.pdf
koszalineo941268: prędkości na papierze, a praktyka pokaże, że net może być szybszy, bo posiłkują się Playem.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Istotnie masz rację, jest. Albo go wrzucili niedawno, albo nie zauważyłem. Tak czy inaczej rozmawiałem chyba z 10 osobami i nikt nie mógł mi powiedzieć ile kosztuje minuta za granicę. Co więcej, jedna pani twierdziła, że na infolinii nie mają cennika. A także, że nie mogą mi wygenerować wzoru umowy. Inna pani mówiła, że cennik jest na stronie. Jak poprosiłem o pokazanie palcem to milczała przez 5 minut, a potem się rozłączyła.
Jest taka informacja w pkt. 4.1 "Regulaminu szczegółowego świadczenia usług mobilnych przez Vectra S.A.", że Szacunkowa Prędkość Maksymalna – jest mierzona dla bezpośredniego połączenia Telefonu ze stacją nadawczo-odbiorczą i wynosi 50 Mb/s dla prędkości pobierania danych i 10 Mb/s dla prędkości wysyłania danych.koszalineo941268 pisze: ↑28 sty 2022, 19:18Podobno internet jest limitowany w zakresie maksymalnej prędkości łącza 50/10 Mbps. Taka informacja jest rzekomo w umowie, nigdzie na stronie jej nie ma.
Oferta "zdrożała" do 19,99. Warunki te same (aktywacja 0 zł, 3 miesiące po 1 zł, lejek 1 mbps po wyczerpaniu 10GB neta - można dokupić paczkę dodatkowych GB + Pakiet GB w UE). Nadal jest nieźle.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Jako że zdecydowałem się przenieść swoje 3 numery z wrodzinie do Vectry pozwolicie że opiszę po kolei swoje doświadczenia.
Cały proces przenoszenia numeru i podpisania umowy wykonywałem w jednym z Biur Obsługi Klienta.
Wizyta 1: wypełnienie i podpisanie wniosków o przeniesienie numerów, po kilkudziesięciu minutach od wysłania wniosków zgoda dotychczasowego operatora na przeniesienie numerów
Wizyta 2 następnego dnia: podpisanie umów oraz odbiór kart SIM, termin przeniesienia numerów to w tym wypadku tydzień czasu. Skorzystałem z promocji za 14,99 zł/mc. Ilość numerów, które można przenieść w ramach 1 abonenta jest nieograniczona.
W dniu przeniesienia numerów: odpięcie ich z dotychczasowej sieci chwilę po północy, aktywacja przez nowego operatora po 12 godzinach. Następnie przez 2 kolejne dni pozostawałem w korespondencji mailowej z Panią z Biura Obsługi Klienta w którym podpisywałem umowy gdyż nie zostały aktywowane abonamenty BEZLIMIT 10 GB, tłumaczyła to "błędem systemowym". Przez 48 godzin nie mogłem korzystać z internetu mobilnego, wykonywać połączeń, wysyłać SMSów, MMSów, jedynie odbierać je. Dotyczyło to wszystkich 3 numerów.
W dniu dzisiejszym wygląda na to, że wszystko działa prawidłowo, natomiast są istotne rozbieżności np. w ustawionym miesięcznym limicie wydatków - kod USSD - 100 zł/mc, w Strefie Klienta widnieje 10 zł/mc - tak jak pierwotnie sobie życzyłem. Kod USSD na ilość pozostałych minut w abonamencie - 0? (SMS i internet mobilny pokazuje prawidłowo, połączenia wychodzące mogę normalnie wykonywać - nie pomniejsza mi to miesięcznego limity wydatków więc mniemam że również są one nieograniczone)
Pomiar prędkości internetu mobilnego na smartfonie: DL 58 MBps. UL 14 MBps.
Cenniki, w tym na usługi międzynarodowe są dostępne na stronie internetowej.
Jedna z kart SIM wylądowała w routerze - internet działa bez zastrzeżeń.
Połączenia oczekujące nie są domyślnie włączone, można je bezpłatnie aktywować kodem USSD, po darmowej aktywacji działają bez zastrzeżeń.
Poczta głosowa domyślnie jest wyłączona.
Jakość połączeń głosowych oceniam na bardzo dobrą.
Po istotnych przebojach, braku funkcjonalności telefonów przez 2 dni oraz przy obecnej cenie bez promocji (19,99 zł na 24 miesiące) na pewno drugi raz bym nie skorzystał z tej oferty.
Mimo wszystko na pochwałę zasługuje Pani z BOK która bardzo sprawnie odpisywała na moje maile, dzwoniła do mnie i zgłaszała po kolei przez swój kanał wszystkie te nieprawidłowości, wysoka kultura osobista. Aż jestem ciekaw co będzie dalej i jakie rachunki dostanę...
Cały proces przenoszenia numeru i podpisania umowy wykonywałem w jednym z Biur Obsługi Klienta.
Wizyta 1: wypełnienie i podpisanie wniosków o przeniesienie numerów, po kilkudziesięciu minutach od wysłania wniosków zgoda dotychczasowego operatora na przeniesienie numerów
Wizyta 2 następnego dnia: podpisanie umów oraz odbiór kart SIM, termin przeniesienia numerów to w tym wypadku tydzień czasu. Skorzystałem z promocji za 14,99 zł/mc. Ilość numerów, które można przenieść w ramach 1 abonenta jest nieograniczona.
W dniu przeniesienia numerów: odpięcie ich z dotychczasowej sieci chwilę po północy, aktywacja przez nowego operatora po 12 godzinach. Następnie przez 2 kolejne dni pozostawałem w korespondencji mailowej z Panią z Biura Obsługi Klienta w którym podpisywałem umowy gdyż nie zostały aktywowane abonamenty BEZLIMIT 10 GB, tłumaczyła to "błędem systemowym". Przez 48 godzin nie mogłem korzystać z internetu mobilnego, wykonywać połączeń, wysyłać SMSów, MMSów, jedynie odbierać je. Dotyczyło to wszystkich 3 numerów.
W dniu dzisiejszym wygląda na to, że wszystko działa prawidłowo, natomiast są istotne rozbieżności np. w ustawionym miesięcznym limicie wydatków - kod USSD - 100 zł/mc, w Strefie Klienta widnieje 10 zł/mc - tak jak pierwotnie sobie życzyłem. Kod USSD na ilość pozostałych minut w abonamencie - 0? (SMS i internet mobilny pokazuje prawidłowo, połączenia wychodzące mogę normalnie wykonywać - nie pomniejsza mi to miesięcznego limity wydatków więc mniemam że również są one nieograniczone)
Pomiar prędkości internetu mobilnego na smartfonie: DL 58 MBps. UL 14 MBps.
Cenniki, w tym na usługi międzynarodowe są dostępne na stronie internetowej.
Jedna z kart SIM wylądowała w routerze - internet działa bez zastrzeżeń.
Połączenia oczekujące nie są domyślnie włączone, można je bezpłatnie aktywować kodem USSD, po darmowej aktywacji działają bez zastrzeżeń.
Poczta głosowa domyślnie jest wyłączona.
Jakość połączeń głosowych oceniam na bardzo dobrą.
Po istotnych przebojach, braku funkcjonalności telefonów przez 2 dni oraz przy obecnej cenie bez promocji (19,99 zł na 24 miesiące) na pewno drugi raz bym nie skorzystał z tej oferty.
Mimo wszystko na pochwałę zasługuje Pani z BOK która bardzo sprawnie odpisywała na moje maile, dzwoniła do mnie i zgłaszała po kolei przez swój kanał wszystkie te nieprawidłowości, wysoka kultura osobista. Aż jestem ciekaw co będzie dalej i jakie rachunki dostanę...
Czy dzwoniąc z play do vectry rozmawiam jak w sieci to znaczy za darmo?
muszyna2: a jak myślisz?
Vectra to operator wirtualny Playa, więc dzwonisz jak do Playa. Przy aktywnym Stanie Darmowym dzwonisz za darmo.
Zapamiętaj sobie: Stan Darmowy to nielimitowane minuty i SMSy do wszystkich userów w Play i podpiętych do tej sieci operatorach (np. Virgin, Mobile Vikings, UPC, Vectra, izzi, Inea, Canal+ itd.)
Vectra to operator wirtualny Playa, więc dzwonisz jak do Playa. Przy aktywnym Stanie Darmowym dzwonisz za darmo.
Zapamiętaj sobie: Stan Darmowy to nielimitowane minuty i SMSy do wszystkich userów w Play i podpiętych do tej sieci operatorach (np. Virgin, Mobile Vikings, UPC, Vectra, izzi, Inea, Canal+ itd.)
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Dziękuję. Pytam bo kiedyś chyba do virgin naliczało opłatę tak mi się wydaje. Żona ma numer w vectrze więc uciekam z faktu do play.
Pojawiła się znowu promocja na abo za 14,99 zł plus 3 miesiące za 1 zł. W tych pieniądzach myślę oferta warta rozważenia.
Promocja trwa do 24.04.2022. Przynajmniej w ofercie komórkowej Vectra nie ściemnia i daje gwarancję stałej ceny od 4 do 24 miesiąca umowy. No i aktywacja za 0 zł. Po 10 GB lejek 1 mega i można dokupić awaryjny szybszy transfer. Brawo
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam