DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 1 z 24
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24
 #1127207  autor: sql
 23 sty 2022, 11:39
3. W przypadku skorzystania z oferty z Okresem Zobowiązania Opłaty Abonamentowe po jego upływie nie zmieniają się.
czyli wychodzi że po przejściu na czas nieokreślony zostaje oferta.

Czy jest dostęp do roamingu Orange?
Ktoś w komentarzach na telepolis zasugerował że może tu nie być.
 #1127208  autor: koszalineo941268
 23 sty 2022, 11:56
Raczej jest, z tym że trzeba pamiętać o ograniczeniu prędkości w roamingu Orange (3 Mbps).

"Roaming krajowy: to korzystanie z usług wybranego operatora (np. Vectra) w zasięgu sieci innego operatora. Na wyświetlaczu telefonu zobaczysz nazwę innej sieci (np. Play), ale nadal korzystasz z usługi Vectra.
Lista partnerów roamingu krajowego nie jest elementem umowy i może się zmieniać.
Za korzystanie z naszych usług w sieci innego krajowego operatora (Play, Orange, T-Mobile, Plus) nie ma żadnych dodatkowych opłat
."
https://www.vectra.pl/mvno
 #1127262  autor: Ricki1980
 24 sty 2022, 18:55
Korzysta już ktoś z oferty Vectry? Faktycznie jakość rozmów jest gorsza niż w Play? Nie blokują numerów za "nadmierne" używanie? Istnieje możliwość blokad usług premium?
 #1127269  autor: Pigulasty
 24 sty 2022, 20:38
O co chodzi z numerem tymczasowym? Planuję przenieść dwa numery, które są aktualnie na kartę.
Nie działa to tak że korzystam z obecnej karty SIM i obecnej oferty aż do czasu przeniesienia do Vectry, następnie przekładam kartę SIM w dniu przeniesienia i po sprawie? Abonament od kiedy jest liczony?
 #1127294  autor: Karlos20
 25 sty 2022, 13:20
Pigulasty: jeśli przenosisz numer do abonamentu, operator przydziela numer tymczasowy. Wygaśnie, gdy dokona się właściwy transfer numeru. Abonament zaczną naliczać od momentu przeniesienia numeru, a ewentualny ruch z karty z nr tymczasowym może zostać obciążony wraz z pierwszym abonamentem do zapłaty (więc kartę polecam włożyć do telefonu, gdy numer się przeniesie).
Jeśli to numer na kartę, to transfer odbędzie się dość szybko - standardem w sieciach MVNO lub MNO poza lokalem operatora to termin do tygodnia czasu (przy abonamentach to przynajmniej miesiąc czasu) od momentu złożenia wniosku o zmianę operatora.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127481  autor: mkkot
 28 sty 2022, 18:45
Karlos20 pisze:
22 sty 2022, 00:31
mkkot: przecież ofertę możesz zamówić online na stronie Vectry. Bez zabawy w infolinie.
Dobrze, ale chciałbym najpierw zobaczyć cennik i wzór umowy. Tak? Nie. Bo cennika nie ma. Na moje pytanie ile za rozmowę do Niemiec pieprzyli coś o roamingu, a jak doprecyzowałem, to powiedzieli, że nie wiedzą. Bo nie ma cennika. Dziękuję, postoję.
 #1127486  autor: Karlos20
 28 sty 2022, 19:54
mkkot: cennik jest na stronie internetowej Vectry. Podpowiem. Cena standardowa oferty BEZLIMIT 10GB to 35 zł/mies. Dzięki ofercie promocyjnej cena spada do 14,99, czyli 19,99 mniej przez 21 miesięcy + 3x 34 zł rabatu. Aktywacja to 150 zł, w ramach promocji to 0 zł. Więc łatwo licząc ulga udzielona Abonentowi to łącznie ok 671 zł z groszami na cały okres umowy terminowej.
Oferta zawiera lejek 1 mbps po przekroczeniu 10GB oraz posiada limit GB w UE.
Minuta połączenia międzynarodowego do Niemiec to 1 zł (taktowanie co 30 sekund).
Cennik usług komórkowych >> https://n-15-13.dcs.redcdn.pl/file/o2/V ... v-2-10.pdf

koszalineo941268: prędkości na papierze, a praktyka pokaże, że net może być szybszy, bo posiłkują się Playem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127726  autor: mkkot
 04 lut 2022, 00:00
Istotnie masz rację, jest. Albo go wrzucili niedawno, albo nie zauważyłem. Tak czy inaczej rozmawiałem chyba z 10 osobami i nikt nie mógł mi powiedzieć ile kosztuje minuta za granicę. Co więcej, jedna pani twierdziła, że na infolinii nie mają cennika. A także, że nie mogą mi wygenerować wzoru umowy. Inna pani mówiła, że cennik jest na stronie. Jak poprosiłem o pokazanie palcem to milczała przez 5 minut, a potem się rozłączyła.
 #1127729  autor: m_a_c
 04 lut 2022, 08:12
koszalineo941268 pisze:
28 sty 2022, 19:18
Podobno internet jest limitowany w zakresie maksymalnej prędkości łącza 50/10 Mbps. Taka informacja jest rzekomo w umowie, nigdzie na stronie jej nie ma.
Jest taka informacja w pkt. 4.1 "Regulaminu szczegółowego świadczenia usług mobilnych przez Vectra S.A.", że Szacunkowa Prędkość Maksymalna – jest mierzona dla bezpośredniego połączenia Telefonu ze stacją nadawczo-odbiorczą i wynosi 50 Mb/s dla prędkości pobierania danych i 10 Mb/s dla prędkości wysyłania danych.
 #1127737  autor: Karlos20
 04 lut 2022, 14:34
Oferta "zdrożała" do 19,99. Warunki te same (aktywacja 0 zł, 3 miesiące po 1 zł, lejek 1 mbps po wyczerpaniu 10GB neta - można dokupić paczkę dodatkowych GB + Pakiet GB w UE). Nadal jest nieźle.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127770  autor: Pigulasty
 05 lut 2022, 10:04
Jako że zdecydowałem się przenieść swoje 3 numery z wrodzinie do Vectry pozwolicie że opiszę po kolei swoje doświadczenia.
Cały proces przenoszenia numeru i podpisania umowy wykonywałem w jednym z Biur Obsługi Klienta.
Wizyta 1: wypełnienie i podpisanie wniosków o przeniesienie numerów, po kilkudziesięciu minutach od wysłania wniosków zgoda dotychczasowego operatora na przeniesienie numerów
Wizyta 2 następnego dnia: podpisanie umów oraz odbiór kart SIM, termin przeniesienia numerów to w tym wypadku tydzień czasu. Skorzystałem z promocji za 14,99 zł/mc. Ilość numerów, które można przenieść w ramach 1 abonenta jest nieograniczona.

W dniu przeniesienia numerów: odpięcie ich z dotychczasowej sieci chwilę po północy, aktywacja przez nowego operatora po 12 godzinach. Następnie przez 2 kolejne dni pozostawałem w korespondencji mailowej z Panią z Biura Obsługi Klienta w którym podpisywałem umowy gdyż nie zostały aktywowane abonamenty BEZLIMIT 10 GB, tłumaczyła to "błędem systemowym". Przez 48 godzin nie mogłem korzystać z internetu mobilnego, wykonywać połączeń, wysyłać SMSów, MMSów, jedynie odbierać je. Dotyczyło to wszystkich 3 numerów.

W dniu dzisiejszym wygląda na to, że wszystko działa prawidłowo, natomiast są istotne rozbieżności np. w ustawionym miesięcznym limicie wydatków - kod USSD - 100 zł/mc, w Strefie Klienta widnieje 10 zł/mc - tak jak pierwotnie sobie życzyłem. Kod USSD na ilość pozostałych minut w abonamencie - 0? (SMS i internet mobilny pokazuje prawidłowo, połączenia wychodzące mogę normalnie wykonywać - nie pomniejsza mi to miesięcznego limity wydatków więc mniemam że również są one nieograniczone)

Pomiar prędkości internetu mobilnego na smartfonie: DL 58 MBps. UL 14 MBps.
Cenniki, w tym na usługi międzynarodowe są dostępne na stronie internetowej.
Jedna z kart SIM wylądowała w routerze - internet działa bez zastrzeżeń.
Połączenia oczekujące nie są domyślnie włączone, można je bezpłatnie aktywować kodem USSD, po darmowej aktywacji działają bez zastrzeżeń.
Poczta głosowa domyślnie jest wyłączona.
Jakość połączeń głosowych oceniam na bardzo dobrą.

Po istotnych przebojach, braku funkcjonalności telefonów przez 2 dni oraz przy obecnej cenie bez promocji (19,99 zł na 24 miesiące) na pewno drugi raz bym nie skorzystał z tej oferty.
Mimo wszystko na pochwałę zasługuje Pani z BOK która bardzo sprawnie odpisywała na moje maile, dzwoniła do mnie i zgłaszała po kolei przez swój kanał wszystkie te nieprawidłowości, wysoka kultura osobista. Aż jestem ciekaw co będzie dalej i jakie rachunki dostanę... :roll:
 #1128885  autor: muszyna2
 04 mar 2022, 07:07
Czy dzwoniąc z play do vectry rozmawiam jak w sieci to znaczy za darmo?
 #1128886  autor: Karlos20
 04 mar 2022, 07:12
muszyna2: a jak myślisz?
Vectra to operator wirtualny Playa, więc dzwonisz jak do Playa. Przy aktywnym Stanie Darmowym dzwonisz za darmo.
Zapamiętaj sobie: Stan Darmowy to nielimitowane minuty i SMSy do wszystkich userów w Play i podpiętych do tej sieci operatorach (np. Virgin, Mobile Vikings, UPC, Vectra, izzi, Inea, Canal+ itd.)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128914  autor: muszyna2
 04 mar 2022, 15:43
Dziękuję. Pytam bo kiedyś chyba do virgin naliczało opłatę tak mi się wydaje. Żona ma numer w vectrze więc uciekam z faktu do play.
 #1130387  autor: muszyna2
 15 kwie 2022, 11:09
Pojawiła się znowu promocja na abo za 14,99 zł plus 3 miesiące za 1 zł. W tych pieniądzach myślę oferta warta rozważenia.
 #1130391  autor: Karlos20
 15 kwie 2022, 12:09
Promocja trwa do 24.04.2022. Przynajmniej w ofercie komórkowej Vectra nie ściemnia i daje gwarancję stałej ceny od 4 do 24 miesiąca umowy. No i aktywacja za 0 zł. Po 10 GB lejek 1 mega i można dokupić awaryjny szybszy transfer. Brawo :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 1 z 24
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24