DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 24
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 24
 #1139445  autor: Someone23
 06 gru 2022, 21:13
Karlos20 pisze:
30 lis 2022, 11:10
sql: ja miałem kartę wraz z umową. Jeśli tak nie jest, natychmiast telefonicznie skontaktuj się z BOK, bądź udaj się do lokalnego punktu obsługi Vectry.
Z tego co pamietam, pierwsza przesylka jest z wnioskiem o przeniesienie numeru i nie ma tam karty sim. Jesli ci zaakceptuja to wtedy wysla kuriera drugi raz wraz z karta.
 #1139450  autor: Karlos20
 06 gru 2022, 21:30
To pewnie dlatego, że brałem nowy numer. Gdyby były jakieś kłopoty, w punkcie Vectry też to można ogarnąć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139538  autor: muszyna2
 08 gru 2022, 16:53
Prze jaja robią. Złożyłem wniosek o przeniesienie numeru już nawet nie pamiętam październik czy listopad. I oczywiście cisza. Dziś dostaje info że kurier będzie z umową. I teraz się zastanawiam czy olać ich i jak wyglada sprawa kiedy podpisałem wniosek o przeniesienie numeru. Ale chyba jak nie podpiszę to numer zostanie w starej sieci. Tylko z drugiej strony ta oferta jest dla mnie wystarczająca. Ale firma i ich obsługa klijeta to dno.
 #1139579  autor: TomLee
 09 gru 2022, 17:05
Przeniesienie najlepiej robić w punkcie stacjonarnym Vectry, ale to następnym razem :). Ja ostatnio przenosiłem w punkcie Vectry w piątek i już w poniedziałek mogłem odebrać kartę sim z umową, także kosmos na plus. Pierwszy numer przenoszony formularzem internetowo czekał 3 tygodnie do aktywacji karty sim. Obecnie są 3 karty sim w rodzinie w tej sieci i nie ma na co narzekać. Powodzenia!
 #1139628  autor: kelcior
 11 gru 2022, 01:47
Jak u was wyglądają prędkości po LTE w Vectrze? Ok 10/10 Mb/s to norma bo tak to u mnie mniej więcej wygląda.
Udało mi się skorzystać z tej promki 10GB NoLimit za 14,99 i 3msc za 1zł do tego 120zł cashback z letyshops, muszę powiedzieć że póki co jestem zadowolony tylko prędkości mogły by być trochę wyższe może to zależy od roamingu krajowego i z jakiego nadajnika akurat korzystamy?
 #1139676  autor: muchakk
 11 gru 2022, 17:55
U mnie internet działa dokładnie tak jak w Play.

UWAGA CIEKAWOSTKA!!
Przelogujcie swoje telefony (np. tryb samolotowy). Od dzisiaj na kartach Vectry dostępne jest 5G (mam ofertę za 14,99)
 #1139679  autor: Karlos20
 11 gru 2022, 19:59
Potwierdzam, karta Vectry zgłasza się do sieci 5G. Miły "dodatek" od Play.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139684  autor: muchakk
 11 gru 2022, 20:31
Bardziej bym się skłaniał ku temu, że to miły dodatek ale od Vectry. Pewnie zmienili warunki współpracy tak żeby klienci mieli wjazd do 5G
 #1139687  autor: Karlos20
 11 gru 2022, 21:14
muchakk: wątpię. Play włączył też ostatnio 5G dla Mobile Vikings w taryfie Subskrypcja. Więc jest to ich akcja, aby lepiej spieniężyć dostęp do ich sieci dla swoich MVNO.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139690  autor: muchakk
 11 gru 2022, 22:02
Sam widzisz włączył 5G, ale to na końcu operator wirtualny decyduję. Mobile Vikings odpalił to tylko w droższych pakietach które niby są subskrypcyjne (jakby się to czymś różniło od obecnego rozwiązania)
 #1139692  autor: Karlos20
 11 gru 2022, 22:19
muchakk: czy ja wiem, czy droższy? Subskrypcja 60 GB za 35 zł vs Ekstra Match za tyle samo z 50 GB i brakiem 5G oraz roamingu w UE (płatnym). Tymczasem Vectra za 40 zł bez 1 grosza (pierwsze 3m za 1 zł) też ma no-limit + 60 GB (potem lejek 1 mbps) + roaming w UE i teraz 5G. Oferty bardzo zbliżone, choć Vectrze bliżej do tradycyjnego abonamentu w czystym Play, a Vikingowie to prepaid.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139696  autor: muchakk
 11 gru 2022, 23:44
Tak, ale Vectra odpaliła to w wszystkich ofertach, a MV tylko w nowych droższych od dotychczasowych - to miałem na myśli :)
 #1139699  autor: Karlos20
 12 gru 2022, 07:52
muchakk: to tym lepiej dla klientów. Ale lejek 1 mbps / 0,34 mbps na 5G wygląda absurdalnie/śmiesznie/żałośnie/lepiej, niż w niejednym prepaidzie czy abo* :D
*) niepotrzebne skreślić :mrgreen:

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139757  autor: Karlos20
 13 gru 2022, 20:13
kelcior: to prawda, lecz nie każdemu będzie to pasować.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139776  autor: sql
 14 gru 2022, 08:24
W Vectra Mobile jeśli chcemy zarządzać kontem to korzystamy z ich ebok.vectra.pl czy może Play24 ?
Nie loguję się na ten moment we wspomnianych serwisach.
 #1139779  autor: TomLee
 14 gru 2022, 10:41
sql pisze:
14 gru 2022, 08:24
W Vectra Mobile jeśli chcemy zarządzać kontem to korzystamy z ich ebok.vectra.pl czy może Play24 ?
Nie loguję się na ten moment we wspomnianych serwisach.
Nie mają aplikacji do zarządzania podobnej do play24. Z rachunkiem dostajesz informację ile w poprzednim miesiącu zużyłeś minut,sms, mb. Stan zużytych mb sprawdzasz kodem *106#.
 #1139793  autor: TomLee
 14 gru 2022, 14:22
Karlos20 pisze:
12 gru 2022, 07:52
muchakk: to tym lepiej dla klientów. Ale lejek 1 mbps / 0,34 mbps na 5G wygląda absurdalnie/śmiesznie/żałośnie/lepiej, niż w niejednym prepaidzie czy abo* :D
*) niepotrzebne skreślić :mrgreen:
Karlos20: zazwyczaj w swoich postach negatywnie wypowiadasz się o ofertach gdzie po zużyciu GB nie ma lejka. Lejek 1/0,34 mbps jest już oferowany bardzo rzadko przez opów, praktycznie w ogóle go obecnie nie dają. A już w ofercie za 15 zł to już ewenement na mocny plus. Zawsze można dokupić pakiet GB jak ktoś nie chce lecieć na tym lejku.
 #1139797  autor: muchakk
 14 gru 2022, 16:07
Przecież jest aplikacja strefa klienta vectra. Można sprawdzić stan mb, billing, aktyować dodatkowe pakiety etc.
 #1139798  autor: Karlos20
 14 gru 2022, 16:08
TomLee: sarkazmu nie zrozumiałeś. W tej ofercie lejek jest ogromnym atutem oferty, tym bardziej, że jest on w umowie gwarantowany. To co mi przeszkadzało kiedyś w Play abo przydałoby się we Flexie, awaryjnie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 7 z 24
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 24
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 24