DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 24
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 24
 #1145546  autor: Durek
 13 mar 2023, 21:17
Mam pytanie o pakiet danych w roamingu. W Orange Flex sprawa jest banalna. Otrzymuje się pakiet netu krajowego (np. 15 dla starej taryfy Flex) i pakiet netu w UE (ponad 4 GB). Te pakietu są niezależne od siebie. Inaczej ponoć ma się sprawa w Vectrze. Mam 10 GB netu krajowego i w ramach tego pakietu jest wymiennie na 6,19 GB w roamingu. Każdy wykorzystany GB w kraju powoduje zmniejszenie pakietu w UE. Przykład: jeżeli wykorzystam w miesiącu 5 GB w kraju to automatycznie pakiet w UE spada do 3 GB. Jeżeli zostanie mi np. 1 GB w kraju i wyjadę do kraju UE to ... praktycznie nie mam danych w roamingu i ... lipa. Przerabiał już to ktoś ?
 #1145625  autor: Karlos20
 14 mar 2023, 19:24
Durek: limit GB w UE jest częścią GB w Polsce wyliczoną z kwoty cennikowej taryfy. Zasada jest prosta - zjadasz net krajowy to zmniejszy się poziom GB w UE. Możesz wykupić dodatkowy limit GB w PL, który również jego część wykorzystasz w UE i będzie ważny do końca miesiąca kalendarzowego.

---
Od wczoraj, 13 marca 2023 do 13 kwietnia 2023 Vectra oferuje promocyjne ceny na dwie taryfy abonamentowe dla nowych klientów:
> BEZLIMIT 10 GB - 9,99 /mc (poprzednio 19,99 - cennikowo 35)
> BEZLIMIT 60 GB - 29,99 /mc (poprzednio 39,99 - cennikowo 55).
Umowa na czas nieokreślony. Aktywacja 1 zł. Ogromne ryzyko zmiany ceny w trakcie umowy.
Oferta > https://www.vectra.pl/oferta/6806/?utm_ ... sactionid=
Regulamin > https://n-8-2.dcs.redcdn.pl/file/o2/Vec ... -0.pdf?211
Cennik > https://n-28-4.dcs.redcdn.pl/file/o2/Ve ... v-2-14.pdf

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145649  autor: Pijo
 15 mar 2023, 11:10
Czy da się przenieść bezpośrednio numer z Play do Vectry? Czy trzeba przenosić do innej sieci, a dopiero po tym do Vectry?
 #1145651  autor: Karlos20
 15 mar 2023, 11:23
Pijo: oczywiście, że można. Pomimo, że technologicznie nadal zostaniesz w Play, Twój dostawca się zmieni z P4 na Vectrę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145653  autor: muszyna2
 15 mar 2023, 11:25
Pijo pisze:
15 mar 2023, 11:10
Czy da się przenieść bezpośrednio numer z Play do Vectry? Czy trzeba przenosić do innej sieci, a dopiero po tym do Vectry?
Da się mam tak przeniesione dwa numery.
 #1145657  autor: Pijo
 15 mar 2023, 11:43
Karlos20 pisze:
15 mar 2023, 11:23
Pijo: oczywiście, że można. Pomimo, że technologicznie nadal zostaniesz w Play, Twój dostawca się zmieni z P4 na Vectrę.
Dzięki!
Chyba przerzucę Mamę z Perpetum Mobile (Play Fresh z usługą Zbieraj Minuty+ OdNowa do neta) do tej Vectry. Dojdzie Volte, Vowifi i nie będzie trzeba pilnować.
 #1145658  autor: Karlos20
 15 mar 2023, 11:50
Pijo: pamiętaj o samodzielnej aktywacji IMSa na karcie na wspieranym telefonie (sms o treści START na 282). W przypadku problemów, BOK służy pomocą.
Dodatkowo oferta daje już na starcie dostęp do 5G Playa w ramach abonamentu (sam się włączy na wspieranym telefonie), no i gwarantowany lejek 1 mbps po wyczerpaniu 10 GB.
Bez pilnowania ilości minut itp. bo są bez limitu. Okres rozliczeniowy również jest w porządku - masz od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, a płatność za faktury jest do końca miesiąca (płatność online to +1,50zł prowizji dla Blue Media).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145667  autor: Pijo
 15 mar 2023, 13:57
Jak pójdę do punktu Vectry podpisać umowę i MNP to czy od razu dostanę kartę sim? Czy zostanie do mnie wysłana później?
 #1145677  autor: TomLee
 15 mar 2023, 14:26
Po 2-3 dniach przyjdziesz po kartę sim. Jak możesz, to przeniesienie załatw w punkcie stacjonarnym, wtedy szybko nastąpi przeniesienie numeru.
 #1145679  autor: TomLee
 15 mar 2023, 14:44
Karlos20 pisze:
14 mar 2023, 19:24
Zasada jest prosta - zjadasz net krajowy to zmniejszy się poziom GB w UE. Możesz wykupić dodatkowy limit GB w PL, który również jego część wykorzystasz w UE i będzie ważny do końca miesiąca kalendarzowego.
Zakładając, że jest pakiet 10 GB w pełnej prędkości w tym 6 GB roamingu, to jeżeli przykładowo zużyłem w kraju 6 GB, to nadal jest do dyspozycji 4GB w UE? Czy może jeszcze 2GB roamingu poprzez lejek?
 #1145684  autor: Remington
 15 mar 2023, 15:03
Kolejność powinna być następująca:
1. w kraju powinny schodzić w pierwszej kolejności dane z części tylko krajowej, a dopiero gdy się ona wyczerpie z unijnej
2. w roamingu w pierwszej kolejności z części unijnej, a gdy ona się wyczerpie naliczać dopłatę

W obu przypadkach korzystanie z pakietu powinno obniżać sumaryczne saldo pakietu GB. Tak powinno być, a jak jest - tego nie wiem.
 #1145685  autor: Karlos20
 15 mar 2023, 15:05
TomLee: paradoksalnie tak powinno być. Ale systemy Playa inaczej to liczą, bo zauważałem, że nawet po wyczerpaniu krajowego pakietu, GB w UE były dostępne. W Vectrze sytuacja i tak jest jasna, bo limit GB w UE odnawia się 1-go dnia miesiąca (nowy okres rozliczeniowy).
W Orange GB w UE schodzą dopiero gdy ilość GB w kraju zrówna się z limitem w UE. W T-Mobile również. W Plusie, limit jest osobną paczką danych w UE i PL.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1146636  autor: bogna22
 30 mar 2023, 17:18
Pytanie za 2 piwa :) Jakie jest koszt SIM karty w Vectra? 50-100-150zł? Tak je chronią, a powoduje to problemy, wystarczy zapis, iż umowa pójdzie na numerze tymczasowym jeśli MNP nie wyjdzie, ewentualnie ponowna próba... Coś jak ma NJU.
Ich systemy są 48h do tyłu... a MNP to porażka.
15 zamówienie... stos PDF na mail.. i cisza...
21 nagle kurier... zero info, SMS, cokolwiek i cisza...
26 dostajesz umowę PDF na maila, pojawia się numer Klienta, więc aplikacja mobilna zadziała, SMS iż MNP będzie ale na co? cisza...
Kilka dni i dopominasz się samemu o kartę SIM... Wysłana, nie wysłana, nie ma umowy, a numeru przesyłki itd... Kopia chata z aplikacji przychodzi na maila, więc w końcu jest, magiczny numer przesyłki :D Karta SIM przyjdzie dzień lub w dniu przeniesienia, a wszelkie statusy w systemie są opóźnione o 48h.
Karta po MNP działa jak w PLAY, potrzebuje czasu do północy aby wszystko zadziałało, obecnie śmiga jak zwykła PLAY. Kodami USSD ze strony PLAY ogarniesz konfiguracje usług.

Oni mają mega problem z obsługą BOK. Jeśli konsultant odpisuje zwykłe tak/nie - to coś załatwisz, jak wali byle pisać, to nawet nie spojrzał do systemu o co Ci chodzi :)

Niech dodają kartę SIM w 1 wizycie kuriera, zdobędą więcej Klientów. Ogarnęli już wyznaczanie terminu MNP, wpisują 2 tyg przy wyborze opcji jak najszybciej/1 dzień.
U mnie regulamin swoje, warunki promocji swoje, mam wpisane w tym drugim iż kwota za abonament przed i po umowie jest taka sama.
Oferta Bez limitu 10GB, jak dobrze poszukacie jest dostępna w ofertach łączonych od 4,99zł :mrgreen:
 #1146883  autor: Vieslav
 02 kwie 2023, 09:59
@bogna spokojnie. Z tego tematu wynika, że jeśli komuś zależy na czasie to idzie do salonu. Z kolei gdzieś czytałem, że salony nie wiedzą, a przynajmniej nie wiedziały na początku, o ofercie za 9,99zł. Chcę przenieść jeszcze jeden numer z Orange Love i chyba nie zaryzykuję kuriera.
U mnie wniosek złożony 16 marca (z datą przeniesienia podaną przeze mnie 30 marca). 18 marca kurier z wnioskiem MNP. Umowę z kartą SIM dostałem dopiero 31 marca (piątek). Teraz czekam na przeniesienie numeru, wiadomo, że w weekend nic się nie będzie działo. Co do konsultantów to zdarza się trafić na kogoś ogarniętego. Większym problemem jest zapętlenie tego irytującego automatu żeby połączył do konsultanta :lol: .
 #1146893  autor: passat99
 02 kwie 2023, 11:42
Jeśli chodzi o automat to sugeruje mówić " rozmowa z konsultantem" kiedy automat zadaje pytanie. Wtedy szybko przełącza do konsultanta. Mi tak się udawało. A jeśli chodzi o obsługę ja mam raczej raczej dobre doświadczenia na każdą moje pytanie i prośbę reagowali.
 #1146899  autor: Pijo
 02 kwie 2023, 12:58
Vieslav pisze:
02 kwie 2023, 09:59
@bogna spokojnie. Z tego tematu wynika, że jeśli komuś zależy na czasie to idzie do salonu. Z kolei gdzieś czytałem, że salony nie wiedzą, a przynajmniej nie wiedziały na początku, o ofercie za 9,99zł. Chcę przenieść jeszcze jeden numer z Orange Love i chyba nie zaryzykuję kuriera.
U mnie wniosek złożony 16 marca (z datą przeniesienia podaną przeze mnie 30 marca). 18 marca kurier z wnioskiem MNP. Umowę z kartą SIM dostałem dopiero 31 marca (piątek). Teraz czekam na przeniesienie numeru, wiadomo, że w weekend nic się nie będzie działo. Co do konsultantów to zdarza się trafić na kogoś ogarniętego. Większym problemem jest zapętlenie tego irytującego automatu żeby połączył do konsultanta :lol: .
Podobno zmieniły się procedury. Dziś składałem wniosek MNP i podobno można go potwierdzić mejlowo bez wizyty kuriera. We wniosku podpisanie umowy i odbiór karty sim można oprócz kuriera wybrać odbiór w salonie Vectry.

Przeklikaj sobie nowy wniosek na stronie na próbę i zobaczysz co się zmieniło.
 #1146919  autor: Vieslav
 02 kwie 2023, 17:53
Pijo pisze:
02 kwie 2023, 12:58
Podobno zmieniły się procedury. Dziś składałem wniosek MNP i podobno można go potwierdzić mejlowo bez wizyty kuriera. We wniosku podpisanie umowy i odbiór karty sim można oprócz kuriera wybrać odbiór w salonie Vectry.
Przeklikaj sobie nowy wniosek na stronie na próbę i zobaczysz co się zmieniło.
Za kilka dni spróbuję przenieść inny numer z Orange Love. Zobaczymy jak pójdzie.
passat99 pisze:
02 kwie 2023, 11:42
Jeśli chodzi o automat to sugeruje mówić " rozmowa z konsultantem" kiedy automat zadaje pytanie. Wtedy szybko przełącza do konsultanta.
Mi z kolei mówi, że posiada odpowiednią wiedzę i kompetencje aby ze mną rozmawiać. Tylko, że w moim przypadku było trochę inaczej, bo numeru klienta ani PESELu automat nie znajdował w bazie, ponieważ nie mam jeszcze aktywnych usług. I tak było w kółko - błędny PESEL, a na prośbę o rozmowę z konsultantem komunikat jw. :lol:
Remington pisze:
02 kwie 2023, 14:01
Kusi i mnie ta oferta. Czy wizyta kuriera jest w możliwym do przewidzenia terminie, czy losowo po X tygodniach?
Zawsze dzień przed wizytą kuriera dostawałem maila. Za pierwszym razem dzwonił ktoś uzgodnić termin, ale to nie był docelowy kurier. Za drugim razem kurier od razu przyjechał po wcześniejszym telefonie, czy jestem w domu. W tym miejscu muszę pochwalić konsultantów - bez żadnego problemu sprawdzono mi, na jakim etapie jest zamówienie, czy jest już wygenerowany numer przesyłki itd.
 #1146922  autor: Vieslav
 02 kwie 2023, 18:33
Zamówienie złożyłem 16 marca.
17 marca mail z informacją o kurierze (piątek).
W poniedziałek, 20 marca, pierwsza próba doręczenia wniosku MNP.
Finalnie wniosek MNP podpisałem 21 marca (wtorek).
23 marca info od nju dotyczące otrzymania wniosku o przeniesienie.
30 marca wysyłka umowy i karty SIM. Umowa podpisana 31 marca. Aktualnie czekam na przeniesienie numeru.
  • Strona 10 z 24
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 24
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 24