Spróbuj, ale właśnie się kontaktowałem z infolinią i się dowiedziałem, że obowiązuje mnie regulamin promocji w którym nic nie było o rabacie 5zł.
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Moje numery aktywują dopiero 22 listopada. Tak więc w chwili obecnej nie jestem w stanie tego zweryfikować.
Pojawiła się promocja Black Friday. Ceny 14,99 24,99 24,99 bez okresu zobowiązania. Dodatkowo w dwóch wyższych abonamentach HBO MAX 6 miesięcy w prezencie.
Pytanie do zorientowanych: czy w tym przypadku można skorzystać z cashback?
Pytanie do zorientowanych: czy w tym przypadku można skorzystać z cashback?
Ireq: można, np. na Goodie. Uważałbym, gdyż mogą gubić zamówienia online.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Czy tylko ja wietrze wszedzie podstep ? Zawsze odradzalem umowy dlugoterminowe, teraz patrze podejrzliwie jak widze oferte vectry bez okresu zobowiazania, co chyba jest u nich nietypowe, bo wczesniej takich u nich nie zauwazylem... Obstawiam ze po nowym roku beda podwyzki na tych bezterminowych, ale nikomu ich nie odradzam, bo zawsze mozna sie przeniesc gdzie indziej jesli bedzie tansza oferta Swoja opinie nie opieram na niczym innym niz na swoich odczuciach, wiec prosze podejsc do niej z dystansem. W przyszlym roku sie przekonamy.
P.S. w tej wersji, cena jest juz po uwzglednieniu rabatow za zgody i e-fakture. Wczesniej, nie bylo tych rabatow, i w cenie 14,99zl mozna bylo wziac sobie fakture papierowa. Co ciekawe, na 1 z 3 numerow ktore przenioslem do nich z rodziny, zaznaczylem omylkowo ze nie wyrazam zgody na e-fakture a i tak ja przysylali Po kontakcie z bok przyszla juz w formie papierowej a po zalogowaniu do strefy klienta, pojawilo sie wielkie pole zachecajace do wlaczenia e-faktury
P.S. w tej wersji, cena jest juz po uwzglednieniu rabatow za zgody i e-fakture. Wczesniej, nie bylo tych rabatow, i w cenie 14,99zl mozna bylo wziac sobie fakture papierowa. Co ciekawe, na 1 z 3 numerow ktore przenioslem do nich z rodziny, zaznaczylem omylkowo ze nie wyrazam zgody na e-fakture a i tak ja przysylali Po kontakcie z bok przyszla juz w formie papierowej a po zalogowaniu do strefy klienta, pojawilo sie wielkie pole zachecajace do wlaczenia e-faktury
Trochę mnie zaniepokoiło jak przeczytałem to że, żeby zadzwonić w roamingu trzeba najpierw wybrać numer a potem czekać na połączenie zwrotne. Akurat byłem pod koło Przemyśla i przez Lifecell oraz Kyivstar dało się normalnie dzwonić.
Więc mam do was pytanie, jak u was działają połączenia w roamingu, normalnie czy automat oddzwania? Może to zależy od sieci do której się połączymy.
Więc mam do was pytanie, jak u was działają połączenia w roamingu, normalnie czy automat oddzwania? Może to zależy od sieci do której się połączymy.
Nadal jest udzielany rabat na kolejne numery dla danej osoby? Przykładowo ok. 25 zł za dwa w najtańszej opcji?
W opcji bezterminowej Vectry nie widzę "klauzury inflacyjnej". Czy tu rzeczywiście jej nie ma ?
sql: w bezterminówce takiej klauzuli nie musi być, bo ceny może takim Abonentom podnieść w każdej chwili (info z miesięcznym wyprzedzeniem).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Ale tez sytuacja jest inna bo jak podniosa to mozesz przeniesc numer a w abo trzeba czekac do konca umowy...
A gdzie jest info o tej klauzuli inflacyjnej ? Bo widzialem fotke z peppera ale nie widzialem odnosnika do dokumentu na stronie vectry...
A gdzie jest info o tej klauzuli inflacyjnej ? Bo widzialem fotke z peppera ale nie widzialem odnosnika do dokumentu na stronie vectry...
Someone23: powtarzam, w umowie bezterminowej nie muszą tego zapisu stosować, bo za 2 miesiące ceny będą wyższe, nie podoba się - przenosisz numer, w który w starej sieci pozostanie do końca okresu wypowiedzenia (do końca pełnego miesiąca kalendarzowego, bo tyle trwa okres rozliczeniowy w Vectrze - albo szybciej jeśli da radę).
Info masz w Regulaminie Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych, który jest częścią Umowy.
Info masz w Regulaminie Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych, który jest częścią Umowy.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Ale ja pytam w odniesieniu do abonamentu. Ty wczesniej pisales ze nie masz tego zapisu wiec myslalem ze mowa o umowie. Znalazlem takie cos https://n-28-1.dcs.redcdn.pl/file/o2/Ve ... -v-1-3.pdf i nie widze tam nic pod haslem klauzura waloryzacyjna.
Someone23: bo te zapisy wprowadzili od tej wersji promocji BEZLIMIT 3m za 1 zł + 21m od 14,99 (obecnie trwa promocja na Black Friday do 30.11.2022, gdzie nie ma 3m po 1 zł, a umowa trwa bezterminowo). Ja załapałem się jeszcze do wersji wakacyjnej w sierpniu/wrześniu, gdzie tych zapisów nie ma.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Ale ja dalej chcialem podjac temat tej klauzuli bo nigdzie jej nie widze a tez zawarlem 3 umowy za 14,99zl na 21m-cy.
P.S aktualnie jest tez oferta za 20zl i 3 m-ce gratis ale imho to slabiej oplacalne.
P.S aktualnie jest tez oferta za 20zl i 3 m-ce gratis ale imho to slabiej oplacalne.
Someone23: zamiast drążyć temat, poczytaj kilka postów wyżej, ktoś o tym informował. Klauzuli nie znajdziesz bezpośrednio na umowie tylko w RŚUT operatora, ewentualnie w Cenniku.
Ja tego nie mam, więc gdyby naruszyli warunki umowy - rezygnuje bez kar, tak jak klienci z umową bezterminową.
Ja tego nie mam, więc gdyby naruszyli warunki umowy - rezygnuje bez kar, tak jak klienci z umową bezterminową.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Zerknij do mojego postu:
viewtopic.php?p=1137564#p1137564
Tu masz zdjęcie tego co dostałem z umową abo 14,99
Tymi zapisami waloryzacyjnych zajmuje się już UOKiK. Vectra w OWU podaje, że waloryzację może sobie robić co pół roku. Nie sądzę, aby UOKiK nie przyczepił się do tych zapisów u operatorów.
Dla mnie zachowanie UOKiK jest medialne, dla publiki. Dla pokazania, że chronią interesy korpo, nie konsumentów. Zobaczcie jak się Plus wybronił z wieloletniej afery z "Power LTE", ale tutaj nie będę wchodził w tematy czysto polityczne.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Jak jest z kartą w Vectra Mobile?
Otrzymałem umowę, ale nie ma tam karty SIM.
Otrzymałem umowę, ale nie ma tam karty SIM.
sql: ja miałem kartę wraz z umową. Jeśli tak nie jest, natychmiast telefonicznie skontaktuj się z BOK, bądź udaj się do lokalnego punktu obsługi Vectry.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam