Strona 1 z 2

Plush 5G

Post:05 wrz 2021, 21:07
autor: lalas
Witajcie, pytanko do użytkowników "Plushabo" od 3 dni nie mam dostępu do 5G czy w taryfach Plusha coś się pozmieniało? w 2 slocie w telefonie mam też kartę z Plusa i 5G normalnie mam dostępne, zamieniałem karty SIM miejscami aby sprawdzić czy coś się nie podziało z telefonem, ale bez efektu, tak jakbym miał usługe 5G wyłączoną w Plushu. Ktoś coś wie?

Re: Plush 5G

Post:05 wrz 2021, 21:27
autor: surface123
Chyba w tym droższym dopiero jest dostęp do 5G.
Ot taki prezent od Plusa...

Re: Plush 5G

Post:05 wrz 2021, 22:03
autor: lalas
Ale do tej pory miałem dostęp do 5G, nie mam od piątku wieczora..dziwne trochę, teraz wyłączyli ma tą usługę?

Re: Plush 5G

Post:05 wrz 2021, 22:15
autor: surface123
Bo wcześniej była dla wszystkich bezpłatnie.

Re: Plush 5G

Post:05 wrz 2021, 22:21
autor: lalas
No chyba że tak, a to cwaniaki ech, dzięki za pomoc.

Re: Plush 5G

Post:07 wrz 2021, 08:24
autor: mariusz9a
Mnie szczerze mówiąc Plus "trochę" zezłościł tym podejściem, tzn wyłączeniem dostępu do 5G dla poprzednich taryf (ja mam akurat abonament w Plusie a nie w Plush). Do końca umowy trochę jeszcze mi zostało... Specjalnie dla 5G wymieniłem telefon, który aktualnie jest mi zbędny - kasa wyrzucona w błoto :-/ Pocieszyłem się 5G ok 4 miesiące i mi wyłączyli. Oj stracili w moich oczach :evil: Oczywiście taryfy zmienić nie mogę :-/

Re: Plush 5G

Post:07 wrz 2021, 10:29
autor: iphoneski
Ale przecież Plus nie krył się z tym, że ten dostęp jest promocyjny i może zostać wyłączony. I tak to przedłużyli, bo miało być odcięte dużo szybciej.

Re: Plush 5G

Post:07 wrz 2021, 10:33
autor: mariusz9a
Tak, w pre-paid było to wyraźnie komunikowane. Dla abonamentów już niekoniecznie - mi taka informacja umknęła i byłem przekonany że 5G dostaje na cały okres umowy. Nie potrafię znaleźć regulaminu informującego o tym, że usługa miała być wyłączona z dniem 4.09.2021 (chyba ten regulamin gdzieś im wcięło). Co najlepsze BOK twierdzi że 5G jest aktywne na moim numerze :D

Re: Plush 5G

Post:07 wrz 2021, 12:38
autor: KC-KARLOS
mariusz9a: Z tego tytułu należy się reklamacja i żądanie o przywrócenie dostępu do 5G.

Re: Plush 5G

Post:07 wrz 2021, 12:54
autor: mariusz9a
Usługa została wycofana jakimś cichaczem i sami pracownicy o tym nie wiedzą: https://gsm.biz.pl/2021/09/07/plus-gdzi ... chnologii/
W moim przypadku zrobili zgłoszenie do działu technicznego, tylko po co skoro wyłączyli i już mi się nie należy? A no po to że maja bałagan i sami o niczym nie wiedzą :-D
Teraz tak na prawdę powinienem zrobić tak jak mówisz, bo mam podkładkę że do 5G dostęp powinienem mieć (sami tak twierdzą). Burdel na kółkach :-D

Re: Plush 5G

Post:07 wrz 2021, 13:04
autor: iphoneski
Mój błąd - faktycznie komunikacja o wyłączeniu była dla karty a nie abo. Może zrobią płatny dostęp za dychę tak jak np. Orange na kartę z opłatą 15 zł.

Re: Plush 5G

Post:07 wrz 2021, 13:35
autor: mariusz9a
Odzyskałem dostęp do 5G :roll: Odpowiedzi z BOK z działu technicznego nie dostałem wiec albo z automatu przywrócili wszystkim, albo mi faktycznie zresetowali ale nie napisali jeszcze odpowiedzi. Dziwne to wszystko... Pytanie na jak długo przywrócili...

Re: Plush 5G

Post:14 wrz 2021, 16:15
autor: patrix-83
Czy w PLUSH ABO na czas nieokreślony które cześć z Was ma działa Wam 5G czy zostało wycofane z tych abonamentów zawartych na czas nieokreślony?

Re: Plush 5G

Post:14 wrz 2021, 20:51
autor: surface123
Raczej tylko w umowach terminowych pozostalo

Re: Plush 5G

Post:17 wrz 2021, 14:50
autor: teoatino
No hej.
Wszyscy, którzy w ofertach Plush stracili dostęp do 5G (umowy terminowe i bezterminowe), jak najszybciej zgłaszać na pomoc techniczną. Nic tutaj nikomu nie wyłączono. Jak powiedział dobry człowiek ze wsparcia, pojawił się taki problem i pracują nad tym. Nie wszyscy stracili dostęp. Jeżeli trafi się konsultant, który stwierdzi, że dostęp się skończył, to podziękować i zadzwonić jeszcze raz.
Pozdrawiam

Re: Plush 5G

Post:18 wrz 2021, 14:00
autor: pakierhakierxd
U mnie pisali że jak zmienię taryfę jak skończy się umowa to będzie .
Trochę lipa ale trudno przeżyję bez .
w Play prepaid mam czasem jak doładuje za 35.
Mam Playa obok bo czasem net lepiej działa niż w Plusie.

Re: Plush 5G

Post:16 lis 2021, 10:46
autor: Marens
teoatino pisze:
17 wrz 2021, 14:50
No hej.
Wszyscy, którzy w ofertach Plush stracili dostęp do 5G (umowy terminowe i bezterminowe), jak najszybciej zgłaszać na pomoc techniczną.
Wcięło mi w ostatnich dniach dostęp do 5G w Plush Internet XL. Pomoc techniczna twierdzi, że wszystko jest ok i po prostu wyłączyli mi z opóźnieniem. Jak chce przywrócić 5G to mam przedłużyć umowę w taryfie z dostępem do 5G. Oczywiście zasugerowałem, że umowa jest na czas nieokreślony i jak nie przywrócą mi dostępu to ją po prostu wypowiem bo nowe umowy są niezbyt korzystne.

Re: Plush 5G

Post:18 lis 2021, 13:35
autor: Azazel84
Wysłałem maila z pytaniem dlaczego mi wyłączyli 5G i oto odpowiedź:

"Umowa na numerze XXXXXX nie obejmuje usługi 5G.
Korzystanie z usługi 5G wymaga podpisania Umowy w ramach ww. promocji.
Dodatkowa promocja z dostępem do 5G obowiązywała do 31.07.2021 r."


mnie tak załatwili :(

Re: Plush 5G

Post:18 lis 2021, 16:01
autor: robbo2k
Ale to głupota bo przejście do 5G odciąża od ruchu marne pasma LTE. Chyba ze maja totalnie wywalone na zadowolenie klientów którzy kupili ODU-IDU czy inne dziadostwo. Co oni mysla ze kokosy zarobia na tym dostepie do 5G?

Re: Plush 5G

Post:18 lis 2021, 18:28
autor: iphoneski
Nic nie odciąża. Żeby korzystać z 5G potrzebna jest kotwica LTE i prędkości się agregują. To nie działa tak jak przejście z 3G na LTE ;)