DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1121436  autor: lalas
 05 wrz 2021, 21:07
Witajcie, pytanko do użytkowników "Plushabo" od 3 dni nie mam dostępu do 5G czy w taryfach Plusha coś się pozmieniało? w 2 slocie w telefonie mam też kartę z Plusa i 5G normalnie mam dostępne, zamieniałem karty SIM miejscami aby sprawdzić czy coś się nie podziało z telefonem, ale bez efektu, tak jakbym miał usługe 5G wyłączoną w Plushu. Ktoś coś wie?
 #1121437  autor: surface123
 05 wrz 2021, 21:27
Chyba w tym droższym dopiero jest dostęp do 5G.
Ot taki prezent od Plusa...
 #1121438  autor: lalas
 05 wrz 2021, 22:03
Ale do tej pory miałem dostęp do 5G, nie mam od piątku wieczora..dziwne trochę, teraz wyłączyli ma tą usługę?
 #1121440  autor: lalas
 05 wrz 2021, 22:21
No chyba że tak, a to cwaniaki ech, dzięki za pomoc.
 #1121514  autor: mariusz9a
 07 wrz 2021, 08:24
Mnie szczerze mówiąc Plus "trochę" zezłościł tym podejściem, tzn wyłączeniem dostępu do 5G dla poprzednich taryf (ja mam akurat abonament w Plusie a nie w Plush). Do końca umowy trochę jeszcze mi zostało... Specjalnie dla 5G wymieniłem telefon, który aktualnie jest mi zbędny - kasa wyrzucona w błoto :-/ Pocieszyłem się 5G ok 4 miesiące i mi wyłączyli. Oj stracili w moich oczach :evil: Oczywiście taryfy zmienić nie mogę :-/
 #1121518  autor: iphoneski
 07 wrz 2021, 10:29
Ale przecież Plus nie krył się z tym, że ten dostęp jest promocyjny i może zostać wyłączony. I tak to przedłużyli, bo miało być odcięte dużo szybciej.
 #1121519  autor: mariusz9a
 07 wrz 2021, 10:33
Tak, w pre-paid było to wyraźnie komunikowane. Dla abonamentów już niekoniecznie - mi taka informacja umknęła i byłem przekonany że 5G dostaje na cały okres umowy. Nie potrafię znaleźć regulaminu informującego o tym, że usługa miała być wyłączona z dniem 4.09.2021 (chyba ten regulamin gdzieś im wcięło). Co najlepsze BOK twierdzi że 5G jest aktywne na moim numerze :D
 #1121527  autor: Karlos20
 07 wrz 2021, 12:38
mariusz9a: Z tego tytułu należy się reklamacja i żądanie o przywrócenie dostępu do 5G.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1121528  autor: mariusz9a
 07 wrz 2021, 12:54
Usługa została wycofana jakimś cichaczem i sami pracownicy o tym nie wiedzą: https://gsm.biz.pl/2021/09/07/plus-gdzi ... chnologii/
W moim przypadku zrobili zgłoszenie do działu technicznego, tylko po co skoro wyłączyli i już mi się nie należy? A no po to że maja bałagan i sami o niczym nie wiedzą :-D
Teraz tak na prawdę powinienem zrobić tak jak mówisz, bo mam podkładkę że do 5G dostęp powinienem mieć (sami tak twierdzą). Burdel na kółkach :-D
 #1121529  autor: iphoneski
 07 wrz 2021, 13:04
Mój błąd - faktycznie komunikacja o wyłączeniu była dla karty a nie abo. Może zrobią płatny dostęp za dychę tak jak np. Orange na kartę z opłatą 15 zł.
 #1121536  autor: mariusz9a
 07 wrz 2021, 13:35
Odzyskałem dostęp do 5G :roll: Odpowiedzi z BOK z działu technicznego nie dostałem wiec albo z automatu przywrócili wszystkim, albo mi faktycznie zresetowali ale nie napisali jeszcze odpowiedzi. Dziwne to wszystko... Pytanie na jak długo przywrócili...
 #1121861  autor: patrix-83
 14 wrz 2021, 16:15
Czy w PLUSH ABO na czas nieokreślony które cześć z Was ma działa Wam 5G czy zostało wycofane z tych abonamentów zawartych na czas nieokreślony?
 #1121982  autor: teoatino
 17 wrz 2021, 14:50
No hej.
Wszyscy, którzy w ofertach Plush stracili dostęp do 5G (umowy terminowe i bezterminowe), jak najszybciej zgłaszać na pomoc techniczną. Nic tutaj nikomu nie wyłączono. Jak powiedział dobry człowiek ze wsparcia, pojawił się taki problem i pracują nad tym. Nie wszyscy stracili dostęp. Jeżeli trafi się konsultant, który stwierdzi, że dostęp się skończył, to podziękować i zadzwonić jeszcze raz.
Pozdrawiam
 #1122007  autor: pakierhakierxd
 18 wrz 2021, 14:00
U mnie pisali że jak zmienię taryfę jak skończy się umowa to będzie .
Trochę lipa ale trudno przeżyję bez .
w Play prepaid mam czasem jak doładuje za 35.
Mam Playa obok bo czasem net lepiej działa niż w Plusie.

Pozdrawiam :)
 #1124383  autor: Marens
 16 lis 2021, 10:46
teoatino pisze:
17 wrz 2021, 14:50
No hej.
Wszyscy, którzy w ofertach Plush stracili dostęp do 5G (umowy terminowe i bezterminowe), jak najszybciej zgłaszać na pomoc techniczną.
Wcięło mi w ostatnich dniach dostęp do 5G w Plush Internet XL. Pomoc techniczna twierdzi, że wszystko jest ok i po prostu wyłączyli mi z opóźnieniem. Jak chce przywrócić 5G to mam przedłużyć umowę w taryfie z dostępem do 5G. Oczywiście zasugerowałem, że umowa jest na czas nieokreślony i jak nie przywrócą mi dostępu to ją po prostu wypowiem bo nowe umowy są niezbyt korzystne.
 #1124448  autor: Azazel84
 18 lis 2021, 13:35
Wysłałem maila z pytaniem dlaczego mi wyłączyli 5G i oto odpowiedź:

"Umowa na numerze XXXXXX nie obejmuje usługi 5G.
Korzystanie z usługi 5G wymaga podpisania Umowy w ramach ww. promocji.
Dodatkowa promocja z dostępem do 5G obowiązywała do 31.07.2021 r."


mnie tak załatwili :(
 #1124453  autor: robbo2k
 18 lis 2021, 16:01
Ale to głupota bo przejście do 5G odciąża od ruchu marne pasma LTE. Chyba ze maja totalnie wywalone na zadowolenie klientów którzy kupili ODU-IDU czy inne dziadostwo. Co oni mysla ze kokosy zarobia na tym dostepie do 5G?

http://www.robbo2k.pl Testy wideo - Poradniki jak kupić i co kupić
 #1124461  autor: iphoneski
 18 lis 2021, 18:28
Nic nie odciąża. Żeby korzystać z 5G potrzebna jest kotwica LTE i prędkości się agregują. To nie działa tak jak przejście z 3G na LTE ;)