Witam. Od 24 czerwca do 1 lipca przebywałem z żoną w Egipcie. Obydwoje mamy telefonu w Virgin Mobile. Cały czas dane komórkowe nie były włączone, tak samo w obydwu telefonach Roaming danych międzynarodowy wyłączony.
Sprawdzają historie konta wyszło, że z internetem łączyłem się np 2:15, 4:00 w nocy (na pewno wtedy spałem). Na 100% ani ja ani żona nie korzystaliśmy z internetu (tylko WI-FI) a operator twierdzi, że telefony wtedy łączyły się z siecią.
Jak można odwołać się od tego albo nacisnąć na nich aby nie naliczali tej opłaty bo nie chce płacić za coś z czego nie korzystałem.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich
Sprawdzają historie konta wyszło, że z internetem łączyłem się np 2:15, 4:00 w nocy (na pewno wtedy spałem). Na 100% ani ja ani żona nie korzystaliśmy z internetu (tylko WI-FI) a operator twierdzi, że telefony wtedy łączyły się z siecią.
Jak można odwołać się od tego albo nacisnąć na nich aby nie naliczali tej opłaty bo nie chce płacić za coś z czego nie korzystałem.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich