DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1130580  autor: Kulin
 23 kwie 2022, 10:25
Witam.
Jesteśmy (4 numery tel) w Virgin mobile od niedawna, w lutym byliśmy w Egipcie, wszystkie dane komórkowe wyłączone, mimo to po powrocie koszt 250 zł do zapłacenia. Z każdego numeru ściągło dokładnie tyle samo Kb danych, nawet nie mega. Mało tego, w jednym numerze data i czas naliczenia jest w czasie jak już byliśmy w Polsce, gdzieś od godziny...
Żona złozyła reklamację, kobieta co ją pisała, anulowała ją w ten sam dzień, a nas zwlekano że jest w trakcie ropatrywania. Dopiero po jakimś czasie ktoś nam powiedział że nie ma żadnej aktywnej reklamacji. Złożyła więc ponownie, kazano nam czekać na informację zwrotną, po czym po kilku dniach wyłączona nam telefony bo jest niezapłacone to 250 zł, mimo że konsultant mówił aby na razie nic nie płacić, aż do zakończenia sprawy.
Powiem tyle, Zdala od tej fatalnej firmy.
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jak wyłaczyli nam karty mają prawo pobierać opłatę za abonament ?
Pozdrawiam
Kulin
 #1130583  autor: babciagienia1p
 23 kwie 2022, 11:22
Niestety są modele telefonów, które łączą się z internetem, mimo wyłączonych transferów (łącznie z LTE). Ba... są nawet takie, które nie mają w specyfikacji modemu internetowego, a i tak komunikują się z jakimiś serwerami i w bilingu pokazują zużycie internetu...
Z moich doświadczeń - operator zrzuca temat na producenta telefonów, producent/dystrybutor na operatora. Licho to widzę.
 #1130584  autor: Kulin
 23 kwie 2022, 11:40
Czy to nie jest naciąganie klientów ? Było mowa żeby nie używać danych komórkowych, mieć je wyłaczone, a tu taki zonk...
Po drugie skąd godzina i data naliczenia opłaty jak już telefon był w Polsce ?
W sumie to byłe dwa samsungi Galaxy S9 i S10 oraz dwa Xiaomi Mi9...
Jakaś masakra, powinni ostrzegać klientów o wyłączeniu LTE... a najlepiej telefonu :(
 #1130585  autor: Remington
 23 kwie 2022, 11:40
Na moim POCO mimo wyłączonego transferu miałem naliczone w roamingu w Niemczech 139kB i to prawidłowo, bo dokładnie tyle pokazał licznik danych (jako pobrane przez system Android). Następnym razem wyłączę w ogóle LTE i wtedy zobaczę.

Kulin pisze:
23 kwie 2022, 11:40
Czy to nie jest naciąganie klientów ? Było mowa żeby nie używać danych komórkowych, mieć je wyłaczone, a tu taki zonk...

Taka technologia, LTE nawiązuje sesję, która nic nie zużywa. Jedyny Orange kiedyś przed tym oficjalnie ostrzegł. U mnie widzisz naliczyło 139kB. Wina telefonu jak nic.
Kulin pisze:
23 kwie 2022, 11:40
Po drugie skąd godzina i data naliczenia opłaty jak już telefon był w Polsce ?

To akurat normalne. Może być to moment zakończenia sesji lub otrzymania przez Virgin informacji o rozliczeniu od operatora zagranicznego. W skrajnych przypadkach można zobaczyć takie naliczenie z kilkumiesięcznym opóźnieniem.
 #1130591  autor: R.Mandano
 23 kwie 2022, 12:48
Ibiszek pisze:
11 lip 2021, 16:11
Będę próbował pisać reklamacje we wtorek jak wrócę do pracy ....
Zobaczymy co uda się wskórać ....

Napisałeś tą reklamację - czy kupiłeś bajkę sprzedawaną Abonentom przez Orange i VM :?:
:lol: