Strona 1 z 1

[Play] Wypowiedzenie umowy

Post:13 maja 2021, 13:20
autor: Hering
czy ktos z Was tez miał takie przygody w Play. Składam rezygnacje mailem, dostaje potwierdzenie o przyjeciu zgłoszenia + informacja, że listownie przyslą szczegóły rezygnacji umowy. Mijają tygodnie listu brak, na czacie konsultant podaje date kiedy jest ostatni dzień abonamentu i od kiedy przejście na karte. Pomijam fakt, że zerowy kontakt ze strony obsługi - i zatrzymanie klienta (dodam jestem ich klientem od ok 10 lat!). Przeddzień termiu o jakim mówił konsultant numer zostaje przeniesiony na karte (o czym dowiaduje się po fakcie). Próba kontaktu z konsultantami, każdy rozkłada ręce i nie da się już nic zrobić. A akurat w dniu przeniesiania na karte chciałem złożyć rezygnacje z wypowiedzenia...

Ktoś miał podobnie? jakieś rozwiązanie?

Re: [Play] Wypowiedzenie umowy

Post:13 maja 2021, 17:20
autor: KC-KARLOS
Idź do salonu i złożysz wypowiedzenie w 2 minuty, bez zbędnego gadania. Prosisz o przeniesienie do prepaida. I tyle. Bez pierdzielenia się z konsultantami online czy telefonicznie.

Re: [Play] Wypowiedzenie umowy

Post:04 cze 2022, 01:04
autor: aster
Też się zastanawiam nad wypowiedzeniem w salonie zamiast się bawić w kontakt zdalny z nimi. Czy można to także zrobić jeśil numer jest na działalność gospodarczą?

Druga sprawa to ile wcześniej należy zrobić takie wypowiedzenie. Jeśli np. mam umowę do 14.08 to kiedy należy złożyć wypowiedzenie aby ani dnia dłużej nie być na abonamencie? Do końca czerwca czy do 13 lipca?

Re: [Play] Wypowiedzenie umowy

Post:04 cze 2022, 11:14
autor: KC-KARLOS
Nie ma znaczenia, czy jesteś osobą prywatną czy masz działalność / firmę.
Wypowiedzenie możesz złożyć w każdej chwili, uwzględnij w nim, aby umowa przeszła na kartę w dniu zakończenia kontraktu, w innym wypadku operator potraktuje to jako zerwanie umowy i naliczy karę.

Re: [Play] Wypowiedzenie umowy

Post:04 cze 2022, 11:43
autor: Remington
Ja kiedyś bawiłem się w wypowiadanie umów, wysyłanie poleconym itd., jednak odkąd weszło MNP mające w sobie „wbudowane” wypowiedzenie, po prostu składam wniosek u innego operatora ze wskazaniem „na koniec okresu promocji” i reszta dzieje się sama.

Re: [Play] Wypowiedzenie umowy

Post:03 lip 2022, 15:16
autor: aster
Remington pisze:
04 cze 2022, 11:43
Ja kiedyś bawiłem się w wypowiadanie umów, wysyłanie poleconym itd., jednak odkąd weszło MNP mające w sobie „wbudowane” wypowiedzenie, po prostu składam wniosek u innego operatora ze wskazaniem „na koniec okresu promocji” i reszta dzieje się sama.
Super, czyli bez wypowiadania u obecnego operatora przenosimy numer i stara umowa będzie automatycznie wypowiedziana za nas przez nowego operatora?

Re: [Play] Wypowiedzenie umowy

Post:03 lip 2022, 16:35
autor: KC-KARLOS
aster: zgadza się.