DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1116412  autor: Hering
 13 maja 2021, 13:20
czy ktos z Was tez miał takie przygody w Play. Składam rezygnacje mailem, dostaje potwierdzenie o przyjeciu zgłoszenia + informacja, że listownie przyslą szczegóły rezygnacji umowy. Mijają tygodnie listu brak, na czacie konsultant podaje date kiedy jest ostatni dzień abonamentu i od kiedy przejście na karte. Pomijam fakt, że zerowy kontakt ze strony obsługi - i zatrzymanie klienta (dodam jestem ich klientem od ok 10 lat!). Przeddzień termiu o jakim mówił konsultant numer zostaje przeniesiony na karte (o czym dowiaduje się po fakcie). Próba kontaktu z konsultantami, każdy rozkłada ręce i nie da się już nic zrobić. A akurat w dniu przeniesiania na karte chciałem złożyć rezygnacje z wypowiedzenia...

Ktoś miał podobnie? jakieś rozwiązanie?
Ostatnio zmieniony 13 maja 2021, 13:31 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Wydzielam wątek, brak związku z tematem przedłużeniowym
 #1116438  autor: Karlos20
 13 maja 2021, 17:20
Idź do salonu i złożysz wypowiedzenie w 2 minuty, bez zbędnego gadania. Prosisz o przeniesienie do prepaida. I tyle. Bez pierdzielenia się z konsultantami online czy telefonicznie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1131983  autor: aster
 04 cze 2022, 01:04
Też się zastanawiam nad wypowiedzeniem w salonie zamiast się bawić w kontakt zdalny z nimi. Czy można to także zrobić jeśil numer jest na działalność gospodarczą?

Druga sprawa to ile wcześniej należy zrobić takie wypowiedzenie. Jeśli np. mam umowę do 14.08 to kiedy należy złożyć wypowiedzenie aby ani dnia dłużej nie być na abonamencie? Do końca czerwca czy do 13 lipca?
 #1131996  autor: Karlos20
 04 cze 2022, 11:14
Nie ma znaczenia, czy jesteś osobą prywatną czy masz działalność / firmę.
Wypowiedzenie możesz złożyć w każdej chwili, uwzględnij w nim, aby umowa przeszła na kartę w dniu zakończenia kontraktu, w innym wypadku operator potraktuje to jako zerwanie umowy i naliczy karę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1131997  autor: Remington
 04 cze 2022, 11:43
Ja kiedyś bawiłem się w wypowiadanie umów, wysyłanie poleconym itd., jednak odkąd weszło MNP mające w sobie „wbudowane” wypowiedzenie, po prostu składam wniosek u innego operatora ze wskazaniem „na koniec okresu promocji” i reszta dzieje się sama.
 #1133289  autor: aster
 03 lip 2022, 15:16
Remington pisze:
04 cze 2022, 11:43
Ja kiedyś bawiłem się w wypowiadanie umów, wysyłanie poleconym itd., jednak odkąd weszło MNP mające w sobie „wbudowane” wypowiedzenie, po prostu składam wniosek u innego operatora ze wskazaniem „na koniec okresu promocji” i reszta dzieje się sama.
Super, czyli bez wypowiadania u obecnego operatora przenosimy numer i stara umowa będzie automatycznie wypowiedziana za nas przez nowego operatora?
 #1133291  autor: Karlos20
 03 lip 2022, 16:35
aster: zgadza się.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥