DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1114703  autor: frigo
 07 kwie 2021, 11:07
Sprawa jest taka. Kobieta kupiła abo w PLUS 2 tyg temu tyle że mieszka na wsi i się okazało że tam jest coś z zasięgiem nie tak. Nie można się do niej dodzwonić a jak już to tylko czasami. O ile wiem wychodzące działają - przychodzące nie. Czy to jest jakas podstawa do wypowiedzenia umowy? Umowa zwierana w salonie więc nie ma szansy na odstąpienie .
A w ogóle to jaka może być przyczyna takiego zachowania sieci? Rozumiem że to jest tel komórkowy i operator może powiedzieć że nie musi używać go w domu a może wyjść w pole więc niech się babcia buja i nie zerwą umowy, ale przecież to abstrakcja tym bardziej że chodzi głównie o rozmowy przychodzące a nie wychodzące wiec jak ten telefon sprawnie ma działać skoro wiekszość życia jednak człek spędza w domu a tam jest coś nie tak. Początkowo myślałem że coś z telefonem jest nie halo, ale teraz ewidentnie widać że coś nie tak z siecią.
Niestety nie mam do niej teraz kontaktu bo mieszka w innej miejscowości. Zresztą to osoba strasza więc jak rozmawiam z nią i tłumaczę co ma sprawdzić w telefonie to nie rozumie.
Reasumując - jak zerwać tą umowę bez narażania się na koszty? Podejrzewam ze najpierw będą chcieli reklamacji. Albo niech coś z tym zrobią, albo niech zabierają te swoje zabawki skoro połaczen głosowych nawet nie są w stanie zapewnić na terenie całego kraju. Przecież to XXIw a nie czasy początków telefonii komórkowej. No chyba że to coś z aparatem nie tak, ale teraz to trudno mi uwierzyć. Początkowo myslałem ze ma dzwonek sciszony albo cichy profil, ale raz się idzie do niej dodzwonić a raz nie więc to odpada chyba że jakoś jej trzeba coś jeszcze w telefonie ustawić? Nie wiem co. Pasmo? Chodzi tylko o głosowe. Z internetu nie korzysta
 #1114712  autor: f0ku5
 07 kwie 2021, 14:11
Nie zerwiesz umowy zawartej w salonie bez płacenia kary. Zacznij od zgłoszenia technicznego do Plusa.
 #1114721  autor: frigo
 07 kwie 2021, 15:36
Chyba tak o się skończy (na reklamacji). Ostatecznie, jeśłi to będzie problem lokalizacji i zasięgu to już polecić jej tylko bedę mógł zamienienie sie z kimś zaufanym kartami. Moze jakiś wnuk będzie skłonny wziąć jej numer. Ostatecznie może jeszcze pokombinować z szukaniem odpowiedniego miejsca w domu. Może gdzieś przy oknie, na parapecie.
A są może jakieś wzmacniacze sygnału albo anteny do polepszenia zasięgu? Podejrzewam że i tak niewiele to da skoro (przypuśćmy) nie ma dobrego tam pokrycia, ale może coś by to dało?
A jeszcze trzecia kwestia - też podejrzewam nierealna. Czy da się tą umowę przeształcić na kartę przed końcem umowy? Też nie sądzę.

A swoją drogą ma koś jakieś przypuszczenia co może byc powodem takiego problemu? Nie można się czasem do niej dodzwonić. Od razu włącza się poczta głosowa a po jakimś czasie ten kto dzwonił dostaje info że już połączenie jest możliwe. Z tego co mówiła z wychodzącymi nie ma problemu, ale ona mało dzwoni więc to może nie jest miarodajne i może akurat tak trafia że ją łączy.