DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1112497  autor: biala1991
 28 lut 2021, 12:30
Zarządzam numerem abo w taryfie Rodzina (z niedużym pakietem internetu). Wg regulaminu tej oferty można dokupić kolejne paczki danych i po zgłoszeniu potrzeby przez zainteresowanego zastanawiałam się jak to zrobić, bo ani w aplikacji ani na www nie było żadnego dodatkowego pakietu do włączenia. Tymczasem problem rozwiązał się sam, po wyczerpaniu standardowego pakietu, kolejny (płatny) aktywował się automatycznie, bez żadnego ostrzeżenia :D
W taryfie T w takiej sytuacji przychodzi sms, który informuje o wykorzystaniu GB i możliwości dokupienia pakietu a zakup dodatkowej paczki wymaga działania użytkownika (trzeba odesłać smsa z potwierdzeniem). Użytkownik Rodziny nie dostaje żadnej informacji, że pakiet się skończył a dalsze korzystanie automatycznie uruchamia płatne pakiety narażając klienta na nieprzewidziane koszty.
Słabe to jest chociaż zabawne, że z racji wstrzemięźliwości internetowej tego użytkownika dopiero teraz dowiedziałam się o pułapce :D
 #1113593  autor: biala1991
 18 mar 2021, 08:14
Uzupełniając temat, po rozpoczęciu nowego cyklu w taryfie, w której dodatkowe pakiety się samoczynnie aktywują również resetują się automatycznie i nowy okres zaczynamy z pakietem podstawowym.
W taryfie, w której dodatkowy pakiet jest aktywowany zwrotnym smsem ten pakiet już zostaje i odnawia się z kolejnym cyklem. Klient musi pewnie zgłosić do BOK chęć wyłączenia, z poziomu aplikacji nie ma możliwości zarządzania pakietami.
I tak źle i tak niedobrze, nie podoba mi się włączanie pakietu bez wiedzy klienta ale zarządzanie pakietami przez BOK też jest średnio wygodne, to po co w takim razie aplikacja? chyba tylko do opłacania faktur :D