DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1106578  autor: Pawel19833
 14 lis 2020, 09:02
Witam wszystkich czytajacych.
Mój problem polega na tym że przedłużając umowę telefonicznie konsultant obiecał mi 5,96gb internetu w roamingu przy 15gb w kraju. Jak się wkrótce okazało dostałem 4.9gb w roamingu i złożyłem reklamację. Przyznano mi 36.90 na odesłanie sprzętu i dano na to 7 dni aby to zrobić i jednocześnie odstąpić od umowy. Nie zgodziłem się na to i poprosiłem o odliczenie tej kwoty do rachunku żądając wywiązania się z umowy. Odrzucono reklamację argumentując tym że dano mi szansę odstąpienia od umowy. Tutaj sprawa trafi do sądu i UKE oraz UOKiK.
Jest jeszcze coś- mianowicie znika mi internet w roamingu z którego mało korzystam, odpisali- Obowiązuje bowiem zasada współdzielenia limitu danych UE w ramach paczki krajowej przyznawanej w ofercie abonamentowej. Oznacza to, że korzystanie w kraju z limitu w pełnej prędkości może ograniczyć lub wyczerpać możliwość wykorzystania limitu danych UE po przekroczeniu poziomu różnicy pomiędzy wielkością pakietu krajowego w pełnej prędkości a wielkością limitu danych UE. Wynika to z Cennika roamingowego udostępnionego w formie elektronicznej przy realizacji Aneksu. Nie rozumiem tego pisma ani cennika. Potrafi mi zniknąć 2.5gb internetu w roamingu, lub taki przypadek że zostaje mi 1.1gb wyjeżdżam w strefę 1a odpalam Google mapy po czym wyłączam transmisję danych, wracam do kraju i 1,1gb znika. Co do podstawowej paczki danych to jest niewykorzystana. Chyba że odbywa się to na zasadzie takiej że np pierwszego dnia cyklu loguje się w roamingu potem korzystam z internetu w kraju wykorzystuje 4.9gb danych i powinno pozostać mi 10.1gb w paczce krajowej i w roamingu już nic? Czy powinno to wyglądać tak że dopóki nie skończy mi się internet w pełnej prędkości i nie wykorzystam w roamingu określonej wartości to powinien być?
Dodam że naprawdę oszczędzam internet w roamingu, telefon pokazuje mi zużycie 1.27gb i nie mam już dostępu w roamingu. Korzystam także z usługi gdzie nie ubywa mi internetu oglądając youtube do rozdzielczości 480p (oczywiście w kraju). Lecz mimo to t-mobile nie widzi problemu.
Proszę Was o wyjaśnienie jak to się odbywa. Pozdrawiam