DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1103712  autor: Remington
 24 wrz 2020, 14:41
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... dla-dzieci

Pomysł i w ogóle idea zacna i godna pochwały. Sukces zależy jednak od marketingu i tego jak się przebiją z ofertą do świadomości rodziców. Z tym może być bardzo ciężko, choć i z pewnością nie brak im pomysłów jak dotrzeć do przedszkoli, szkół, portali edukacyjnych itp.

Z racji, iż stoi za tym firma MVNE, mają mieć docelowo dostęp do sieci wszystkich operatorów, na początku sieć TM. Ciekawe jak im to wszystko wypali.

Plan to 10 tys. klientów w kwartał, ambitnie.
 #1103750  autor: KR2615
 25 wrz 2020, 08:35
Ci "celebryci" którzy pojawili się już na pierwszym plakacie to imo dobry pomysł. Ja nie wpadł bym pewnie na nic innego jak nawiązanie współpracy z branżą parentingową i oferowanie starterów przy kasach w Pepco albo darmówek do dużej paczki Pampersów
 #1103761  autor: Karlos20
 25 wrz 2020, 10:35
Z taką ofertą daleko nie zajdą (weszli w złym momencie rynkowym, czytaj "korona kryzys"). Rodzic chce mieć z dzieckiem nieograniczony kontakt, bez potrzeby dodatkowych doładowań czy długiej umowy. Za np 19-20 zł max do 25/30 zł każdy oferuje pełne no-limity + paczkę GB na transmisję danych, bez umowy terminowej. A jeśli chodzi o zabezpieczenia przed treściami czy ochroną dziecka, rodzic ma mnóstwo narzędzi, aby tym sterować, niekiedy są one dostępne bezpłatnie.
No i operatorem jest niewielka spółeczka SA, jeśli wyczują, że nie zdobędą 10k abonentów do końca roku (mało realny plan), szybko się zwiną lub zmienią właściciela. Ma zarabiać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162495  autor: Window
 02 sty 2024, 15:19
Skontaktowała się z nami Czytelniczka, która od kilku dni nie może korzystać z usług Heroo Mobile. Mimo terminowo opłacanych faktur, z dnia na dzień internet w smartfonie działającym na otrzymanej od sieci karcie SIM przestał działać. Nie da się też wykonywać połączeń głosowych – wygląda to tak, jakby karta została odłączona. Użytkowniczka nie może skontaktować się z obsługą klienta sieci – pod podanym numerem telefonicznym nikt nie odpowiada. Podobnie nikt nie reaguje na próby kontaktu podejmowane przez e-mail.

Postaraliśmy się dotrzeć do Heroo Mobile we własnym zakresie, chyba w każdy możliwy sposób. Ponad 15-minutowe oczekiwanie na infolinii nie przyniosło żadnych rezultatów. Nikt nie odpisał nam z adresu mailowego Obsługi Klienta.


Zakładając, że liczbę użytkowników tej sieci można pewnie wyrazić maksymalnie dwucyfrowo, możliwe, że poszkodowanych jest niewielu. Jednak kończąc świadczenie usług każdy z nich mógłby spodziewać się SMS-a, e-maila, korespondencji albo choć działającej strony głównej, na której wyświetlony byłby komunikat o wycofaniu się sieci z rynku. Żadnej z takich form kontaktu właściciele Heroo Mobile nie podjęli, pozostawiając osoby, które zaufały „operatorowi dla dzieci” z… ręką w nocniku.
https://www.tabletowo.pl/heroo-mobile-c ... -operator/
Ależ profesjonalizm gorszy niż np. z Lyca Mobile która pożegnała się w Rumunii, Komunikat na stronie był, nie to co tutaj.